محدودیت های اکانت تجاری نسبت به اکانت های عادی

محدودیت های اکانت تجاری نسبت به اکانت های عادی

معایب اکانت تجاری نسبت به عادی

درست است که ایجاد بیزینس پروفایل برای شما فایده های بسیاری دارد. اما دو محدودیت هم برای شما ایجاد خواهد کرد. محدودیت هایی که در اکانت های شخصی (همان حساب های عادی اینستاگرام) با آنها روبرو نخواهید بود. برای اینکه کامل با مزایا و معایب اکانت های تجاری آشنا شوید، تصمیم گرفتم این دو مورد را نیز خیلی کوتاه بررسی کنم.

1.       اکانت های تجاری را نمی‌توانید خصوصی (private) کنید.

پروفایل‌های شخصی می‌توانند عمومی یا خصوصی باشند. اما امکان خصوصی کردن یک اکانت تجاری وجود ندارد. البته طبیعتاً یک برند نمی‌خواهد خصوصی باقی بماند، بلکه برعکس می‌خواهد بیشتر دیده شود. اما موقعیت‌های بخصوصی هم وجود دارند که ممکن است یک کسب و کار بخواهد با سخت‌گیری بیشتری فالوور بگیرد. در این حالت، استفاده از بیزینس پروفایل را پیشنهاد نمی‌کنم.

2.       امکان اتصال حساب تجاری به چند اکانت فیسبوک وجود ندارد.

بیزنس پروفایل می‌تواند تنها به یک صفحه فیسبوک متصل باشد، اما پروفایل شخصی می‌تواند به چندین صفحه متصل باشد. پس اگر برند شما چندین شاخه دارد که توسط صفحات مختلف فیسبوک از هم جدا هستند، فقدان این قابلیت را حس خواهید کرد! (ولی به شرط آنکه فیسبوک با مخاطبان کم فارسی خود برای شما مهم باشد.)

 

مطالب مرتبط :

امکانات ویژه اکانت تجاری ایسنتا

نحوه ساخت اکانت تجاری

خرید فالوور اینستا

 

توسط | 2018-11-26T08:43:25+00:00 نوامبر 25th, 2018|وبلاگ|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

ثبت ديدگاه