وبلاگ
رکورد فالوور اینستاگرام
رکورد فالوور اینستاگرام
فوریه 23, 2022

رکورد فالوور اینستاگرام

خرید فالوور

در ادامه لیستی از رکورد های اینستاگرام فارسی و انگلیسی برایتان آورده ایم تا حدودا بدانید پیج هایی که بیشترین فالوور را دارند رکوردشان تا چه اندازه است. سپس از این لیست به بررسی نکات مهم برای جذب فالوور می پردازیم. چگونه می توان با برترین پیج های اینستاگرامی رقابت کرد؟

رکورد فالوور اینستاگرام

رکورد فالوور اینستاگرام انگلیسی

  1. اینستاگرام: شبکه اجتماعی هم رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هم اکنون شرکت متا (با نام قبلی فیس بوک) مالکیت آن را برعهده دارد. این نرم افزار این امکان را به کاربران خود می دهد که عکس ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر هم رسانی کنند. کاربران هم چنین می توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت هم رسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

آیدی instagram

تعداد فالوور: 460 میلیون

  1. کریستیانو رونالدو: ازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می کند. او اغلب به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می شود.

آیدیcristiano

تعداد فالوور: 388 میلیون

 

  1. کایلی جنر: شخصیت رسانه ای، مدل و بازرگان آمریکایی است. او صاحب کمپانی لوازم آرایشی کایلی کسمتیکس است. او دارنده بیشترین تعداد فالور در میان زنان اینستاگرام است.

آیدی kyliejenner

تعداد فالوور: 300 میلیون

  1. لیونل مسی: بازیکن فوتبال آرژانتینی است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم و وینگر بازی می کند. وی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که شش بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فیفا، هفت بار برندهٔ توپ طلا و شش بار برنده کفش طلای اروپا شده است. او در طول دوران حرفه ای اش، بیش از ۷۵۰ گل و ۳۰۰ پاس گل را به ثمر رسانده است.

آیدی leomessi

تعداد فالوور: 299 میلیون

  1. آریانا گراندی: خواننده، ترانه نویس و بازیگر آمریکایی است. گرانده در بوکا راتون، فلوریدا زاده شد و حرفه خود را در سال ۲۰۰۸ از ۱۵ سالگی در نمایش موزیکال ۱۳ در تئاتر برادوی آغاز کرد.

آیدی arianagrande

تعداد فالوور: 289 میلیون

رکورد فالوور اینستاگرام فارسی

  1. حسن ریوندی: مجری و استندآپ کمدین ایرانی است که اجراهای زنده اش هزاران هزار بیننده دارد. او یکی از نخستین کسانی بود که در ایران اقدام به برگزاری کنسرت خنده کرد.

آیدی: @hassan_reyvandi

تعداد فالوور:17 میلیون

  1. مهناز افشار: مهناز افشار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1377 تا به امروز ادامه داده است.

آیدی: @mahnaz_afshar

تعداد فالوور: 15 میلیون

  1. دنیا جهان بخت: یکی از خبرسازترین اکانت های اینستاگرامی دنیا جهان بخت است که اخیرا به خاطر حاملگی اش بسیار جنجالی شده است.

آیدی@donya

تعداد فالوور: 14 میلیون

 

  1. رامبد جوان: نفر چهارم این لیست، رامبد جوان است. او هنرپیشه، کارگردان، مجری و تهیه کننده ایرانی است. سریال ها و فیلم هایی که رامبد جوان در آن ها بازی کرده است بین ایرانی ها شهرت زیادی دارد. همچنین او با تهیه و اجرای برنامه پرطرفدار خندوانه بیش از پیش به محبوبیت و شهرت رسید.

آیدی@rambodjavan1

تعداد فالوور:12 میلیون

  1. گلشیفته فراهانی: گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور ایرانی است. تقریبا هر فیلمی که او در ایران بازی کرده یکی از خوش نام ترین فیلم های ایرانی است. او بعد از مهاجرت در فیلم های خارجی هم بازی کرده که سبب شده جوایز زیادی به دست آورد. او نامزد جایزه سزار به عنوان امید بخش ترین بازیگر زن در سال 2014 شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را نیز دریافت کرده است.

آیدی @golfarahani

تعداد فالوور: 12 میلیون

اکنون که رکوردهای فالوور اینستاگرام را دانسته ایم، چگونه با الگوگیری از آن ها می توانیم در راستای افزایش فالوورهای پیج خودمان بهره بگیریم؟

روش های افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر حضور شما در اینستاگرام آنقدر که انتظارش را دارید قوی نیست، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی های خود را برای به دست آوردن فالوورهای واقعی و ارگانیک در اینستاگرام تقویت کنید. هرچه تعداد مخاطبان شما بیشتر شود، فرصت های بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات منحصر به فرد برای آنها دارید.

  1. 1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید.

قبل از اینکه در مورد چگونگی به دست آوردن فالوور در اینستاگرام تصمیم بگیرید، یکی از مهم ترین مراحل این است که حساب خود را به طور کامل بهینه کنید. بیوگرافی اینستاگرام برند خود را به عنوان “صفحه اصلی” حساب خود در نظر بگیرید.

بدون بیو، شرح تصویر، نام کاربری یا تصویر پروفایل مناسب، مردم چگونه متوجه خواهند شد که حساب متعلق به برند شماست؟ ممکن است واضح به نظر برسد، اما در اینستاگرام بیوگرافی و تصویر شما به شکل گیری پایه های هویت برند شما کمک می کند. لینک موجود در بیو شما یک نقطه برای هدایت ترافیک اینستاگرام به سایت شما است، بنابراین بهینه سازی حساب شما ضروری است.

اگر مطمئن نیستید که به کجا پیوند دهید، صفحات بازاریابی یا محصولات مرتبط با کلمات کلیدی، هشتگ ها یا کمپین های خاصی را در حساب اینستاگرام خود امتحان کنید.

علاوه بر این، نام کاربری خود را تا حد امکان جستجو پسند نگه دارید، که معمولاً به معنای نزدیک به نام تجاری واقعی خود است. اگر نام کسب‌وکارتان طولانی‌تر است، آن را به چیزی کوتاه کنید که مخاطب شما آن را تشخیص دهد. اعداد یا نویسه‌های خاص را به نام کاربری خود اضافه نکنید و در صورت امکان آن را با سایر ابزارهای رسانه اجتماعی که قبلاً دارید، حفظ کنید.

  1. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید.

بدترین کاری که می توانید در هنگام تلاش برای جذب فالوور در اینستاگرام انجام دهید این است که محتوا را در زمان های تصادفی و اتفاقی پست کنید.

برای مبارزه با این موضوع، یک برنامه منظم پست را رعایت کنید. به طور معمول، برندها نباید بیش از چند بار در روز پست بگذارند تا از هرزنامه جلوگیری کنند، اما هر آهنگی که دارید، آن را ثابت نگه دارید. تقریباً 200 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه وارد سیستم می شوند، بنابراین برای اینکه شبکه خود را گسترده تر کنید، سعی کنید چند بار در طول روز منتشر کنید.

  1. تبلیغ در پیج های پر بازدید اینستاگرامی

یکی دیگر از روش های خرید فالوور اینستاگرام سایت هایی هستند که در پیج های اینستاگرامی تبلیغ می کنند و از این طریق فالوور های پیج اینستاگرام شما را افزایش می دهند. در این روش اصلا مشخص نیست که چه تعدادی فالوور به پیج شما افزوده می شود و تعداد فالوور افزایشی با توجه به موضوع تبلیغ و پیج شما متغیر است. بنابرین باید دقت داشته باشید که حین تبلیغ، جامعه هدف خود را بشناسد. به عنوان مثال اگر فروشنده لوازم سوارکاری در اصفهان هستید؛ نباید تبلیغات خود را به یک پیج طنز و سرگرمی بسپارید! این کار بازدهی تبلیغات را بسیار کار می دهد.

  1. ربات افزایش فالوور اینستاگرام

در این روش فالوور های شما توسط ربات اینستاگرامی افزایش می یابند. یکی از بهترین مزیت های ربات افزایش فالوور اینستاگرام این است که فالوور های واقعی و تقریبا هدفمند تری را برای پیج شما جمع آوری می کنند. اما این روش معایبی نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد.

  1. افزایش فالوور اینستاگرام از طریق اینفلوئنسرها

یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از افراد معروف اینستاگرامی یا اینفلوئنسر ها است. حتما نمونه زیادی از تبلیغاتی که از طریق افراد تاثیر گذار در اینستاگرام شده است را دیده اید. به عنوان مثال سرنا امینی با ساخت ویدئوها و استوری های طنز، مجموعه های مختلف را تبلیغ می کند.

جمع بندی

با الگوگیری از پیج های اینستاگرام داخلی و خارجی که بیشترین تعداد فالوور را دارند، می توان به الگوی ان ها برای افزایش فالوور پی برد. به صورت کلی این نکات را می توان در تبلیغات، پست های روزانه و استفاده از تمامی امکانات اینستاگرام خلاصه کرد.

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید