نحوه تبدیل اکانت عادی به اکانت تجاری اینستاگرام – Business Profile

برنامه خارجی افزایش فالوور

اینستاگرام با حدود 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، مدت هاست که به عنوان یک شبکه اجتماعی خاص طبقه بندی شده است. این یکی از محبوب‌ترین و سریع‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که کسب‌وکار شما باید از آن استفاده کند. اگر هنوز این کار را نکرده اید، وقت آن رسیده است که حساب تجاری اینستاگرام خود را راه اندازی کنید.

چگونه یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

قبل از شروع، اگر قبلاً یک حساب کاربری تجاری فیس بوک راه اندازی نکرده اید، نمی توانید مراحل زیر را تکمیل کنید یا از استفاده کامل از حساب تجاری اینستاگرام خود استفاده کنید. هنگامی که یک صفحه تجاری در فیس بوک دارید، می توانید حساب تجاری اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

آیا از قبل یک صفحه تجاری در فیس بوک دارید؟ سپس بیایید مستقیم وارد شویم. در اینجا گام به گام نحوه راه‌اندازی یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام آمده است.

1. برنامه را دانلود کنید.

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، ارسال محتوا در اینستاگرام تنها با استفاده از اپلیکیشن موبایل امکان پذیر است. بنابراین مرحله 1 این است که گوشی هوشمند خود را بیرون بکشید، اینستاگرام را در فروشگاه برنامه خود پیدا کنید و دانلود کنید.

2. با استفاده از آدرس ایمیل یک حساب کاربری ایجاد کنید.

در حالی که ممکن است استفاده از حساب شخصی فیس بوک خود ساده تر به نظر برسد … این کار را نکنید! این یک حساب کاربری بر اساس صفحه شخصی فیس بوک شما ایجاد می کند. از آنجایی که این برای کسب و کار شماست، باید از آدرس ایمیل تجاری خود استفاده کنید.

نکته حرفه ای: اگر از آدرس ایمیل کاری خود استفاده می کنید، ممکن است مخاطبین با استفاده از ویژگی «یافتن دوستان» راحت تر شما را پیدا کنند.

3. اصول نمایه و انتخاب نام کاربری

بعد، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد می کنید. اگر اینستاگرام را برای شرکتی راه‌اندازی می‌کنید، نام کاربری باید نام شرکت باشد یا تا جایی که می‌توانید به آن نزدیک شوید. اگر یک مشاور املاک و مستغلات، نماینده بیمه یا موارد مشابه هستید، نام، کسب و کار، مکان خود را انتخاب کنید. شما به چیزی نیاز دارید که شما را از یک حساب شخصی متمایز کند.

4. دوستان و مخاطبین فیس بوک را پیدا کنید.

سپس، از شما خواسته می شود افرادی را برای دنبال کردن از طریق فیس بوک و در مخاطبین خود پیدا کنید. بهتر است قبل از شروع به دنبال کردن افراد، حساب خود را تکمیل کرده و یک یا دو عکس پست کنید، بنابراین فعلاً روی «پرش» کلیک کنید. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که هر زمان که می خواهید از تنظیمات صفحه خود دوستان فیس بوک را پیدا کنید، بنابراین این یک پیشنهاد یک بار نیست.

5. انتخاب عکس پروفایل مناسب

اگر لوگو ندارید، عکس نمایه شما باید لوگوی شما یا چیزی قابل تشخیص باشد که با برند شما مرتبط است. به یاد داشته باشید، این اکانت تجاری اینستاگرام شماست، نه یک صفحه شخصی. از سلفی یا عکس های دسته جمعی خودداری کنید. اگر چهره کسب و کار خود هستید، از یک هد شات حرفه ای که دوست دارید استفاده کنید یا یک عکس جدید بگیرید.

پس از ضربه زدن روی «افزودن عکس»، چند گزینه وارد کردن عکس به شما داده می شود. از فیس بوک وارد نکنید. که اطلاعات حساب شخصی شما را وارد می کند. تا زمانی که توییتر یک حساب تجاری باشد، می‌توانید وارد کنید.

هنگامی که عکس نمایه شما آپلود شد، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید اطلاعات خود را ذخیره کنید. این باعث می شود که ورود به سیستم در آینده سریعتر شود. می‌توانید ذخیره را انتخاب کنید، یا می‌توانید دوباره «Skip» را بزنید.

پس از آن، صفحه ای با حساب های پیشنهادی برای دنبال کردن خواهید دید. شما مجبور نیستید از هیچ یک از آنها پیروی کنید – و اگر با استراتژی شما مطابقت ندارند، نباید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد یک حساب تجاری برای یک شرکت املاک و مستغلات هستید، از Entertainment Weekly دنبال نکنید. برای رفتن به مرحله بعدی روی “انجام شد” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید:

اکانت تجاری (بیزینسی) ایسنتاگرام وامکانات ویژه آن

نکته مهم: برای استفاده از بیزینس پروفایل باید یک صفحه فیسبوک داشته باشید و ادمین آن باشید.

  1. برای شروع، وارد حساب کاربری اینستاگرامتان بشوید.
  2. در قسمت Account Settings گزینه‌ی Switch to Business Profile را انتخاب کنید.
    آموزش ساخت اکانت بیزینسی اینستاگرام
    آموزش ساخت اکانت بیزینسی اینستاگرام

3. در این مرحله، از شما خواسته می‌شود وارد اکانت فیسبوک خود بشوید.

نحوه ساخت اکانت تجاری اینستاگرام
نحوه ساخت اکانت تجاری اینستاگرام

4. بعد از مشخص شدن حساب فیسبوک مورد نظر، شما به صفحات فیسبوکی که مدیریت آنها به عهده این حساب است دسترسی خواهید داشت و می‌بایست صفحه فیسبوک مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این صفحه از این پس به اکانت تجاری اینستاگرام شما متصل خواهد بود و امکان اتصال آن به هیچ صفحه دیگری وجود ندارد. البته همانطور که گفتیم، شما باید ادمین این صفحه فیسبوک باشید و فقط یک صفحه را می‌توانید متصل شوید.

5. سپس اینستاگرام از شما می‌خواهد یکی از اطلاعات تماسی که در صفحه فیسبوکتان قرار دارد را انتخاب کنید؛ شماره تماس خدمات مشتری، ایمیل و یا آدرس پستی تا در صفحه اینستاگرام شما دکمه کانتکت یا همان تماس نمایش داده شود.

جمع بندی

اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها چیزی است که اینستاگرام به آن نیاز دارد. شما می توانید داستان های گرافیکی غنی و الهام بخش در مورد کسب و کار و برند خود را از طریق تصاویر بصری بگویید. از آنجایی که سایر شبکه‌های اجتماعی به پست‌های عکس و ویدیو اهمیت بیشتری می‌دهند، اینستاگرام شبکه مکمل مناسبی است که می‌توانید در ترکیب بازاریابی خود برای سهولت ارسال محتوای متقابل بگنجانید. پس از ساخت اکانت تجاری میتوانید برای خرید فالوور  یا خرید لایک اینستاگرام به ما مراجعه کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید