انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگر 

چگونه فالوورهای یک پیج را به پیج دیگر انتقال دهیم

هزاران دلیل وجود دارد که شما بخواهید فالوورها و یا همان مخاطبین یکی از پیج‌های خود را به یک پیج دیگر منتقل کنید، اما اینکار به همان سادگی که گفته می‌شود نیست و نیازمند دقت خاصی است و در این میان یک اشتباه کوچک می‌تواند باعث نابودی کسب و کار اینستاگرام شما شود. به همین دلیل ما در ادامه روش‌هایی اختصاصی و فوری را برای انتقال فالوور از پیج به پیج دیگر را به شما آموزش می‌دهیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین استرس فالوورهایتان را از یک پیج به پیج دیگر منتقل کنید.

2 روش فوری و تضمینی انتقال فالوور یک پیج به پیج دیگر 

نکته مهم: هیچ گزینه‌ای برای انتقال فالوورهای یک پیج به پیج دیگر از سمت اینستاگرام وجود ندارد و هیچ برنامه‌ای برای انتقال فالوور وجود ندارد. یعنی بصورت پیشفرض اجازه اینکار از طرف اینستاگرام به شما داده نمی‌شود اما ما در ادامه روش‌هایی را به شما می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان فالوورهای یک پیج را به یک پیج دیگر منتقل کنید.

برنامه انتقال فالوور یک پیج به پیج دیگه

روش اول انتقال فالوور

در این روش شما در ابتدا باید پیجی که می‌خواهید فالوورها را به آن منتقل کنید را تقویت کرده و آن را قابل اعتماد و معتبر جلوه دهید. برای اینکار شما می‌بایست با استفاده از خدماتی همچون خرید فالوور ارزان و یا خرید لایک ارزان نسبت به تقویت پیج مقصد اقدام کنید، چرا که همانطور که می‌دانید مردم در اینستاگرام به راحتی اعتماد نکرده و اکثر آن‌ها زمانی که می‌خواهند پیجی را فالوو کنند در مرحله اول میزان فالوورهای آن را بررسی می‌کنند، پس به یاد داشته باشید که قبل از هر چیزی با استفاده خدمات اینستاگرام، پیج مقصد را تقویت کرده و آن را در نظر کاربران اینستاگرامی جذاب جلوه دهید.

بعد از تقویت پیج مقصد شما باید با استفاده از یک پیشنهاد فوق‌العاده ترغیب کننده فالوورهایتان را مجاب کنید که پیج جدیدتان را فالوو کنند، پینشهادی که شما به فالوورهایتان می‌دهید باید به قدری جذاب باشد که اگر خود شما به جای فالوورهایتان بودید نیز حتماً ترغیب می‌شدید و به آن عمل می‌کردید. این بخش از کار بسیار اهمیت دارد و  بیشترین وقت خود را صرف ایجاد یک پیشنهاد ترغیب کننده و جذاب کنید.

بعد از اینکه پیشنهاد خود را آماده کردید، باید آن را در قالب یک متن تبلیغاتی جذاب بنویسید و در بیو، پست‌ها و استوری‌های پیج قدیمی قرار دهید تا تمام فالوورها آن پیشنهاد را ببینند و مطمئن شوید که حتی یک فالوور را نیز از دست نداده باشید.

اگر تمام نکات گفته شده در این روش را بصورت کامل و ریز به ریز انجام دهید تقریباً می‌توانید 90 درصد فالوورهای پیج قدیمی خود را به پیج جدیدتان منتقل کنید. به یاد داشته باشید که نوشتن یک متن ترغیب کننده و پیشنهادی جذاب مهم‌ترین کاری است که باید در این روش انجام دهید.

روش دوم انتقال فالوور

انتقال فالوور یک پیج به پیج دیگه

خیلی از مواقع افراد صرفاً به دلیل اینکه می‌خواهند آیدی دیگر برای پیج خود داشته باشند اقدام به ایجاد یک پیج جدید کرده و تصمیم به انتقال فالوور از پیج قدیمی به پیج جدیدی که با آیدی دلخواه خود ایجاد کرده‌اند می‌کنند. اگر شما فقط برای عوض کردن آیدی پیج‌تان می‌خواهید پیج جدید بزنید و فالوورهایتان را به آن منتقل کنید، یکی از ساده‌ترین روش‌ها تغییر آیدی همان پیج قدیمی است و شما اصلاً نیازی به ساخت یک پیج اینستاگرام جدید و صرف وقت هزینه برای انتقال فالوورها ندارید.

پس در این جور مواقع بهترین و ساده‌ترین گزینه تغییر آیدی و یا همان یوزر نیم پیج اینستاگرام شما است. با تغییر آیدی پیج خود، به صورت خودکار آدرس و یا همان URL پیج اینستاگرامتان نیز تغییر می‌کند و بنابراین هیچکس متوجه این نمی‌شود که آیدی قدیمی پیج شما چه بوده است و یا قبلاً چه نوع فعالیت‌هایی روی این پیج انجام گرفته است.

در این روش شما هیچ کدام از فالوورهای خود را از دست نمی‌دهید و در واقع هیچکس متوجه تغییر آیدی پیج شما نمی‌شود. خبر خوب این است که شما هیچ محدودیتی برای تغییر آیدی پیج اینستاگرام ندارید و می‌توانید بینهایت بار آیدی پیج خود را تغییر داده و یا حوزه فعالیت خود را در اینستاگرام به کلی تغییر دهید.

بعد از اینکه آیدی و یا همان یوزر نیم اکانت خود را تغییر دادید، شما می‌بایست نام و بیو پیج و در صورت نیاز تصویر پروفایل اینستاگرامتان را نیز تغییر دهید و به طور کلی پیج خود را هم راستا با آیدی جدید و حوزه فعالیت جدیدی که انتخاب کرده‌اید بکنید و در مرحله بعد فالوورهای خود را با گذاشتن یک استوری و یا پست، از این موضوع مطلع کنید و به آن‌ها بگویید که از این به بعد پیج ما در این حوزه فعالیت می‌کند.

2 دیدگاه دربارهٔ «انتقال فالوور از یک پیج به پیج دیگر »

  1. سلام
    اگر راهی برای انتقال وجود نداره.پس شما یا دیگر سایت ها چطور فالورر ارزان به پیج ها واریز میکنید؟ اونم فالورر واقعی؟؟؟ پس حتما برنامه ای وجود داره

    من میخام فالووینگ های خودمو از پیج اولم به پیج جدیدم منتقل کنم که پنج هزار تاست. چطور میتونم یهو اینکارو کنم… فالویینگ ها رو نه فالوورها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید