وبلاگ
6 اشتباه رایج در بازاریابی اینستاگرامی
6 اشتباه رایج در بازاریابی اینستاگرامی
فوریه 28, 2018

6 اشتباه رایج در بازاریابی اینستاگرامی

6 اشتباه رایج در بازاریابی اینستاگرامی

در این مقاله به برسی ۶ اشتباه رایج در بازاریابی اینستاگرامی میپردازیم که با انها نه تنها فروش شما و

افزایش فالوور شما بهتر نمیشود بلکه شاید با افت شدید همراه باشد پس با ما با برسی مقاله 6 اشتباه رایج در بازاریابی اینستاگرامی در فالوور مرجع خرید فالوور ارزان

1- نداشتن هدف

هدفگذاری-در-اینستاگرام

هدف یکی از کلمات رایج در کسب و کار اینترنتی است که نادیده گرفته میشود اما پایه اهداف بر اساس استراتژی هاست

متاسفانه  در بازاریابی اینستاگرامی بدون نداشتن هدف و اینکه دقیقا هدفتان از امدن به اینستاگرام چیست و میخواهید به چه چیزی برسید چیزی جز شکست را به همراه ندارد

و شما با خود خواهید گفت که اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی کار گشا نیستند

اما همانطور که میدانید بازرایابی شبکه های اجتماعی نتیجه بخش است

پس حتما هدفتان را مشخص کنید و استراتژی ها خود را بر ان اساس تنظیم کنید

۲ – نداشتن لینک در قسمت بیو

ترافیک برای سایت و یا وبلاگ شما بسیار حیاتی است و وب سایتی که فاقد ترافیک است محکوم به شکست است و دیر یا زود از بین خواهد رفت

اگر تازه وارد بازاریابی اینستاگرامی شده اید حتما در قسمت بیو لینک وب سایت یا وبلاگ خود را قرار دهید

بخوانید : تاثیر رنگ ها در بازاریابی و فروش

۳ – خصوصی کردن حساب اینستاگرام

اکانت-پرایوت-اینستاگرام

اگر اکانت اینستاگرام خود را خصوصی کرده اید همین الان اون رو عمومی کنید چون که شما بسیاری از مشتری ها رو از دست میدید

وقتی که کاربر با اکانت خصوصی شما مواجه میشه دیگه نه دسترسی به عکس های محصولات شما داره و نه میتونه با شما ارتباط برقرار کنه برای همین دل زده خواهد شد

۴ – گذاشتن عکس های تکراری

کاربران به محض مشاهده‌ی عکس‌ها و فیلم‌های تکراری پی‌درپی، شما رو دیگه دنبال نخواهند کرد.

شاید گاهی دلیل خوبی برای تکرار دوباره‌ی یک پست وجود داشته باشه، اما نگذارید این کار تبدیل به عادت بشه.

تحقیقات نشون می‌دن که کاربران اینستاگرام دوست دارن که خرید کنند. اگر پست‌ها‌تون منحصربفرد و یا جذاب نباشن، بسیاری از مخاطبان تون رو از خرید دلسرد خواهید کرد.

۵ – پاسخ ندادن به نظرات کاربران

توجه داشته باشید که نظرات وسیله ای برای تعامل فالوور ها با شما میباشد

اگر به نظرات کاربران و فالوور ها اهمیتی نمیدهید و پاسخ نمیدهید به این معنا است که فالوور های شما برای شما هیچ اهمیتی ندارد

بخوانید : پیج مانع و مشکل در کسب و کار اینترنتی

۶ – بیو با متن ضعیف

“چرا” باید شما را دنبال کنند؟

ماموریت محصولات تون رو در یک جمله توصیف کنید.

یا به طور خلاصه آنچه که انجام می دین یا به فروش میرسونید.

بیو کسل کننده نداشته باشد و روی تک تک کلمات کار کنید و جذاب ترین جمله رو در بیو قرار بدین.

برای خرید فالوور ارزان کلیک کنید

برای خرید لایک کلیک کنید

برای بازگردانی پیج هک شده کلیک کنید

 

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید