وبلاگ
آیا داشتن فالوور بالا در اینستاگرام مهم است؟
آیا داشتن فالوور بالا در اینستاگرام مهم است؟
فوریه 4, 2022

آیا داشتن فالوور بالا در اینستاگرام مهم است؟

آیا می دانید چرا فالوورها در اینستاگرام مهم هستند؟ اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، امروزه یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی محسوب می شود. به جرئت می توانیم ادعا کنیم که همه کاربران  می‌خواهند تعداد فالوورهای خود را در این فضا افزایش دهند. شما چه به دلایل شخصی از این پلتفرم استفاده کنید و چه برای بازاریابی؛ داشتن تعداد فالوور های بالا یکی از بهترین راه ها برای تثبیت حضور شماست. داشتن فالوورهای بالا به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری کسب کنید. اکنون این سؤال پیش می‌آید: برای اینکه تعداد فالوورهای خود را زیاد در نظر بگیرید به چند فالوور نیاز دارید؟ تعداد فالوورهای اکانت های موفق به هزاران نفر می رسد. با این حال، آنچه واقعاً مهم است این است که چند نفر از این افراد فالوور فعال دارند.

آیا داشتن فالوور بالا در اینستاگرام مهم است؟

تفاوت بین تعداد فالوورهای زیاد و تعداد فالوورهای فعال زیاد

تعداد فالوورهای فعال یک اکانت مهم تر از تعداد آن ها می باشد. ممکن است پیجی ده هزار تا فالوور داشته باشد اما تعامل پیج صفر باشد و پست ها مجموعه پنج تا لایک هم دریافت نکنند. به دست آوردن تعداد زیادی فالوور آسان تر از فعال کردن آنها است. آنها فقط اعداد را اضافه می کنند و به نرخ مشارکت شما کمکی نمی کنند.

الگوریتم اینستاگرام با افزودن پارامترهایی مانند لایک ها و نظرات دریافتی در هر پست و تقسیم کل بر تعداد فالوورهایی که در پروفایل خود دارید، میزان تعامل یا اینگیجمنت شما را اندازه گیری می کند. هرچه تعامل بیشتری در پست های خود ایجاد کنید، محتوای شما در نمودارهای دید پلت فرم بیشتر می شود. هرچه پست ها در فیدهای کاربر و در برگه جستجو بیشتر دیده شوند، پتانسیل بیشتری در جذب مخاطبان جدید به حساب شما به دست می آورند.

اگر محتوای شما با نیازهای آنها ارتباط برقرار کند، برخی از این بینندگان احتمالاً به دنبال کنندگان شما تبدیل می شوند. حتی ممکن است برخی به مشتریان شما تبدیل شوند و از برند شما خرید کنند. همه اینها تنها در صورتی امکان پذیر است که مخاطبان شما با لایک کردن، نظر دادن، ذخیره یا به اشتراک گذاری محتوای شما با پست های شما تعامل داشته باشند. این بدان معناست که اگر دنبال کنندگان به طور مداوم با پست های شما تعامل نداشته باشند، بسیاری از فالوورها واقعاً معیارهای تعامل مورد نظر را ارائه نمی کنند.

از این رو، داشتن یک پایگاه فالوور گسترده کافی نیست. شما باید مطمئن شوید که پایگاه فالوور شما فعال است. اینجاست که بسیاری از برنامه های شخص ثالث برای افزایش فالوور کوتاهی می کنند. به همین دلیل، برخی حتی استدلال می کنند که داشتن 100 فالوور فعال بهتر از 1000 فالوور غیرفعال است. با این حال، داشتن تعداد فالوور زیاد فقط می تواند آن را برای حساب شما بهتر کند. پس چرا 100 فالوور فعال را هدف گذاری کنید در حالی که می توانید 1000 فالوور فعال را نیز هدف قرار دهید؟

به عبارت دیگر، هنگام ایجاد یک برند در اینستاگرام، باید در نظر داشته باشید که چگونه به صورت ارگانیک فالوورهای خود را افزایش دهید. استراتژی هایی ابداع کنید تا آنها را در طولانی مدت به محتوای خود علاقه مند کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، حساب شما مطمئناً از تمام مزایایی که فالوورهای شما در کنار آن به ارمغان می آورند، رونق خواهد گرفت.

مزایای داشتن تعداد زیاد فالوور فعال

  • تعامل بیشتر با محتوای اندک

اگر پایگاه فالوور فعال قابل توجهی دارید، نرخ تعامل در یک پست واحد نیز می تواند بسیار زیاد باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، پست هایی با نرخ تعامل بالا قابلیت دارند که در صفحه اکسپلورر به جهانیان نمایش داده شوند و  احتمال بیشتری برای جذب تعامل بیشتر از سوی مخاطبان جدید داشته باشند.

منظور از محتوای اندک این است که آن تعاملی را که می توانید با یک پست به دست آورید؛ یک فرد با تعداد بالای فالوور فیک نمی تواند به دست بیاورد.

  • آهنربایی برای فالوورهای بیشتر

به خوبی می توان گفت که اعداد در اینستاگرام باعث کنجکاوی می شود. پروفایلی  با تعداد فالوورهای زیاد موج سواران معمولی را کنجکاو می کند. اگر فالوورهای شما فعال باشند، این کنجکاوی به طور تصاعدی افزایش می یابد. چند نفر شروع به دنبال کردن شما می کنند تا بفهمند محتوای شما چیست. آنها پروفایل شما را زیر و رو می کنند، از URL های شما بازدید می کنند و فیدهای استوری شما را بررسی می کنند. آنها حتی ممکن است لایو های شما را دنبال کنند تا درباره برند شما بیشتر بدانند.

به عبارت دیگر، تعداد فالوورهای شما احتمالاً فالوورهای بیشتری را به حساب شما جذب می کند. بنابراین دامنه دسترسی برند شما را افزایش می دهد. این تعداد فالوور همچنین احتمالاً به صورت ارگانیک با محتوای شما درگیر می شود تا اطلاعات بیشتری درباره شما پیدا کند و نرخ تعامل شما را افزایش دهد.

  • دید و تعامل بیشتر

همانطور که در بالا توضیح داده شد، تعداد فالوورهای فعال گسترده باعث افزایش تاثیرگذاری و دسترسی شما می شود. این منجر به راه های بیشتری برای تعامل و رشد مخاطب می شود. اگر تولید محتوای با کیفیت را فراموش نکنید، این چرخه رشد فقط می تواند بزرگتر شود. با پاسخگویی سریع به مشارکت مخاطب، به رشد ارگانیک ضربه بزنید. محتوا را طوری تنظیم کنید که با رفتار مخاطبان سازگار باشد بدون اینکه تمرکز برند خود را از دست بدهید.

به یاد داشته باشید که به طور مداوم پست کنید. در صورت نیاز با استفاده از ابزارهای موجود برای این منظور، پست های خود را برنامه ریزی کنید. مهمتر از آن، پس از ارسال محتوای خود با آنها درگیر شوید. آنها را متقاطع پست کنید و به نظرات دیگران پاسخ دهید. اطمینان حاصل کنید که از هشتگ ها و کلمات کلیدی به صورت استراتژیک استفاده کرده اید تا محتوای شما به طرق مختلف برای مخاطبان جدید جذاب باشد. اگر اشاره می‌کنید، مطمئن شوید که نمایه‌های مناسب را تگ می‌کنید. این می تواند شانس شما را برای جذب بیشتر و همچنین فالوورهای تازه افزایش دهد.

آیا داشتن فالوور بالا در اینستاگرام مهم است؟

  • کسب درآمد کنید

وقتی بهترین نرخ تعامل را داشته باشید، احتمالاً برای رشد بیشتر حضور خود، حمایت های مالی و فرصت های پولی جذب خواهید کرد. بسته به جایگاهی که برند شما به آن تعلق دارد، فقط از یک پست می توانید هزاران درآمد کسب کنید. تا زمانی که فالوورهای شما با مطالبی که پست می کنید تعامل داشته باشند و نرخ تعامل بهینه را به شما ارائه دهند، همه آماده هستید که از حضور اینستاگرام خود درآمد کسب کنید.

چگونه نرخ فالوور های فیک را به حداقل برسانیم؟

  • تعداد فالوورهای خود را هرس کنید.

بله، درست همانطور که باید به طور مرتب گیاهان و پرچین ها را  کوتاه کنید تا مطمئن شوید که سالم و شاداب باقی می مانند، برای رشد مطلوب فالوورهای خود نیز باید مراقب آنها باشید. فالوورهایی که به نظر می رسد برای مدت طولانی فعال نیستند را حذف کنید. اجازه دهید نرخ تعامل شما بهتر باشد، بنابراین دید بیشتر و فالوورهای فعال بیشتری در این فرآیند به دست آورید.

  • روی فالوورهای غیر فعال سرمایه گذاری کنید.

اگر باید فالوور خریداری کنید؛ بسته هایی را انتخاب کنید که فالوورهای واقعی را ارائه می دهند. اکثر سرویس ها به شما در مورد افزایش غیرفعال تعداد هشدار می دهند. از این بسته ها فقط به عنوان راه حل های کوتاه مدت برای به حرکت درآوردن الگوریتم های حساب خود استفاده کنید. اگر بودجه دارید، بسته‌های با قیمت بالاتر را انتخاب کنید که به‌علاوه تعداد فالوورهای شما را افزایش می‌دهد.

  • در جامعه همسالان و خاص خود اجتماعی باشید.

بهترین راه برای جذب فالوورهای فعال این است که خودتان عضوی فعال در جامعه تخصصی خود باشید. در گفتگوها شرکت کنید، به سوالات و نظرات مخاطبان پاسخ دهید و حساب های مربوطه را دنبال کنید. برند خود را در تعاملات و محتوای خود انسانی کنید. برندی که بتواند با مشتریان فعلی و بالقوه خود ارتباط برقرار کند، برندی است که به احتمال زیاد تعداد فالوورهای فعال خود را نیز افزایش می دهد.

آیا داشتن فالوور بالا در اینستاگرام مهم است؟

  • محتوای خود را با کلمات کلیدی غنی نگه دارید.

اگر بتوانید محتوای خود را در بین نمایشگرهای برتر در برگه جستجو و کاوش قرار دهید، بهترین فرصت را برای خود فراهم کرده اید تا به صورت تصاعدی پایگاه فالوور خود را افزایش دهید. اینستاگرام به شما امکان می دهد از 30 تگ در پست ها و 10 تگ در استوری های خود استفاده کنید. محتوایی را که پست می‌کنید آزمایش کنید و برچسب‌هایی را انتخاب کنید که احتمالاً مخاطبان هدف شما جستجو می‌کنند. اگر محتوای شما همان چیزی باشد که آنها به دنبال آن هستند، فالوورهای شما احتمالاً با پست های شما تعامل بیشتری خواهند داشت. به این فکر کنید که چه چیزی پرطرفدار است و چه چیزی را می فروشید هنگامی که لیست هشتگ خود را ایجاد می کنید و کپشن های خود را می نویسید، برند کنید. از تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

جمع بندی

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دوران معاصر است. ایجاد دسترسی بر روی این پلتفرم می تواند برای برند شما مزایایی به همراه داشته باشد. از اینفلوئنسرهای محلی گرفته تا کارآفرینان جهانی، تقریباً همه انواع و اندازه‌های کسب‌وکار در اینستاگرام حضور دارند. برای رقابت با همتایان خود، باید حضوری برای خود در جامعه همتایان خود ایجاد کنید، با بازار تخصصی خود درگیر شوید و به طور موثر به مخاطبان هدف خود برسید. تعداد زیاد فالوور های واقعی و غیرفیک، راه شما را برای ورود به این جنبه های برندسازی آسان می کند.

 

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید