آموزش کسب فالوور در اینستا

آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد.

بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام

1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند.

به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید، به دنبال کنندگان بالقوه تصویر واضحی از آنچه در صورت فالو کردن شما می توانند انتظار داشته باشند، ارائه دهید. مثلا:

  • نکات آموزش سگ را دنبال کنید.
  • اگر می‌دانید که می‌خواهید آینده مالی و گزینه‌های باینری خود را تضمین کنید، من را دنبال کنید.
  • برای دریافت نکات بازاریابی سریع و الگوهای رفتاری درخشان و اصلی  من را دنبال کنید!
  • نکات آشپزی برای افرادی که به آشپزی علاقه دارند!

البته بدیهی است که با خلاقیت خودتان می توانید بهترین کپشن های اینستاگرام را خلق کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

2. در انتخاب نام پیج و عکس پروفایل بهترین باشید.

اول از همه، مطمئن شوید که صفحه اینستاگرام شما تا حد امکان به نام کسب و کار شما و سایر رسانه های اجتماعی شما نزدیک است. این تضمین می کند که حساب شما به راحتی قابل یادآوری، یافتن و شناسایی خواهد بود.

آموزش کسب فالوور در اینستا

3. مطمئن شوید که اکانتتان، بیزینسی است.

نمایه تجاری اینستاگرام به شما امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل هایی را می دهد که به شما نشان می دهد فالوورهای شما چه کسانی هستند، چه محتوایی را بیشتر دوست دارند و اینکه آیا آنها را به دست می آورید یا از دست می دهید. اگر تغییر را انجام نداده اید، به علامت همبرگر در سمت راست بالای بیو بروید، روی تنظیمات ضربه بزنید، سپس روی Switch to Professional Account ضربه بزنید. دسته بندی خود را انتخاب کنید، جزئیات کسب و کار خود را ارائه دهید، و شما آماده خواهید بود.

4. از لینک بیو هوشمندانه استفاده کنید.

این بهترین ویژگی  اینستاگرام است. آیا واقعاً می خواهید آن را به صفحه اصلی شما پیوند دهد؟  می‌توانید از برنامه‌ای مانند Linktree برای به اشتراک گذاشتن چندین پیوند به مقصدهای ارزش افزوده مانند صفحات وب‌سایت، پست‌های وبلاگ، معاملات و موارد دیگر استفاده کنید.

5. بر فالوورهای با کیفیت تمرکز کنید.

شما دنبال کنندگانی می خواهید که:

  • در زیر پست های شما کامنت بگذارند؛ لایک کنند و به اشتراک بگذارند.
  • از محتوای شما قدردانی کنند و به شما حس هدفمندی بدهند.
  • تبدیل به سرنخ و مشتری شوند.
  • به شما کمک کنند تا فالوورهای عالی بیشتری داشته باشید.

آموزش کسب فالوور در اینستا

اما چگونه با محتوای خود فالوور اینستاگرام بیشتری داشته باشیم؟

اکنون که نمایه شما برای فالوورهای پربار و شگفت انگیز بهینه شده است، زمان آن رسیده است که افراد بیشتری را به سمت آن جذب کنید. در اینجا نحوه استفاده از محتوا و خلاقیت برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام آورده شده است.

6. از تمام فرمت ها استفاده کنید.

یکی از مواردی که اینستاگرام را از سایر پلتفرم های رسانه اجتماعی محبوب متمایز می کند، فرمت های متفاوت آن است. اینها توجه کاربر را حفظ می کنند و به شما امکان می دهند جنبه های مختلف برند خود را نشان دهید. بنابراین از مزایای زیر استفاده کنید:

  1. پست های فید: عکس ها و فیلم ها با بهترین کیفیت.
  2. استوری ها: محتوای کوتاه مدت، بیشتر خام و خودانگیخته.
  3. ریلیز: ویدیوهایی با کمی تمرکز بیشتر روی عامل سرگرمی.
  4. Lives: ویدیوهای بلادرنگ، عالی برای آموزش و AMA
    هر چه یک فرد بتواند با جنبه های بیشتری از کسب و کار شما آشنا شود، احتمال بیشتری دارد که به شما علاقه مند شود و شما را دنبال کند.

7. محتوای عالی را به طور مداوم منتشر کنید.

این برای کل استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما مهم است – نه فقط اینستاگرام. بخش محتوای عالی ناگفته نماند، اما بخش سازگاری اغلب نادیده گرفته می شود. یک پست عالی ممکن است شما را دنبال کند، اما اکنون در کانون توجه هستید. آنها به طور منظم محتوای شما را می بینند و اگر نتوانید به ارائه آنچه که در وهله اول آنها را آورده است ادامه دهید، لغو فالو خواهید شد. بنابراین، چه چیزی باعث ایجاد محتوای عالی در اینستاگرام می شود؟

  • مفید: مرتبط با صنعت شما و نیازهای مخاطبان شما. نکات، حقایق، اخبار، ایده ها.
  • مبتکرانه: از ارزش ها، سبک زندگی و شخصیت آنها صحبت می کند.
  • تعاملی: دنبال کردن شما را سرگرم کننده می کند! نظرسنجی، پرسش، زندگی، مسابقه، محتوای قابل اشتراک گذاری.
  • سرگرم کننده: جلب توجه می کند و مخاطب را با طراحی جذاب، حرکت، احساس، طنز، ویدئو و  جسارت حفظ می کند.

اکانت اینستاگرام شما باید ترکیبی از موارد بالا باشد.

8. روی سرگرمی تمرکز کنید.

عامل سرگرمی به طور فزاینده ای مهم است. تابستان گذشته، وقتی اینستاگرام نحوه عملکرد الگوریتم خود را فاش کرد، اعلام کرد که تمرکز خود را به حالت تمام صفحه، همه‌جانبه، سرگرم‌کننده، موبایل تغییر می‌دهد. بنابرین باید تمرکز خود را بر روی محتواهایی بگذارید که برای مخاطب سرگرم کننده باشد و آن ها را به تعامل بیشتر تشویق کند.

9. سئوی اینستاگرام خود را انجام دهید.

سئو فقط به این معنی نیست که جستجوگران بیشتری در گوگل به وب سایت شما وارد شوند. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز موتورهای جستجو هستند، و ویژگی جستجوی اینستاگرام اکنون از جستجوهای منظم کلمات کلیدی پشتیبانی می‌کند – نه فقط جستجوهای حساب یا هشتگ. این امر سئوی اینستاگرام را بیش از پیش مهم کرده است، بنابراین مطمئن شوید که:

کلمات کلیدی را با شرح و بیوگرافی خود هدف قرار دهید.
موقعیت مکانی خود را به اینستاگرام اضافه کنید.
متن جایگزین را به تصاویر اضافه کنید.

10. اکانت های خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید.

یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ اکانت اینستاگرام، تبلیغات متقابل است. پیوندهای پروفایل های اجتماعی خود را در فوتر وب سایت، قالب های ایمیل و امضاها قرار دهید. نام دسته خود را چاپ کنید و آن را در یک قاب زیبا در دفتر خود قرار دهید. به بازدیدکنندگان صفحه فیس بوک خود بگویید کجا می توانند شما را در اینستا پیدا کنند. هشتگ مارک خود را نیز به صورت متقابل تبلیغ کنید – در رسیدهای خود، در تبلیغات چاپی و در رویدادهای مرتبط.

جمع بندی

افزایش فالوور ها به صورت هدفمند و طبیعی، ممکن است کاری زمانبر و حوصله سربر باشد، اما بدون شک تضمینی است و به شما مزیت رقابتی در مقایسه با اکانت هایی می دهد که اقدام به خرید فالوور کرده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید