بهترین تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور

تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید در اینستاگرام رقابت کنید و در نهایت به پول و شهرت برسید، باید از همه نظر پیج خود را تقویت کرده و حرفه‌ای جلوه دهید. یکی از مهم‌ترین موارد برای رسیدن به شهرت و فالوور زیاد در اینستاگرام، تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور است، که اکثر کسانیکه در اینستاگرام فعالیت می‌کنند توجه خاصی به این تنظیمات ندارند، در صورتی که با استفاده از تنظیم صحیح پیج خود می‌توانند به طور ویژه‌ای میزان جذب فالوورهای طبیعی و هدفمندشان را افزایش دهند.

حال اگر شما می‌خواهید با استفاده از تنظیمات درست پیج اینستاگرام خود، خیلی سریع در اینستاگرام رشد کرده و فالوورهایتان را افزایش دهید، جای درستی آمده‌اید، چرا که تا پایان این مقاله شما با بهترین تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور آشنا خواهید شد، تنظیماتی فوق‌العاده خاص و کمیاب که ما با آزمون و خطاهای فراوان به آن دست یافته‌ایم.

آموزش بهترین تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور

در ادامه این مقاله از فالوور پرو، مهم‌ترین، موثرترین و بهترین تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور را به شما آموزش خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم از تمام نکاتی که در ادامه گفته می‌شود استفاده کنید تا بیشترین بازدهی را دریافت کنید.

1. تنظیمات ظاهری پیج اینستاگرام برای افزایش فالوور

تنظیمات افزایش فالوور در اینستاگرام

به مواردی که ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنم بسیار توجه کنید، چرا که در موفقیت پیج شما بسیار موثر هستند و می‌توانند بیزینس اینستاگرام شما را متحول کنند.

تنظیمات ظاهری اینستاگرام به چند دسته تقسیم می‌شود، اول از همه شما باید یک آیدی مرتبط با حوزه فعالیت خود انتخاب کنید که تعداد کاراکترهای کوتاهی داشته باشد و به راحتی در ذهن ماندگار شود.

در مرحله دوم شما باید یک عکس پروفایل جذاب و ترغیب کننده برای پیج خود انتخاب کنید، دقت داشته باشید که عکس پروفایل بسیار بسیار با اهمیت بوده و نقش مهمی در جذب مخاطب برای شما دارد، پس برای آن وقت بگذارید.

در مرحله سوم از تنظیمات ظاهری اینستاگرام برای افزایش فالوور شما باید یک بیوی فوق‌العاده ترغیب کننده و جذاب بنویسید، به گونه‌ای که چشم مخاطب را بگیرد و مخاطب را مجاب کند که از پست‌های شما دیدن کند. برای مثال اگر موضوع پیج شما ارز دیجیتال است، بیو خود را اینگونه بنویسید که: اگر می‌خواهید همانند من در سن 25 سالگی بدون هیچ سرمایه‌ای میلیاردر شوید، به هیچ عنوان پست‌های این پیج را از دست ندهید!

بهترین تنظیمات برای افزایش فالوور اینستاگرام

در بیو پیج خود از علائم خیره کننده و ایموجی‌هایی که رنگ‌هایی جذاب همانند رنگ قرمز دارند حتماً استفاده کنید، این علائم و ایموجی‌ها چشم مخاطب را می‌گیرند و باعث می‌شود اولین چیزی که نگاه مخاطب را جذب کند، بیو شما باشد.

مورد بعدی که باید بسیار به آن توجه داشته باشید، هایلایت‌های پیج شما است، شما باید بهترین قسمت‌های کار خود را در هایلایت‌های پیج‌تان قرار دهید، برای مثال اگر در موضوع پیج‌تان ارز دیجیتال است، میزان سودهایتان، درآمدهایتان، و یا رضایت دانشجویان خود را در این بخش قرار دهید، و فراموش نکنید که از یک کاور جذاب برای برای بخش هایلایت پیج‌تان استفاده کنید.

از دیگر تنظیمات ظاهری به جهت افزایش فالوور اینستاگرام می‌توان به مواردی همچون داشتن یک قالب ثابت و جذاب برای پست‌ها و استوری‌های پیج خود اشاره کرد.

2. تنظیمات تخصصی اینستاگرام برای افزایش فالوور

بعد از تنظیمات ظاهری نوبت به تنظیمات تخصصی و حرفه‌ای برای افزایش فالوور اینستاگرام میرسد. که مهم‌ترین آن بیزینس کردن پیج‌تان است، با تبدیل پیج خود به یک پیج بیزنیس و یا تجاری، امکانات فراوانی به شما داده می‌شود و با امکاناتی که اینستاگرام به شما می‌دهد می‌توانید فالوورهای بیشتری بدست بیاورید.

برای بیزینس کردن کردن پیج‌تان ابتدا وارد اینستاگرام شده و سپس وارد تنظیمات و یا همان Settings شوید.

مرحله اول تنظیمات بیزینس کردن پیج برای افزایش فالوور

در بخش Settings به دنبال گزینه‌ای با نام Account بگردید و روی آن بزنید.

مرحله دوم تنظیمات بیزینس کردن پیج برای افزایش فالوور

بعد از وارد شدن به Account تا پایین اسکرول کرده و در انتهای صفحه گزینه Switch to professional account را لمس کنید.

مرحله سوم تنظیمات بیزینس کردن پیج برای افزایش فالوور

در مرحله بعد بر روی Continue بزنید.

مرحله چهارم تنظیمات بیزینس کردن پیج برای افزایش فالوور

حال اینستاگرام از شما می‌خواهد که حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید، شما باید از میان گزینه‌های موجود حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید و سپس دکمه آبی رنگ پایین صفحه را لمس کنید.

مرحله پنجم تنظیمات بیزینس کردن پیج برای افزایش فالوور

در مرحله بعد گزینه Business را انتخاب کرده و دوباره بر روی دکمه آبی رنگ پایین صفحه بزنید.

مرحله ششم تنظیمات بیزینس کردن پیج برای افزایش فالوور

در این مرحله اینستاگرام از شما می‌خواهد تا راه‌های ارتباطی مرتبط با بیزنیس خود را وارد کنید، البته شما می‌توانید از این مرحله عبور کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم حتما اطلاعات خود را وارد کنید چرا برای اعتماد سازی مخاطبین بسیار موثر است. پس شماره تلفن، ایمیل و لوکیشن مرتبط با بیزینس خود را وارد کنید.

مرحله هفتم تنظیمات بیزینس کردن پیج برای افزایش فالوور

در مرحله آخر اینستاگرام از شما می‌خواهد که اگر می‌خواهید اکانت فیسبوک خود را به اینستاگرام خود متصل کنید که می‌توانید با لمس دکمه Skip از این مرحله عبور کنید.

مرحله هشتم تنظیمات بیزینس کردن پیج برای افزایش فالوور

تبریک می‌گوییم! حال شما صاحب یک اکانت بیزینسی حرفه‌ای در اینستاگرام هستند.

3. سایر نکات مهم در مورد تنظیمات افزایش فالوور

بالاتر دو مورد از مهم‌ترین تنظیمات اینستاگرام با هدف افزایش فالوور را به شما گفتیم، اما کار به همین جا ختم نشده و شما باید یکسری نکات دیگر را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید به اهدافی که در اینستاگرام برای خود مشخص کرده‌اید دست پیدا کنید.

یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که از خدمات اینستاگرام همانند خرید فالوور ارزان و یا خرید لایک ارزان حتما استفاده کنید، با استفاده این خدمات می‌توانید یک مسیر میانبر برای پیشرفت خود ایجاد کرده و به پیج خود اعتبار ببخشید.

مورد بعد رعایت تنظیمات امنیتی اینستاگرام است، درست است که تنظیمات امنیتی بصورت مستقیم بر روی افزایش فالوور شما تاثیر ندارد اما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما باید حتما از یک پسورد بسیار قوی استفاده کنید، اکانت خود را به سایر شبکه‌های اجتماعی‌تان همانند فیسبوک متصل کنید و تایید دو مرحله‌ای را برای پیج‌تان فعال کنید.

 

جمع‌بندی: در این مقاله در مورد تنظیمات مهم و ضروری اینستاگرام که تاثیر مستقیم بر روی افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام دارند صحبت کردیم، اگر شما تمام موارد گفته شده را رعایت کنید، می‌توانید با هزینه‌هایی بسیار کمتر از رقبایتان در اینستاگرام به شهرت و پول برسید و کسب و کارتان را رونق دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید