چگونه استوری هاید شده دیگران را ببینیم؟ ❤️【فوری/ ساده/ تضمینی】

چگونه استوری هاید شده دیگران را ببینیم

همه‌ی ما گاهی اوقات به دلایل مختلف استوری‌هایمان را از تعدادی از فالوورهایمان مخفی می‌کنیم، و این اتفاق ممکن است یک روز برای ما نیز رخ دهد و یکی از کسانیکه او را دنبال می‌کنیم، استوری‌های خود را از ما مخفی و یا به اصطلاح هاید استوری کند.

اگر شخصی ما را هاید استوری کرده است قطعاً دلایل خاص خود را برای اینکار داشته اما این حس کنجکاوی و فهمیدن اینکه چه چیزی از ما مخفی شده است می‌تواند تمام روز فکرمان را مشغول کند و ما را وادار کند که به دنبال راه حلی برای دیدن استوری هاید شده در اینستاگرام باشیم.

اما آیا واقعاً امکان دیدن استوری‌های هاید شده اینستاگرام وجود دارد؟ در حالت عادی خیر، اینستاگرام به هیچ عنوان اجازه دیدن استوری‌های هاید شده را به ما نمی‌دهد، اما همیشه راه‌حل‌های دیگری نیز وجود دارند که کار می‌کنند، ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد این راهکارهای تضمینی و اختصاصی برای دیدن استوری هاید شده دیگران در اینستاگرام صحبت کنیم.

تا پایان این مقاله شما می‌توانید تا 99% استوری‌هایی که از شما هاید شده‌اند را مشاهده کنید، پس تا پایان با فالوور پرو همراه باشید.

چگونه استوری هاید شده دیگران را ببینیم؟

به صورت کلی دو روش برای دیدن استوری مخفی شده اینستاگرام وجود دارد، که در ادامه ما شما را با این روش‌ها آشنا خواهیم کرد، روش‌هایی که خود ما بارها و بارها انجام داده‌ایم و برای ما و دوستانمان همیشه جواب داده‌اند. پس اگر کنجکاو هستید که بدانید چه چیزی از شما مخفی شده است، تا آخر با ما همراه باشید.

روش اول دیدن استوری هاید شده اینستاگرام

روش اول دیدن استوری هاید شده اینستاگرام

در روش اول شما باید به لیست فالوورهای شخصی که شما را هاید استوری کرده است بروید، سپس از میان آن‌ها به تعدادی از فالوورهایی که شما آن‌ها را میشناسید پیغام بدهید و از آن‌ها بخواهید که استوری‌های شخص مد نظر را برای شما ارسال کنند.

در این روش شما به گونه‌ای با مهندسی اجتماعی فرد مورد نظر را راضی کنید که شما را در جریان استوری‌های مخفی شده از شما قرار دهد. البته اگر بتوانید در میان فالوورهای آن شخص یکی از دوستان نزدیک و مورد اعتماد خود را پیدا کنید، کار برای شما بسیار راحت‌تر می‌شود.

شاید این روش در ظاهر پیچیدگی خاصی نداشته باشد، اما باور کنید بسیار از ما و دوستانمان تنها با همین روش موقع به دیدن استوری‌های هاید شده اینستاگرام شده‌اند، پس حوصله و دقت کامل اینکار را انجام داده و ناامید نشوید.

روش دوم دیدن استوری هاید شده اینستاگرام

روش دوم دیدن استوری هاید شده اینستاگرام

در روش دوم نیاز است که شما مقداری هزینه کنید تا بتوانید کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. در این روش شما باید یک پیج اینستاگرام جدید ایجاد کنید و با استفاده از خدماتی نظیر خرید فالوور ارزان و خرید لایک ارزان، به پیج خود اعتبار و شخصیت دهید.

تمام موارد گفته شده برای شما جمعاً 30 هزارتومان نیز هزینه ندارد (البته اگر از سرویس‌های ارزان فالوور پرو استفاده کنید) و با اینکار شما یک پیج اینستاگرام خوب و موجه دارید و بعد از آن می‌توانید شخصی که شما را هاید استوری کرده است را فالوو کنید.

زمانی که شما با یک پیج خوب و با تعداد فالوورهای بالا آن شخص را فالوو می‌کنید، دیگر آن شخص به شما به عنوان یک فیک پیج نگاه نکرده و گمان می‌کند که شما یک پیج حقیقی و مورد اطمینان هستید که از تعداد فالوور و لایک‌های بالایی برخوردارید.

و همین شخصیت و جلوه مناسب پیج شما باعث می‌شود که شخص مورد نظر درخواست فالوو شما را قبول کرده و به شما اجازه دهد که استوری‌های آن را مشاهده کنید.

سوالات متداول در مورد ترفند‌های دیدن استوری مخفی شده اینستاگرام

در این بخش به برخی از سوالات پرتکرار در مورد دیدن استوری‌های هاید شده اینستاگرام پاسخ خواهیم داد.

آیا برنامه‌ای برای دیدن استوری هاید شده وجود دارد؟

خیر، هیچ برنامه‌ای برای دیدن استوری هاید شده وجود ندارد، و هر کسی با این عنوان می‌خواست از شما مبلغی دریافت کند، قطعاً کلاه‌بردار بوده و قصد شیادی دارد. اما روش‌هایی برای دیدن استوری هاید شده وجود دارد که در این مقاله از وبسایت فالوور پرو به صورت مفصل آن روش‌ها را شرح داده‌ایم.

چگونه استوری هاید شده دیگران را ببینیم؟

به صورت عادی اینستاگرام اجازه دیدن استوری هاید شده را به شما نمی‌دهد، اما ما در این مقاله دو روش کاربردی و تضمینی برای دیدن استوری هاید شده را به شما معرفی کردیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به سادگی استوری‌های مخفی شده را مشاهده کنید.

 

جمع‌بندی: در این مقاله به یک سوال مهم با عنوان : چگونه استوری هاید شده دیگران را ببینیم؟ پاسخ دادیم، و دو روش موثر برای دیدن استوری‌های مخفی شده در اینستاگرام به شما معرفی کردیم، یک روش رایگان و یک روشی که مقداری اندکی برای شما هزینه دارد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد، لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید