مزایای خرید بازدید استوری

برخی از افراد گمان می‌کنند که خرید استوری اینستاگرام هیچ مزیتی نداشته و اینکار فقط تلف کردن وقت و هزینه است. اما آن‌ها اشتباه می‌کنند و خرید بازدید استوری مزایای بسیاری برای پیج اینستاگرام شما به دنبال دارد.

با خرید ویو استوری تعامل پیج شما افزایش پیدا کرده و با افزایش تعامل توجه الگوریتم‌های اینستاگرام به پیج شما جلب شده و همین امر باعث می‌شود الگوریتم‌های اینستاگرام استورهای شما را برای فالوورهایتان در جایگاه جلوتری نمایش دهند، و زمانی که استوری‌های شما در جایگاه بهتری در پیج فالوورهایتان نمایش داده شود، شما قطعاً بازدید طبیعی و ارگانیک استوری بیشتری نیز بدست می‌آورید.

بدیت ترتیب شما با خرید بازدید استوری اینستاگرام می‌توانید بازدیدهای طبیعی و واقعی زیادی برای استوری های خود بدست بیاورید. دیگر مزیت خرید ویو استوری اینستاگرام این است که اینکار باعث می‌شود که درصد نمایش پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام بیشتر شود، به این دلیل که تعامل پیج شما افزایش یافته و اینستاگرام دوست دارد شما را با نمایش در اکسپلور به افراد بیشتری در اینستاگرام نمایش دهد.

به صورت کلی خرید ویو استوری همانند خرید ویو پست باعث رشد پیج شما شده و به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کمتری در اینستاگرام به موفقیت برسید.

در نهایت برخی از افراد دوست دارند برای کل کل با دوستان خود بازدید استوری خود را افزایش دهند و بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام هم خرید ویو استوری ارزان است که در فالوور پرو می‌توانید نسبت به خرید بازدید استوری اینستاگرام ارزان و باکیفیت اقدام کنید.

سبد خرید