رشد کسب و کار شما با بازاریابی ویروسی

رشد کسب و کار شما با بازاریابی ویروسی 

این روز ها اکثر کسب و کار ها برای افزایش فروش کالا و یا خدماتشان در تلاش هستند . تلاشی که شاید بسیار زمان بر و سخت باشد و درآخر چیزی جز سودی اندک برای آنها نداشته باشند امروز به شما خواهیم گفت که بازاریابی ویروسی چطور میتواند یک برند و کسب و کار را از فرش به عرش ببرد و فروش را افزایش دهد . با  فالوور پرو مرجع خرید فالوور ارزان همراه باشید با برسی مقاله رشد کسب و کار شما با بازاریابی ویروسی

 

بازاریابی-ویروسی

بازاریابی-ویروسی

اصلا بازاریابی ویروسی چیست ؟

همان طور که از اسم بازاریابی ویروسی پیداست این نوع بازاریابی مانند ویروس عمل میکند . ویروس وارد سلول های بدن میشود و شروع به تکثیر میکند در بازاریابی ویروسی پیام ها آوازه کسب و کار شما در میان مردم می پیچد به گونه ای که مردم تمایل شدیدی دارند که پیام و برند شما را به دوستان خود نیز معرفی کنند.

ویروسی بازاریابی

ویروسی بازاریابی

در ادامه نکاتی را خواهیم گفت که میتوانید با استفاده از این نکات پیام بازاریابی خود را به صورت ویروسی در میان مردم پخش کنید . 

کسب و کارتان را لاکچری نشان دهید 

در کشور ما یعنی ایران مردم عاشق چیز لاکچری هستند و دوست دارند که مثلا به فلان دوست یا فامیلشان بگویند ما زا کدام برند رفتیم خرید کردیم یا از کجا لباس خریدیم. در همین اینستاگرام کاربران زیادی را میبینید که با غذاهایشان عکس میاندازند و مثلا میگویند یک روز خوب در رستوران یا فست فود فلان جا حتما غذای آنجا و رستوران آنجا بسیار لاکچری و یا شیک است که عکسشان را از آنجا همراه با نام رستوران گذاشته اند . هیچ وقت یک کاربر نمی آید با یک مغازه ساندویچی 15 متری که نه چندان شیک است عکس بیاندازند و به دوستان خودشان معرفی یا در اینستاگرام منتشر کنند

بخوانید : راز های موفقیت کسب و کار ها در اینستاگرام 

 قلاب ها

قلاب یا همان تریگر در زبان انگلیسی یعنی اینکه شما محصولی که دارید رو به یک چیزی وصل و یا ربط دهید که فرد وقتی آن چیز را دید یاد برند شما بیافتد .

برای مثال یک نمونه موفق بیسکوییت ساقه طلایی بوده است که اکثریت مردم در چند سال پیش نا خودگاه بعد از دیدن چای یاد بیسکوییت میافتداند زیرا که در نه تنها ساقه طلایی بلکه اکثر برند های بیسکوییت عکس چای در بسته بندی آن ها قرار دارد 

بر روی احساست مردم تاثیر بگذارید 

هرچه که مردم احساساتشان بیشتر بر انگیخته و تحت تاثیر قرار گرفته شود پیام های بازاریابی با دیگر پیام ها را بیشتر پخش میکنند .

نمونه های موفق از این تاثیر گذاری بر روی احساسات خبر گذاری ها هستند.

برای مثال آنها خبری را منتشر میکنند که در شهر کرمانشاه 5 ریشتر زلزله آمده است برای همین این خبر به سرعت در بین مردم پخش میشود و اعتبار آن ها بالا میرود.

اما کسب و کار شما خبرگذاری نیست پس سعی نکنید بر روی احساسات مردم تاثیر منفی بگذارید در عوض موارد و پیام های مثبت که قابلیت پخش شدن به صورت گسترده دارد را پخش کنید .

امیدوارم که این نکات کمک شایانی در جهت بهبود و یا حتی شروع بازاریابی ویروسی  شما بکند .

برای بازگردانی پیج هک شده کلیک کنید 

برای خرید فالوور ارزان  کلیک کنید 

 

 

توسط | 2018-03-20T00:52:41+00:00 مارس 20th, 2018|دسته‌بندی نشده|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه