بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای مدیریت اینستاگرام را معرفی کنیم.

در اینستاگرام، 39 درصد از حساب‌های دارای بیش از 15000 فالوور متعلق به اینفلوئنسرها هستند. این اینفلوئنسرها برای جلب توجه 112.5 میلیون کاربر رقابت می کنند. نیازی به گفتن نیست که رقابت بین اینفلوئنسرها سخت است.

برای متمایز شدن در این فضای شلوغ، باید محتوایی با کیفیت بالا ارسال کنید. نه تنها این، شما همچنین باید عملکرد پست های خود را در بیست و چهار ساعت شبانه روز پیگیری کنید. به همین دلیل است که اینفلوئنسرهای پویا برنامه های مدیریت اینستاگرام را روی دستگاه های تلفن همراه خود نصب می کنند.

اپلیکیشن های مدیریت اینستاگرام امکانات زیر را به اینفلوئنسرها می دهد:

  • طراحی و ویرایش تصاویر و ویدیوها در حال حرکت
  • ایجاد کلاژ و گرافیک خیره کننده
  • نظارت بر سلامت حساب
  • تعامل کاربران و برنامه ریزی بر اساس آن

اکنون برای هر یک از اهداف بالا برنامه ای برای مدیریت پیجتان معرفی خواهیم کرد:

1. Iconosquare

پلتفرم: iOS، اندروید، وب

هدف: تجزیه و تحلیل

برای بررسی نبض مخاطبان خود، باید تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده را در دستان خود داشته باشید. Iconosquare یک برنامه قدرتمند است که گزارش های دقیقی در مورد چندین حساب اجتماعی ارائه می دهد. حتی می توانید پست های تبلیغ شده خود را در برخی از طرح های انتخابی ردیابی کنید.

داشبورد کاملاً قابل تنظیم است و به راحتی قابل خواندن است. این برنامه به شما امکان می دهد پست ها را با استفاده از موقعیت جغرافیایی و برچسب گذاری منتشر کنید. پست های شما از آنجایی که در بهترین زمان پست می شوند حداکثر دیده شدن را دارند.

دریابید که چگونه در رقابت قرار می گیرید. Iconoquare معیارهای صنعت را اندازه گیری می کند و آنها را با تعامل، دسترسی و رشد جامعه شما مقایسه می کند.


2. Snapseed

پلتفرم: اندروید، iOS، macOS

هدف: ویرایش عکس

Snapseed یک برنامه ویرایش عکس است که می توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه های اپلیکیشن گوگل یا اپل دانلود کنید. این برنامه پر قدرت فقط 22 مگابایت فضای ذخیره سازی مصرف می کند و به بیش از 40 زبان ارائه می شود.

این برنامه عکس های شما را بدون تغییر رنگ و وضوح ذخیره می کند. دارای ویژگی هایی مانند کنتراست، برش و چرخش است. شما می توانید تصاویر را حاشیه نویسی کنید و عکس ها را اضافه کنید. برای روتوش عکس های قدیمی، می توانید از ویژگی های Brush، Lens و White Balance آن استفاده کنید.

وبلاگ نویسان مد ویژگی Glamour Glow آن را دوست خواهند داشت. قابلیت Face Enhance آن عیوب صورت را کاهش می دهد. می توانید افکت های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و فوراً آنها را روی تصاویر جدید اعمال کنید.

3. VSCO

پلتفرم: iOS، اندروید

هدف: ویرایش عکس/فیلم

فیلترهای اینستاگرام پاسی هستند. برای ایجاد تصاویر خیره کننده ای که فالوورهای شما آن را دوست خواهند داشت، به ابزارهای درجه حرفه ای نیاز دارید. VSCO یک برنامه ویرایش عکس معتبر برای اینستاگرام با یک نسخه رایگان کامل است.

نسخه رایگان VSCO با بیش از 10 پیش تنظیم اصلی و ابزارهای ویرایش استاندارد برای تعدیل کنتراست، دانه و اشباع ارائه می شود. شما همچنین می توانید با دیگر سازندگان محتوا ارتباط برقرار کنید و از ورودی ارزشمند آنها بیاموزید.

اگر به ویژگی های پیشرفته ای مانند HSL و حاشیه ها و ویرایش ویدیو نیاز دارید، می توانید عضویت VSCO را انتخاب کنید که هزینه آن 19.99 دلار در سال است. با این قیمت، بیش از 200 ایستگاه از پیش تنظیم و شبیه سازی فیلم برای بازسازی ظاهر قدیمی دریافت می کنید.

4.Life Lapse

پلتفرم: iOS، اندروید

هدف: ویرایش ویدئو

اگر می‌خواهید ویدیوهایی از نوع بومرنگ با مدت طولانی‌تر ایجاد کنید، Life Lapse برنامه‌ای است که باید دانلود کنید. از یک رابط، می‌توانید ویدیوها را وارد یا ضبط کنید، افکت‌ها را اضافه کنید و در اینستاگرام پست کنید یا در صف قرار دهید. نکته مهم این است که این برنامه کاملا رایگان است.

می‌توانید ویدیوهای توقف ایجاد کنید، که مجموعه‌ای از تصاویر هستند که از انتها به انتها مرتب شده‌اند تا ظاهر و احساس یک ویدیو را به شما بدهند. این برنامه به شما امکان می دهد جلوه ها را به تصاویر اضافه کنید، سرعت ویدیو را تنظیم کنید و حتی کلیپ های موسیقی بدون حق امتیاز را از گالری آنها اضافه کنید.

کار با Life Lapse به طرز مضحکی ساده است. فناوری همپوشانی تصویر آن ویدیوهای توقفی را در یک لحظه ایجاد می کند. شما مجبور نیستید ساعت‌ها را صرف تنظیم دستی عکس‌ها کنید یا روی نرم‌افزار گران‌قیمت ویرایش ویدیو سرمایه‌گذاری کنید.

5. InShot

پلتفرم: iOS، اندروید

هدف: ویرایش ویدئو

قیمت: رایگان

InShot به دلیل ویژگی های قابل توجه و رابط کاربر پسند، نسبت به سایر ویرایشگرهای ویدیوی رایگان برتری دارد. جلوه ویدیویی GLITCH آن نامزد جوایز #googleplaybestof در سال 2019 شد.

این به شما امکان می دهد ویدیوها را برش دهید، ادغام کنید و به هم متصل کنید. می‌توانید نسخه‌های صوتی را به وبلاگ‌های خود اضافه کنید یا کلیپ‌های رایگان را از کتابخانه آن‌ها انتخاب کنید. شما مجموعه ای غنی از استیکرهای متحرک را دریافت می کنید که می توانند به ویدیوها اضافه شوند. می‌توانید بریده‌های متنی را برای همراهی با محتوای ویدیوی خود زیرنویس و همگام‌سازی کنید.

6. FilmoraGo

پلتفرم: iOS، اندروید، macOS

هدف: ویرایش ویدئو

قیمت: رایگان + خریدهای درون برنامه ای اختیاری

برنامه FilmoraGo Wondershare برای مبتدیانی که در حال آزمایش آب هستند عالی است. این به شما امکان می دهد ویدیوهای ویرایش شده را در زمان واقعی پیش نمایش کنید. می‌توانید فیلم‌ها و عکس‌ها را ادغام کنید، انتقال‌ها را روی فریم‌ها اعمال کنید، و تم‌ها و فیلترها را اضافه کنید.

به شما امکان می دهد ویدیوها را به تأخیر بیندازید یا سرعت دهید و ویدیوهایی ایجاد کنید که به صورت معکوس اجرا شوند. این امکان را به شما می دهد که نسبت صفحه نمایش را به 1:1 (مناسب برای اینستاگرام) یا 16:9 تنظیم کنید. بدون خرج کردن یک پنی، می توانید چندین انتقال، همپوشانی، موسیقی و عناصر را دانلود کنید.

7. Layout from Instagram

پلتفرم: iOS، اندروید

هدف: طراحی چیدمان

قیمت: رایگان

اگر مشتاق ساختن کلاژ هستید، Layout از اینستاگرام به شما امکان می دهد موارد جالبی بسازید. می توانید حداکثر 9 عکس را از گالری خود ترکیب کنید و آنها را در طرح بندی های شبکه ای نوآورانه مرتب کنید. می‌توانید با کلیک کردن روی ویژگی غرفه تلفن، حالات مختلفی را ثبت کنید.

برای جستجوی سریع تصاویر، می توانید از تب Faces استفاده کنید. تصاویر را در صورت نیاز آینه کنید، کپی کنید، اندازه را تغییر دهید، ورق بزنید، جایگزین کنید و بزرگنمایی کنید. برای ارتقای بازی ویرایش خود، فیلترهای اینستاگرام را به کلاژ خود اضافه کنید. کلاژ را در گالری خود ذخیره کنید و در حساب خود آپلود کنید.


8. Spark Post

پلتفرم: iOS، اندروید

هدف: طراحی گرافیک

Adobe’s Spark Post یک برنامه غنی از ویژگی است که می توانید از آن برای ایجاد طرح بندی های دیوانه کننده و تصاویر متحرک استفاده کنید. مملو از فیلترهای طراحی شگفت انگیز و سبک های تایپوگرافی است. تغییر رنگ و اندازه خودکار می تواند ظاهر تصاویر شما را فوراً تغییر دهد.

عکس‌های خود را با جلوه‌های برش، طرح کلی، سایه رندر کنید تا آنها را حتی نفس‌گیرتر کنید. اگر ایده‌های پست شما تمام شد، تعداد زیادی الگوی طراحی حرفه‌ای را مرور کنید. همچنین می‌توانید به تصاویر استوک رایگان و فونت‌ها و اشکال انتخاب‌شده آنها دسترسی داشته باشید.

اگر اشتراک Adobe’s Creative Cloud را بخرید، می‌توانید طرح‌های خود را علامت‌گذاری کنید. تمام آثار هنری شما به‌طور خودکار در فضای ابری پشتیبان‌گیری می‌شوند تا بتوانید در دستگاه‌های مختلف ویرایش کنید. بسته شروع آنها رایگان است و ویژگی های محدودی را ارائه می دهد. آنها همچنین یک برنامه پرداختی دارند که هزینه آن 19.99 دلار ماهانه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید