زمان دقیق رفع فیلتر اینستاگرام【فوری】

رفع فیلتر اینستاگرام

با توجه به اتفاقات اخیر حاکم بر کشور و تصمیم مقامات بر فیلتر اینستاگرام، حال سوالی که برای اکثر کسانیکه صاحب یک کسب و کار در اینستاگرام پیش آمده این است که اینستاگرام کی رفع فیلتر می‌شود؟ و آیا این مقدمه‌ای برای فیلترینگ همیشگی اینستاگرام است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را با یکدیگر بررسی کنیم.

شرایط و زمان دقیق رفع فیلتر اینستاگرام کی است؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که این روزها پرسیده می‌شود این است که چه زمانی اینستاگرام رفع فیلتر می‌شود و افراد می‌توانند همانند گذشته در بستر این شبکه‌ی اجتماعی فعالیت داشته باشند؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که هیچ زمان دقیقی برای رفع فیلترینگ اینستاگرام توسط مقامات مربوطه اعلام نشده و جدا از همه‌ی این‌ها، زمزمه‌هایی مبنی بر فیلترینگ همیشگی اینستاگرام نیز از منابع مختلف به گوش می‌رسد اما هنوز به طور رسمی دستوری مبنی بر فیلترینگ همیشگی اینستاگرام از سوی مقامات اعلام نشده است.

بنابراین در حال حاضر به هیچ عنوان نمی‌توان گفت که اینستاگرام در ایران به طور همیشگی فیلتر می‌شود یا خیر، و با فرض اینکه فیلترینگ اینستاگرام موقت است، نمی‌توان زمان دقیقی برای رفع فیلتر موقت این شبکه‌ی اجتماعی بیان کرد و با توجه به بررسی‌های انجام شده و صحبت‌های کارشناسان و مسئولین، به نظر می‌رسد تا آرام شدن اوضاع کلی کشور، فیلترینگ اینستاگرام ادامه دارد.

در صورت فیلترینگ دائمی اینستاگرام چه کار کنیم؟

در صورت فیلترینگ دائمی اینستاگرام چه کار کنیم؟

در صورتی که اینستاگرام برای همیشه فیلتر شود کسب و کار‌های اینستاگرامی بیشترین ضربه را می‌خورند و تقریباً می‌توان گفت نابود می‌شوند و از بین می‌روند، با این حال راه حل چیست؟ چگونه کسب و کار خود را نجات دهیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را به شما بگوییم.

بهترین راه حل برای نجات کسب و کار اینستاگرامی شما داشتن یک وبسایت و تکیه بر موتور جستجوی گوگل است، اگر نگران کسب و کار اینستاگرامی خود هستید، بهتر است هر چه سریع‌تر یک وبسایت برای کسب و کار خود طراحی کرده و در بستر گوگل به کار خود ادامه دهید، ما وبسایت‌های موفق زیادی را تنها و تنها با تکیه بر سئو و دریافت ورودی از گوگل داریم و می‌دانیم که این بستر ظرفیتی چند برابری به نسبت اینستاگرام دارد.

به طور قاطع می‌توان گفت امروزه کاربرانی که بصورت روزانه از طریق جستجوی گوگل وارد وبسایت‌ها می‌شوند بسیار بیشتر از کاربران فعال در اینستاگرام هستند.

و گذشته از همه‌ی این‌ها، گوگل همانند اینستاگرامی و سایر شبکه‌های اجتماعی نبوده و تقریباً با اطمینان می‌توان گفت که هیچگاه فیلتر نمی‌شود و یا از دسترس خارج نمی‌شود، بنابراین شما همیشه می‌توانید کاربران هدفمند به حوزه خود را از طریق گوگل به وبسایت خود هدایت کرده و به کسب و کار خود رونق دهید.

امروزه میلیون‌ها وبسایت و فروشگاه اینترنتی بزرگ و کوچک در بستر گوگل در حال فعالیت هستند و روز به روز کسب و کار خود را گسترش می‌دهند، کلید موفقیت در گوگل نیز داشتن یک وبسایت استاندارد و انجام سئوی قوی و همینطور فعالیت مستمر بر روی وبسایت است، همانطور که بالاتر نیز گفتیم ما وبسایت‌های بسیاری در سطح وب طراحی و سئو کرده‌ایم و به شما قول می‌دهیم اگر امروز وبسایت خود را راه‌اندازی کنید، در کمتر از 6 ماه به درآمد دلخواه خود از طریق وبسایت خواهید رسید.

پس اگر واقعاً می‌خواهید یک کسب و کار جاودانه داشته باشید و بدون هیچ نگرانی از فضای آنلاین درآمد کسب کنید، بهترین گزینه داشتن یک وبسایت و کمک گرفتن از گوگل برای جذب مخاطب هدفمند است.

1 دیدگاه دربارهٔ «زمان دقیق رفع فیلتر اینستاگرام【فوری】»

  1. نوشین‌سادات

    اصلا اغتشاشات یک سری بچه نادان به ما چه ربطی،دارد!…….ببرید شان مراکز تعلیم و تربیت روانی …..تمام برنامه کاری علنی ..پزشکیمان مختل شده !!!!!انگار این مردم با کمک‌رسانی هدی خارجی یک سرگرمی پیدا کردند !!!!!اگر اعترانردم مشکل مالیست .‌.دولت کمک کند …مانمیخواهیم حکومتمان .تغییر کند به جای صدای اذان …فساد غرب و آمریکا را وارد کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید