روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام!

خرید فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان وهمچنین کشور عزیزمان ایران می باشد.بنابه شرایط موجود و فیلتر شدن تلگرام این محبوبیت افزایش پیدا کرده است.

همانطور که می دانید یکی از مکان های مناسب برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات برای راه اندازی کسب وکار جایی است که مخاطبان فعال زیادی وجود دارد. همه فعالین شبکه های اجتماعی می دانند که بزرگترین دارایی هر شخص یا کسب وکار فعال در این شبکه اجتماعی تعداد فالوور اینستاگرام  می باشد.

بیشتر بخوانید:

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام

هدف خود را مشخص کنید.

قبل از شروع زمینه فعالیت خودرا انتخاب کنید وبرای آن برنامه ریزی کنید. جایگاه و تعداد فالوور مورد انتظار خود را در یک بازه زمانی مشخص تعیین کنید. تعدادپست مطلوب و مدنظر خود را مشخص کنید.تعداد لایک وکامنت مورد نظر شما چه میزان است. قبل از شروع این اهداف راتعیین وبرای دستیابی به آنها برنامه ریزی کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

شناسایی رقبا و ارقای برند به مخاطبین

رفتار های رقبارا زیرنظر بگیرید وآنهارا تحلیل کنید واز تجربه آنها درس بگیرید.به طور مثال به این که بیشترین لایک وکمترین لایک مربوط به کدام پست است به این مسائل توجه کنید واز آن استفاده کنید.

از پست های مبتکرانه وخلاقانه استفاده کنید .حتما لوگو  وشعار مخصوص خود را داشته باشید. از تم مشخصی پیروی کنیدزیرا به کار شما نظم وجذابیت می بخشد.مجموعه این فعالیت ها باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود.

پروفایل و پست های جذاب جهت

پروفایل و پست های شما در صفحه  اینستاگرام همچون ویترین مغازه است و هرچه این ویترین جذاب تر باشد مشتری شما بیشتر می شود. در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکس وتصویر است که محوریت اصلی آن است پس برای افزایش فالوور اینستاگرام بایداز تصاویر خلاقانه ،مبتکرانه وجذاب استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید:

صفر تا صد همه ی مشکلاتی که می تواند در اینستاگرام برایتان به وجود بیاید !

همین جذابیت وخلاقیت است که باعث بازدید بیشتر صحفه شما و همچنان افزایش فالوورهای شما می شود.البته بیو وعکس پروفایل نیز تاثیر گذار هستند از آنها غافل نشوید.

استراتژی محتوا داشته باشید.

اگر بدون در نظر گرفتن ابعاد مختلف، صرفا شروع به تولید محتوا کنید، حتی در صورت افزایش فالوور اینستاگرام، مخاطبانی که ارتباطی عمیق با شما داشته باشند را نخواهید داشت. مخاطب‌ هایی که با دریافت ارزش محتوای شما، حاضر به انجام کاری باشند یا پس از مدتی صفحه شما را رها نکنند.

محتوای شما باید برای هدفی خاص و برای یک جامعه مخاطب یا پرسونای مشخص تولید شود. در غیر این صورت از همه قشر های مختلف فالوورهایی خواهید داشت که مدتی سردرگم شما را دنبال می‌ کنند و در نهایت هم تاثیرپذیری زیادی ندارند.

برای تدوین استراتژی محتوا باید سوالاتی مانند مثال‌های زیر را در نظر داشته باشید:

در نهایت چه چیزی می‌خواهم بگویم؟
به چه کسانی می‌خواهم پیامم را منتقل کنم؟
چرا می‌خواهم چنین پیامی را به مخاطبانم برسانم؟
با چه لحنی می‌خواهم محتوای خود را ارائه کنم؟

از هشتگ ها وکپشن های جذاب استفاده کنید.

برای رونق کسب وکار خود از هشتگ های مرتبط استفاده کنید بهتر است لیستی از هشتگ هایی که با کار شما مرتبط است را پیداکرده و از آن استفاده کنید همچنین به تازگی قابلیتی به اینستاگرام اضافه شده است که می توانید هشتگ های مورد علاقه را فالو کرده ودنبال نمایید.

استفاده از کپشن ها نیز خیلی مهم است سعی کنید کپشن ها را به صورت مختصر و جذاب باشد و با عکس مر بوط به پست  در ارتباط باشد واطلاعات کافی را به خواننده بدهد.

زیاده‌روی در استفاده از هشتگ‌ها نتیجه‌‌ی عکس خواهد داشت! مخاطبان شما احتمالا حواسشان پرت سیل عظیم هشتگ‌ ها در کپشن می‌شود و پیام شما به درستی منتقل نخواهد شد. علاوه بر آن ممکن است اینستاگرام چنین عملی را یک فعالیت ربات‌ گونه تشخیص دهد و در نهایت گرفتار جریمه‌ شوید. بین پنج تا ده هشتگ برای هر پست مقدار معقول استفاده از هشتگ‌ ها است. بعضی از کاربران برای دیده شدن محتوای خود، هشتگ‌های محبوب اما نامرتبط با پست و صفحه خود را انتخاب می‌کنند. این کار باعث می‌شود کاربرانی که این هشتگ‌ ها را دنبال می‌کنند، با دیدن پست‌های نامرتبط شما آزرده‌خاطر شده و موضوع را به ایسنتاگرام گزارش کنند. در نتیجه باز هم عواقب سختی در انتظار اکانت شما خواهد بود.

امکانی که بسیاری از کاربران از آن استفاده کافی نمی‌کنند. شما می‌توانید در استوری‌ها نیز از هشتگ استفاده کنید. این کار به دیده شدن بیشتر محتوای شما کمک می‌کند. بنابراین حتما از این روش استفاده کنید. استوری‌ بخشی است که محتوا به سرعت و با فاصله کم در آن منتشر می‌شود و خیلی وقت‌ها استفاده از هشتگ یا استیکرهایی که به دیده شدن محتوا کمک می‌کنند را فراموش می‌ کنیم.

برگزاری مسابقات وگذاشتن پست های چالش برانگیز

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام برگزاری مسابقات است .شما می توانید با گذاشتن جوایز جذاب و با ابتکار عمل در طراحی مسابقه فالوورهای خودرا افزایش دهید.

در هر زمینه وفعالیتی مسائل جذاب وچالش بر انگیز وجود دارد شما می توانید با استفاده از این مسائل به صورت خلاقانه ای فالوور های خودرا افزایش دهید.

جمع بندی

بازاریابی اینستاگرام شیوه‌ای است که تنها در بلند مدت نتیجه‌های خود را بروز می‌دهد. افزایش فالوور ایسنتاگرام نیز با همین روش بازاریابی ممکن است.  یکی از سریع ترین و ساده ترین راه های افزایش فالوور خرید فالوور اینستاگرام است که شما می توانید از وبسایت followerpro.ir این کار را انجام دهید وخریدی مطمئن و مقرون به صرفه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید