همیشه دنبال کردن رکوردها در هر حوزهای جذاب است و اینستاگرام نیز از این موضوع مستثنی نیست و تقریباً تمام افرادی که در آن فعالیت میکنند دوست دارند بدانند که بیشترین میزان فالوور یا همان دنبال کننده متعلق به چه کسانی است؟ و یا راز موفقیت آنها چیست؟ حال اگر میخواهید با برترین پیجهای اینستاگرامی از نظر میزان فالوور آشنا شوید و بدانید که راز موفقیت آنها در اینستاگرام چه بوده است، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
بیشتری میزان فالوور در دنیا متعلق به کدام پیجها است؟
در ادامه پیجهای اینستاگرامی که بیشتری میزان فالوور در کل اینستاگرام را دارند به شما معرفی کرده و آیدی هر کدام را نیز ذکر میکنیم که میتوانید با زدن بر روی آیدی هر کدام از پیجهای معرفی شده وارد پیج مد نظر شده و محتوای آن را نیز مشاهده کنید.
1. اینستاگرام، آیدی: instagram
تعداد فالوور: 460 میلیون
شبکه اجتماعی هم رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هم اکنون شرکت متا (با نام قبلی فیس بوک) مالکیت آن را برعهده دارد. این نرم افزار این امکان را به کاربران خود می دهد که عکس ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر هم رسانی کنند. کاربران هم چنین می توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت هم رسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.
2. کریستیانو رونالدو، آیدی: cristiano
تعداد فالوور: 388 میلیون
ازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می کند. او اغلب به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می شود.
3. کایلی جنر، آیدی: kyliejenner
تعداد فالوور: 300 میلیون
شخصیت رسانه ای، مدل و بازرگان آمریکایی است. او صاحب کمپانی لوازم آرایشی کایلی کسمتیکس است. او دارنده بیشترین تعداد فالور در میان زنان اینستاگرام است.
4. لیونل مسی، آیدی: leomessi
تعداد فالوور: 299 میلیون
بازیکن فوتبال آرژانتینی است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم و وینگر بازی می کند. وی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که شش بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فیفا، هفت بار برندهٔ توپ طلا و شش بار برنده کفش طلای اروپا شده است. او در طول دوران حرفه ای اش، بیش از ۷۵۰ گل و ۳۰۰ پاس گل را به ثمر رسانده است.
5. آریانا گراندی، آیدی: arianagrande
تعداد فالوور: 289 میلیون
خواننده، ترانه نویس و بازیگر آمریکایی است. گرانده در بوکا راتون، فلوریدا زاده شد و حرفه خود را در سال ۲۰۰۸ از ۱۵ سالگی در نمایش موزیکال ۱۳ در تئاتر برادوی آغاز کرد.
معرفی برترین پیجهای اینستاگرام فارسی از نظر فالوور
در این بخش برترین پیجهای اینستاگرام فارسی زبان از نظر میزان فالوور را به شما معرفی میکنیم.
1. حسن ریوندی، آیدی: @hassan_reyvandi
تعداد فالوور:17 میلیون
مجری و استندآپ کمدین ایرانی است که اجراهای زنده اش هزاران هزار بیننده دارد. او یکی از نخستین کسانی بود که در ایران اقدام به برگزاری کنسرت خنده کرد.
2. مهناز افشار، آیدی: @mahnaz_afshar
تعداد فالوور: 15 میلیون
مهناز افشار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1377 تا به امروز ادامه داده است.
3. دنیا جهان بخت، آیدی: @donya
تعداد فالوور: 14 میلیون
یکی از خبرسازترین اکانت های اینستاگرامی دنیا جهان بخت است که اخیرا به خاطر حاملگی اش بسیار جنجالی شده است.
4. رامبد جوان، آیدی: @rambodjavan1
تعداد فالوور:12 میلیون
نفر چهارم این لیست، رامبد جوان است. او هنرپیشه، کارگردان، مجری و تهیه کننده ایرانی است. سریال ها و فیلم هایی که رامبد جوان در آن ها بازی کرده است بین ایرانی ها شهرت زیادی دارد. همچنین او با تهیه و اجرای برنامه پرطرفدار خندوانه بیش از پیش به محبوبیت و شهرت رسید.
5. گلشیفته فراهانی، آیدی: @golfarahani
تعداد فالوور: 12 میلیون
گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور ایرانی است. تقریبا هر فیلمی که او در ایران بازی کرده یکی از خوش نام ترین فیلم های ایرانی است. او بعد از مهاجرت در فیلم های خارجی هم بازی کرده که سبب شده جوایز زیادی به دست آورد. او نامزد جایزه سزار به عنوان امید بخش ترین بازیگر زن در سال 2014 شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را نیز دریافت کرده است.
اکنون که رکوردهای فالوور اینستاگرام را دانسته ایم، چگونه با الگوگیری از آن ها می توانیم در راستای افزایش فالوورهای پیج خودمان بهره بگیریم؟
راز موفقیت و رسیدن به فالوورهای میلیونی در اینستاگرام چیست؟
اگر حضور شما در اینستاگرام آنقدر که انتظارش را دارید قوی نیست، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی های خود را برای به دست آوردن فالوورهای واقعی و ارگانیک در اینستاگرام تقویت کنید. هرچه تعداد مخاطبان شما بیشتر شود، فرصت های بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات منحصر به فرد برای آنها دارید.
1. استفاده از خدمات اینستاگرام
یکی از مهمترین عوامل موفقیت و جذب فالوور زیاد در اینستاگرام استفاده از خدمات اینستاگرام است. تقریباً تمام پیجهایی که در این مقاله معرفی شدند از انواع خدمات اینستاگرام استفاده کردهاند و یا در حال حاضر نیز استفاده میکنند.
منظور از خدمات اینستاگرام خدماتی نظیر فالوور، لایک، ویو و غیره است. با خرید فالوور ارزان پیج شما اعتبار و هویت پیدا کرده و فالوورهای بیشتری میتوانید جذب کنید و با خرید لایک ارزان و یا خرید ویو اینستاگرام، به محتواهای خود ارزش میدهید و مخاطبانتان را مجاب میکنید که آن برایشان ارزشمند و مفید است.
پس یکی از اولین قدمها برای رشد در اینستاگرام استفاده از خدمات باکیفیت اینستاگرام است که میتوانید از فالوور پرو همهی آنها را تهیه کنید.
2. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید.
قبل از اینکه در مورد چگونگی به دست آوردن فالوور در اینستاگرام تصمیم بگیرید، یکی از مهم ترین مراحل این است که حساب خود را به طور کامل بهینه کنید. بیوگرافی اینستاگرام برند خود را به عنوان “صفحه اصلی” حساب خود در نظر بگیرید.
بدون بیو، شرح تصویر، نام کاربری یا تصویر پروفایل مناسب، مردم چگونه متوجه خواهند شد که حساب متعلق به برند شماست؟ ممکن است واضح به نظر برسد، اما در اینستاگرام بیوگرافی و تصویر شما به شکل گیری پایه های هویت برند شما کمک می کند. لینک موجود در بیو شما یک نقطه برای هدایت ترافیک اینستاگرام به سایت شما است، بنابراین بهینه سازی حساب شما ضروری است.
اگر مطمئن نیستید که به کجا پیوند دهید، صفحات بازاریابی یا محصولات مرتبط با کلمات کلیدی، هشتگ ها یا کمپین های خاصی را در حساب اینستاگرام خود امتحان کنید.
علاوه بر این، نام کاربری خود را تا حد امکان جستجو پسند نگه دارید، که معمولاً به معنای نزدیک به نام تجاری واقعی خود است. اگر نام کسبوکارتان طولانیتر است، آن را به چیزی کوتاه کنید که مخاطب شما آن را تشخیص دهد. اعداد یا نویسههای خاص را به نام کاربری خود اضافه نکنید و در صورت امکان آن را با سایر ابزارهای رسانه اجتماعی که قبلاً دارید، حفظ کنید.
3. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید.
بدترین کاری که می توانید در هنگام تلاش برای جذب فالوور در اینستاگرام انجام دهید این است که محتوا را در زمان های تصادفی و اتفاقی پست کنید.
برای مبارزه با این موضوع، یک برنامه منظم پست را رعایت کنید. به طور معمول، برندها نباید بیش از چند بار در روز پست بگذارند تا از هرزنامه جلوگیری کنند، اما هر آهنگی که دارید، آن را ثابت نگه دارید. تقریباً 200 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه وارد سیستم می شوند، بنابراین برای اینکه شبکه خود را گسترده تر کنید، سعی کنید چند بار در طول روز منتشر کنید.
4. تبلیغ در پیج های پر بازدید اینستاگرامی
یکی دیگر از روش های خرید فالوور اینستاگرام سایت هایی هستند که در پیج های اینستاگرامی تبلیغ می کنند و از این طریق فالوور های پیج اینستاگرام شما را افزایش می دهند. در این روش اصلا مشخص نیست که چه تعدادی فالوور به پیج شما افزوده می شود و تعداد فالوور افزایشی با توجه به موضوع تبلیغ و پیج شما متغیر است. بنابرین باید دقت داشته باشید که حین تبلیغ، جامعه هدف خود را بشناسد. به عنوان مثال اگر فروشنده لوازم سوارکاری در اصفهان هستید؛ نباید تبلیغات خود را به یک پیج طنز و سرگرمی بسپارید! این کار بازدهی تبلیغات را بسیار کار می دهد.
5. ربات افزایش فالوور اینستاگرام
در این روش فالوور های شما توسط ربات اینستاگرامی افزایش می یابند. یکی از بهترین مزیت های ربات افزایش فالوور اینستاگرام این است که فالوور های واقعی و تقریبا هدفمند تری را برای پیج شما جمع آوری می کنند. اما این روش معایبی نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد.
6. افزایش فالوور اینستاگرام از طریق اینفلوئنسرها
یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از افراد معروف اینستاگرامی یا اینفلوئنسر ها است. حتما نمونه زیادی از تبلیغاتی که از طریق افراد تاثیر گذار در اینستاگرام شده است را دیده اید. به عنوان مثال سرنا امینی با ساخت ویدئوها و استوری های طنز، مجموعه های مختلف را تبلیغ می کند.
جمع بندی
با الگوگیری از پیج های اینستاگرام داخلی و خارجی که بیشترین تعداد فالوور را دارند، می توان به الگوی ان ها برای افزایش فالوور پی برد. به صورت کلی این نکات را می توان در تبلیغات، پست های روزانه و استفاده از تمامی امکانات اینستاگرام خلاصه کرد.