چرا باید بازدید های اینستاگرام را بخریم؟

دنیای اینترنت توسط رسانه های اجتماعی تسخیر شده است. اینتساگرام ، فیس بوک و … که زمانی تنها برای ارتباط و به اشتراک گذاشتن مدیا مورد استفاده قرار می گرفت امروزه به اجزای ضروری عرصه ی تجاری و اینترنتی تبدیل شده است.

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در عرصه ی دیجیتال مارکتینگ ملزم هستند تا اگر بخواهند در معرض دید رسانه های اجتماعی باشند، باید نرخ بازدید خود را افزایش دهند چرا که بزرگ ترین تجارت در پلتفرم اینستاگرام بر پایه ی ویو ویدیوها یا ویو igtv ها می باشد.

حالا که اینستاگرام بیش از هر زمانی دیگر محبوب شده است، باید در نظر داشته باشید که بازدید های اینستاگرام چقدر مفید خواهد بود تا سریعا شناخته شده و خود را جهانی کنید.

اگر فکر می کنید که زمان درخشش شما فرا رسیده است پس با تیم followerpro.ir همراه باشید و ادامه ی مطلب را بخوانید.

ویو(veiw) اینستاگرام چیست و چه اهمیتی دارد ؟

ویو به معنای دیده شدن و بازید است.اما در پلتفرم اینستاگرام ویو به این معنی است که کاربران آن پست را بیش از سه ثانیه تماشا کرده اند و بازید کمتر از سه ثانیه در آمار نرخ بازید به حساب نمی آید و ویو نمی خورد.

ویو ایسنتاگرام یکی از عوامل مهم و موثر در آمار یک صفحه ی کاری است . برای افزایش ویو اینستاگرام راه و روشهای فراوانی وجود دارد که هر کدام نیازمند صرف وقت زیاد است و بازده آن در کوتاه مدت بسیار ناچیز است.

خرید ویو اینستاگرام یکی از روشهای مقرون به صرفه است که در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه ی مثبتی دارد و می تواند شما را به اوج هدف خود برساند.

سایت followerpro.ir یکی از بهترین گزینه هایی است که شما را با طرح های متنوعی از خرید ویو آشنا می کند و بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خرید ویو را برای شما ممکن می سازد.

چرا خرید ویو اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است؟

خرید ویو اینستاگرام مزایای زیادی دارد که در این مقاله به اهمیت این موارد خواهیم پرداخت.

خرید ویو اینستاگرام تاثیر مستقیمی بر محبوبیت و اعتباربخشی به شما دارد. اگر تعداد فالورهای زیادی دارید، این نرخ بازدید ویدیو ها می توانند به شما کمک کنند تا شهرت خود را افزایش دهید.

به این دلیل که فالوورهای شما اغلب کیفیت ویدیوهای شما را تنها بر اساس تعداد دفعاتی که ویو خورده اند، ارزیابی می کنند.در نتیجه در صورت خرید بازدید، ویدیوی شما این شانس را خواهد داشت که در این رسانه محبوب شود. در صورت محبوب شدن شما میزان تاثیرگزاری شما افزایش پیدا می کند و می توانید توجه برندهای مختلف را به خود جذب کنید و مشاغلی که علاقمند به همکاری آنلاین با شما هستند، شما را پیدا کنند و میزان درآمد شما افزایش خواهد یافت.

بازدید های اینستاگرام شما به شما کمک خواهند کرد تا حساب کاربری خود را با شگفت انگیزترین روش ممکن از یک پروفایل معمولی به پروفایل یک اینفلوئنسر تبدیل کنید. در اینستاگرام، ویدیوها موثرترین منبع تعامل هستند.

در نتیجه اگر می خواهید بازدید های ویدیویی زیادی داشته باشید و این محبوبیت را حفظ کنید و مطمئن شوید که مردم آنها را تماشا می کنند باید ویدیوهای منظمی را ارسال کنید و بازدید های بالاتری بگیرید.

اگر تعداد بازدید های ویدویی بیشتری داشته باشید،تضمین ترتیبات حمایت مالی، کمپین های بازاریابی مرتبط از شرکت های بزرگ برای شما اسان تر خواهد بود و بهترین پیشنهاد ها را دریافت خواهید کرد.

افزایش بازدید ویدیوهای شما می تواند کمپین شما را بالای نمودارهای هشتگ نشان دهد. اگر ویدیویی را بدون بازدید منتشر کنید به احتمال زیاد در پایین صفحه قرار خواهید گرفت اما ویدیوهای با بازدید بالا در بالای صفحه قرار دارند و مشتریان بیشتری را برای شما به دنبال دارند.

خرید انواع ویو در اینستاگرام که باید بدانیم !

همانطور که گفته شد بازدید های اینستاگرام برای فروش و درآمدزایی بسیار موثر هستند و شما باید بازدیدهای واقعی را از منابع آنلاین دریافت کنید.

این امر قابلیت اعتماد آنلاین شما را افزایش داده و بازدید واقعی شما را رشد می دهد. برای افزایش اعتبار پروفایل اینستاگرام خود ، در ابتدا باید انواع پست های ویدویی را بشناسید سپس بسته ی خرید بازدید مناسب با هدف پیج خود را انتخاب کنید و بالافاصله آن را از کارشناسان تیم followerpro.ir دریافت کنید.

خرید ویو اینستاگرام ؛ ویو پست ویدیویی

پست هایی که ویدیویی هستند، باید از لایک و کامنت و همچنین امار بازدید بالایی برخوردار باشند. تعداد نرخ بازدید یک پست ویدیویی در اینستاگرام نشان دهنده ی این مطلب است که این ویدیو به چه میزان مورد بازدید کاربران بوده است.

تیم سایت followerpro.ir به شما توصیه می کند که اگر هدفتان افزایش بازدید پست ویدویی است ،با خرید بسته های ویو پست ویدویی اینستاگرام ، به بالاترین امار بازدید پست های ویدویی در کمترین زمان دست پیدا کنید.

خرید ویو اینستاگرام؛ ویو ریلز اینستاگرام

ریلز (reels) نوعی دیگر از ویدیو هایی است که اینستاگرام در اخرین اپدیت خود آن را معرفی کرده است .

با رییلز کاربران می توانند ویدیوهایی شبیه به سایز استوری تهیه کنند یعنی محتوای ویدویی با زمان 15 تا 60 ثانیه با افکت های تصویری و موسیقی و … که به آن رییلز می گویند.

آنچه که اهمیت بالا بودن بازدید رییلز را برای ما مشخص می سازد دریافت این نکته است که بازدید بالای رییلز ها توسط فالوورهای شما سبب می شود که رییلز شما وارد اکسپلورر شده و شما مخاطبان بالایی جذب کنید و ویو بالایی دریافت کنید.

همچنین با بازدید بالای ریلز شما می توانید با درصد بالایی در هشتگ های مرتبط دیده شوید. تیم سایت followerpro.ir سرویسی ویژه با نام خرید ویو رییلز اینستاگرام برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانند با خرید طرح مربوطه ویو رییلز های خود را افزایش دهند.

خرید بازدید IGTV ؛ ویو پست IGTV در اینستاگرام

نوعی دیگر از پست های ویدیویی اینستاگرام پست های IGTV هستند که بازه ی زمانی این ویدیوها از حداقل 15 ثانیه تا حداکثر 1 ساعت هستند البته کاربران عادی تنها می توانند محتوای 10 دقیقه ای به اشتراک بگذارند.

این ویدیوها قابلیت پشتیبانی از کیفیت K4 را دارند و مشکل خیلی از کاربران برای تولید محتوای طولانی را حل کرده است . اعتبار پست های ویدویی IGTV هم با آمار بازدید آنها سنجیده می شود. بنابراین باید تلاش کنید تا ویدیوهای شما با بالاترین اشتراک گزاری بالاترین ویو را داشته باشد.

خرید ویو پست IGTV اینستاگرام در این سایت با بالاترین سرعت و کیفیت و مطلوب ترین قیمت و به صورت واقعی در اختیار متقاضیان است.

خرید ویو استوری اینستاگرام

یکی دیگر از روشهایی که شما می توانید بازدید استوری خود را بالا ببرید خرید ویو استوری اینستاگرام است که به شکل عکس یا فیلم منتشر می شود.

با افزایش بازدید استوری می توان به بهبود عملکرد و رتبه ی پیج کمک کرد پس حتما افزایش بازدید استوری را هم در لیست خود قرار دهید و با انتخاب طرح دلخواهتان سفارش خود را از سایت followerpro.ir دریافت کنید و شاهد رشد بی سایقه ی ویو استوری های پیج خود باشید.

خرید ویو لایو اینستاگرام

با خرید بازدید لایو اینستاگرام بر تعداد فالورهای خود بیفزایید. با ویدیوهای لایو می توانید با فالوررهای خود به صورت زنده ارتباط برقرار کنید و جذابیت پیج خود را بالا ببرید. با خرید ویو لایو اینستاگرام می توانید امار واقعی مشاهده گران لایو را بالا ببرید و اعتبار بیشتری را نزد فالوورهای خود کسب کنید .

بهترین سایت برای خرید ویو اینستاگرام کدام است؟

اگر به دنبال یک سایت خوب و مطمئن هستید تا آمار بازدید پیج خود را بالا ببرید ،باید بگوییم که اکنون در مکان مناسبی هستید که بازدیدهای واقعی اینستاگرام را می فروشد.

سایت followerpro.ir بازدیدهای واقعی اینستاگرام از افراد واقعی با حساب‌های فعال را به فروش می‌رساند که ویدیوهای شما را تماشا کرده و با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

 

 

4.1/5 - (8 امتیاز)
سبد خرید