صفر تا صد بازیابی پیج های هک شده | چاره چیست؟

صفر تا صد بازیابی پیج های هک شده | چاره چیست؟

یکی از مشکلات عمده ای که ممکن است برای پیج های بزرگ در اینستاگرام به وجود بیاید؛ هک یا شدوبن است.  بازیابی پیج های هک شده نیازمند صبوری و طی کردن مراحل متعددی است که در ادامه این مطلب بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

مقدمه(نگاهی کوتاه بر اینستاگرام)

به تعبیر ویکی پدیا اینستاگرام شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدیو به حساب می رود که به کاربران خود این امکان را می دهد که عکس و ویدیو های خود را در بستری آنلاین به اشتراک بگذارند . اینستاگرام ابتداعا در سال 2010 میلادی اولین نسخه ی موبایلی خود(نسخه ی مخصوص کاربران اپل) را منتشر کرد و به سرعت در فضای مجازی گسترش یافت و در سال 2012 به بیش از یک صد میلیون کاربر رسید سرانجام در شش سپتامبر 2012 مارک زاکربرگ موسس فیس بوک اقدام به خرید و سرمایه گذاری روی این شرکت کرد. اما سیاست های زاکربرگ با روسای پیشین اینستاگرام متفاوت بود ، با خرید کمپانی واتس آپ در سال 2014 توسط فیس بوک سیاست های اینستاگرام و واتس آپ به شکل دیگری دنبال شد ، در اواخر 2016 شایعاتی از شروع دوباره فیس بوک و تغییرات آن به گوش می رسید که امروزه ی همه آن شایعات به حقیقت پیوسته و باعث مشکلات اینستاگرام و همچنین در مواردی در واتس آپ شده است . خبرنگاران این حوزه می گویند مارک زاکربرگ(موسس فیس بوک) فیس بوک را در راس قرار داده و در پی آن است با شبیه کردن فیس بوک به اینستاگرام و واتس آپ، مخاطبان میلیونی این دو شبکه اجتمایی به سمت فیس بوک سوق دهد. اتفاقی که بی ربط به مشکلات اخیر این دو برنامه علی الخصوص اینستاگرام نیست! همه ی این اتفاقات برای آن است که تا طرفداران این شبکه اجتماعی به فیس بوک روی بیاورند که خودِ فیس بوکِ امروزی نیز بی شباهت به اینستاگرام نیست.

صفر تا صد بازیابی پیج های هک شده | چاره چیست؟

اما جریان از چه قرار است؟می گویند زاکربرگ مشکلاتی را از عمد برای کاربران اینستاگرام و همچنین برنامه ی آن ایجاد کرده است که خیلی از آن ها شاید به تنهایی با تماس با پشتیبانی اینستاگرام برطرف شوند اما خودِ این مشکلات مشکلاتِ دیگری را به وجود آورده اند که بحث اصلی ما در این مقاله می باشد.

نگاهی کلی به مشکلات اینستاگرام(هزار توی بی پایان)

بصورت کلی مشکلات اینستاگرام به سه دسته ی کلی قابل تقسیم اند:

 1- مشکلاتِ درون برنامه ای(شامل بلاک شدن پیج ها،شادوبن،باگ های موجود و..)

2- مشکلاتِ مربوط به بازگردانیِ پیج های هک شده

3- مشکلاتِ مربوط به بازگردانیِ پیج های غیرفعال شده (دیسیبل شده)

اگر مشکلتان به موارد یک یا دو مرتبط میشود می توانید امیدوار باشید که کارتان راحت تر است، در رابطه با مورد سوم هم باید خدمتتون عرض کنم که تاکنون روش تضمینی و قابل اطمینانی برای برگشت این گونه پیج ها ارائه نشده است(در واقع روش های ارائه شده توسط شرکت اینستاگرام هم پاسخ گو نیستند).

1- مشکلاتِ درون برنامه ای(آزار دهنده اما قابل حل)

اگر با مشکلاتی از قبیل شادوبن و بلاک های موقتی و.. دست و پنجه نرم می کنید این قسمت از مقاله برای شماست.

به ترتیبِ مشکلاتِ پیش آمده جلو می رویم و به بررسی مشکل و تمامی روش های موجود برای حل آن می پردازیم:

از کجا بفهمیم شادوبن شدیم؟

یک پست را در پیج خودتان بگذارید و در کپشن پست (نوشته ی زیر پست) ازهشتگی استفاده کنید و در قسمت سرچ اینستاگرام آن هشتگ را سرچ کنید اگر پستی که گذاشته اید در صفحه ی مذکور نمایش داده نشد اکانت شما به اصطلاح شادوبن شده است.

شادوبن یا دور ماندن از دید دیگران:

به طور کلی وقتی شما یک پست را در صفحه ی اینستاگرام خودتان به اشتراک می گذارید در بخش اکسپلورِر اینستاگرام برای برخی از دوستانتان به نمایش در می آید و باعث بیشتر دیده شدن پست شما دراینستاگرام می شود شادوبن عملی است که جلوی این اتفاق را می گیرد و همچنین اگر در پستی که به اشتراک گذاشته اید و از هشتگ در آن استفاده کرده اید، در بخش سرچ هشتگ ها هم نمایش داده نمی شود به طور مثال اگر از کلمه #آشپزی در زیر پست خود استفاده کرده اید وقتی در اینستاگرام هشتگِ #آشپزی را سرچ کنید پست شما نمایش داده نمی شود که در واقع این همان شادوبن است، چطور می توان از این اتفاق جلوگیری کرد؟ اگر مواردی که در ذیل همین متن آورده شده است را رعایت کنید تقریبا می توانید خیالِ خود را از شادوبن نشدنِ پیجتان راحت کنید.

صفر تا صد بازیابی پیج های هک شده | چاره چیست؟

1-بکار نبردن بیش از 30 هشتگ در هرپست

2-فالو نکردن بیش از 7500 نفر

3-در یک ساعت بیش از 150 الی 350 عدد پست لایک نکنید

4- نذاشتنِ کامنتی با بیش از 2200 کاراکتر در پست ها

اگر شادوبن شدیم چه می توان کرد؟

روشی برای پیگیری این موضوع از سمت اینستاگرام معرفی نشده است اما تجربه نشان می دهد معمولا شادوبن ها یک تا نهایتا دو هفته به طول می انجامند و در طی این یک تا  دو هفته نباید موارد بالا را نقض کنید. اگر بعد از دو هفته باز هم مشکلی در رابطه با پیجتان وجود داشت میتوانید در این صفحه درخواست ثبت کنید تا کارشناسان فالوور پرو در اصرع وقت با شما تماس برقرار کنند.

2- مشکلات مربوط به بازگردانی پیج های هک شده(ساده ولی زمان بر)

یکی از بدترین اتفاقاتی که در اینستاگرام برای هر شخص می تواند رخ دهد هک شدن پیج شخصی اش است که اگر پیج هک شده شما فالوورهای بالایی هم داشته باشد می تواند شرایط بدتری هم برای شما ایجاد کند نظیر فروخته شدن پیج یا دیسیبل کردن پیج(برای جلوگیری از بازگردانی) توسط هکر، که در این شرایط، خیلی فوری باید اقدام به بازیابی پیج اینستاگرام هک شده کرد. بطور کلی بازگردانی پیج های هک شده اینستاگرام به سه دسته تقسیم می شود:

1-بازگردانی پیج هک شده در 5 دقیقه

2-بازگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده با عکس

3-بازیابی یا بازگرداندن پیج هک شده بدون عکس

بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

برای بازگردانی پیج هک شده تان دو راه موجود است

1-تماس با کارشناس ما و یا ثبت کردن درخواست بازگردانی پیج از طریق این صفحه، کارشناسان فالوور پرو با اعتماد مردم و تجربه یک سال و نیمِ در این زمینه در کمترین زمان ممکن( نهایتا 24 ساعت ) اقدام به بازگردانی پیج شما می کنند

 

2-مطالعه ی مقاله ی زیر و انجام دادن راه کارهای اصولیِ معرفی شده توسط اینستاگرام:

 

بازیابی پیج هک شده در 5 دقیقه

این روش زمانی کاربرد دارد که قبل از هک، بر روی اکانت هک شده ی شما ایمیل وجود داشته باشد، زمانی که پیج شما هک می شود ایمیلی به ایمیل روی پیج از طرف اینستاگرام ارسال می شود که در آن ایمیل گزینه ای مانند عکس زیر موجود است

که با کلیک روی این گزینه به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید رمز پیج خود را تغییر دهید(توجه داشته باشید که اون گزینه فقط تا 24 ساعت بعد از هک فعال می باشد)

 

بازگرداندن یا بازیابی پیج هک شده با عکس

 اگر پیج شما هک شده و از خودتون در پیج عکس داشته اید برای بازیابی پیجتون از این روش باید اقدام کنید ابتدا به این صفحه رفته و مطابق عکس ها عمل کنید

در اخر این فرم برای شما باز می شود که در کادر اول ایمیلی که روی پیجتون بوده رو بزنین، در کادر دوم ایمیلی از خودتون جهت ارتباط پشتیبانی اینستاگرام با شما بنویسید، در کادر بعدی گزینه دوم رو بزنین، در کادر بعدی هم گزینه سوم و در کادر اخر هم توضیحی کوتاه از اتفاقی که برایتان افتاده بنویسید، ایمیلی از طرف پشتیبانی اینستاگرام برای شما ارسال می شود که حاوی یک کد 5 رقمی می باشد کد را روی یک کاغذ آچار بنویسید و در زیر اون ایدی پیجتون و عکس رو روی ایمیل پشتیبانی ریپلای کنید

 

 تا نهایتا 72 ساعت بعد از ارسال، پشتیبانی اینستاگرام لینک ریست پسورد اکانتتون را برای شما ارسال می کند که با استفاده از اون می تونید اکانتتون رو پس بگیرید.

 

بازیابی پیج هک شده (بدون عکس)

 

اگر پیج شما هک شده و از خودتون در پیج عکس نداشته اید برای بازیابی پیجتون از این روش باید اقدام کنید ابتدا به این صفحه رفته و مطابق عکس ها عمل کنید

 

در اخر این فرم برای شما باز می شود که کادر اول ایمیلی که روی پیجتون بوده رو بزنین کادر دوم ایمیلی از خودتان جهت ارتباط پشتیبانی اینستاگرام با شما بنویسید کادر بعدی گزینه سوم رو بزنین کادر بعدی هم گزینه سوم و در کادر اخر توضیحی کوتاه از اتفاقی که براتون افتاده بنویسید، ایمیلی از طرف پشتیبانی اینستاگرام برای شما ارسال می شود که در آن اطلاعاتی شامل ایمیل روی پیجتون و شماره و دستگاهی که اکانت رو ساختید و.. رو از شما میخواد که روی همون ایمیل این اطلاعات رو ریپلای کنید و اطلاعات رو ارسال کنید تا نهایتا 72 ساعت بعد از ارسال، پشتیبانی اینستاگرام لینک لیست پسورد اکانتتون رو برای شما ارسال می کند که با استفاده از اون می تونید اکانتتون رو پس بگیرید.

 

(هرگونه سوال در موارد بالا یا درخواست بازگردانی توسط کارشناسان فالوور پرو رو از طریق این صفحه به ما اطلاع بدهید)

3-مشکلات مربوط به بازگردانی پیج های غیرفعال شده(دیسیبل شده) (غول اخر)

اگر پیج شما غیرفعال یا اصطلاحا دیسیبل شده است باید بگوییم سرنوشت پیجتون نامعلوم است و کاملا بستگی به پشتیبان اینستاگرام دارد برای ثبت کردن درخواست به پشتیبانی اینستاگرام برای پیج دیسیبل شدتون از روش زیر می تونید اقدام کنید

در این صفحه ایدی و پسورد پیجتون رو بزنید طبیعتا در زمان وارد شدن به پیجتون با اخطاری مانند اخطار زیر مواجه می شید که روی گزینه مشخص شده کلیک کنید

در این صفحه اگه پیجتون بیزنسی بوده گزینه اول اگر هم شخصی بوده گزینه دوم رو بزنید و در ادامه کادرها اطلاعات خواسته شده رو وارد کنید( توجه کنید اگه پیجتون بیزینسیه در انتهای فرم باید مدرکی بر واقعی بودن بیزنستون آپلود کنید ) بعد از ثبت کردن درخواست تا نهایتا 72 ساعت بعد جواب درخواست براتون ایمیل میشه( توجه داشته باشید پیج های دیسیبلی در موارد اندکی بازگردانی می شوند و اگه با یکبار درخواست پیجتون بازگردانی نشد دوباره امتحان کنید چون در هربار درخواست به یکی از پشتیبان های اینستاگرام وصل میشید و بازگردانی پیج شما کاملا در دست اون شخصه).

 

مطالب مرتبط:

بازیابی پیج های هک شده

خرید فالوور و لایک

ربات جذب فالوور نینجاگرام

کانال تلگرام فالوور پرو : bazgardani_fpro@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید