وبلاگ
نحوه تبدیل اکانت عادی به اکانت تجاری اینستاگرام – Business Profile
نحوه تبدیل اکانت عادی به اکانت تجاری اینستاگرام – Business Profile
نوامبر 25, 2018

نحوه تبدیل اکانت عادی به اکانت تجاری اینستاگرام – Business Profile

اینستاگرام با حدود 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، مدت هاست که به عنوان یک شبکه اجتماعی خاص طبقه بندی شده است. این یکی از محبوب‌ترین و سریع‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که کسب‌وکار شما باید از آن استفاده کند. اگر هنوز این کار را نکرده اید، وقت آن رسیده است که حساب تجاری اینستاگرام خود را راه اندازی کنید.

چگونه یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام راه اندازی کنیم؟

 

قبل از شروع، اگر قبلاً یک حساب کاربری تجاری فیس بوک راه اندازی نکرده اید، نمی توانید مراحل زیر را تکمیل کنید یا از استفاده کامل از حساب تجاری اینستاگرام خود استفاده کنید. هنگامی که یک صفحه تجاری در فیس بوک دارید، می توانید حساب تجاری اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

آیا از قبل یک صفحه تجاری در فیس بوک دارید؟ سپس بیایید مستقیم وارد شویم. در اینجا گام به گام نحوه راه‌اندازی یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام آمده است.

 

1. برنامه را دانلود کنید.

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، ارسال محتوا در اینستاگرام تنها با استفاده از اپلیکیشن موبایل امکان پذیر است. بنابراین مرحله 1 این است که گوشی هوشمند خود را بیرون بکشید، اینستاگرام را در فروشگاه برنامه خود پیدا کنید و دانلود کنید.

2. با استفاده از آدرس ایمیل یک حساب کاربری ایجاد کنید.

در حالی که ممکن است استفاده از حساب شخصی فیس بوک خود ساده تر به نظر برسد … این کار را نکنید! این یک حساب کاربری بر اساس صفحه شخصی فیس بوک شما ایجاد می کند. از آنجایی که این برای کسب و کار شماست، باید از آدرس ایمیل تجاری خود استفاده کنید.

نکته حرفه ای: اگر از آدرس ایمیل کاری خود استفاده می کنید، ممکن است مخاطبین با استفاده از ویژگی «یافتن دوستان» راحت تر شما را پیدا کنند.

3. اصول نمایه و انتخاب نام کاربری

بعد، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد می کنید. اگر اینستاگرام را برای شرکتی راه‌اندازی می‌کنید، نام کاربری باید نام شرکت باشد یا تا جایی که می‌توانید به آن نزدیک شوید. اگر یک مشاور املاک و مستغلات، نماینده بیمه یا موارد مشابه هستید، نام، کسب و کار، مکان خود را انتخاب کنید. شما به چیزی نیاز دارید که شما را از یک حساب شخصی متمایز کند.

4. دوستان و مخاطبین فیس بوک را پیدا کنید.

سپس، از شما خواسته می شود افرادی را برای دنبال کردن از طریق فیس بوک و در مخاطبین خود پیدا کنید. بهتر است قبل از شروع به دنبال کردن افراد، حساب خود را تکمیل کرده و یک یا دو عکس پست کنید، بنابراین فعلاً روی «پرش» کلیک کنید. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که هر زمان که می خواهید از تنظیمات صفحه خود دوستان فیس بوک را پیدا کنید، بنابراین این یک پیشنهاد یک بار نیست.

5. انتخاب عکس پروفایل مناسب

اگر لوگو ندارید، عکس نمایه شما باید لوگوی شما یا چیزی قابل تشخیص باشد که با برند شما مرتبط است. به یاد داشته باشید، این اکانت تجاری اینستاگرام شماست، نه یک صفحه شخصی. از سلفی یا عکس های دسته جمعی خودداری کنید. اگر چهره کسب و کار خود هستید، از یک هد شات حرفه ای که دوست دارید استفاده کنید یا یک عکس جدید بگیرید.

پس از ضربه زدن روی «افزودن عکس»، چند گزینه وارد کردن عکس به شما داده می شود. از فیس بوک وارد نکنید. که اطلاعات حساب شخصی شما را وارد می کند. تا زمانی که توییتر یک حساب تجاری باشد، می‌توانید وارد کنید.

هنگامی که عکس نمایه شما آپلود شد، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید اطلاعات خود را ذخیره کنید. این باعث می شود که ورود به سیستم در آینده سریعتر شود. می‌توانید ذخیره را انتخاب کنید، یا می‌توانید دوباره «Skip» را بزنید.

پس از آن، صفحه ای با حساب های پیشنهادی برای دنبال کردن خواهید دید. شما مجبور نیستید از هیچ یک از آنها پیروی کنید – و اگر با استراتژی شما مطابقت ندارند، نباید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد یک حساب تجاری برای یک شرکت املاک و مستغلات هستید، از Entertainment Weekly دنبال نکنید. برای رفتن به مرحله بعدی روی “انجام شد” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید:

اکانت تجاری (بیزینسی) ایسنتاگرام وامکانات ویژه آن

 

نکته مهم: برای استفاده از بیزینس پروفایل باید یک صفحه فیسبوک داشته باشید و ادمین آن باشید.

  1. برای شروع، وارد حساب کاربری اینستاگرامتان بشوید.
  2. در قسمت Account Settings گزینه‌ی Switch to Business Profile را انتخاب کنید.
    آموزش ساخت اکانت بیزینسی اینستاگرام

    آموزش ساخت اکانت بیزینسی اینستاگرام

3. در این مرحله، از شما خواسته می‌شود وارد اکانت فیسبوک خود بشوید.

نحوه ساخت اکانت تجاری اینستاگرام

نحوه ساخت اکانت تجاری اینستاگرام

 

4. بعد از مشخص شدن حساب فیسبوک مورد نظر، شما به صفحات فیسبوکی که مدیریت آنها به عهده این حساب است دسترسی خواهید داشت و می‌بایست صفحه فیسبوک مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این صفحه از این پس به اکانت تجاری اینستاگرام شما متصل خواهد بود و امکان اتصال آن به هیچ صفحه دیگری وجود ندارد. البته همانطور که گفتیم، شما باید ادمین این صفحه فیسبوک باشید و فقط یک صفحه را می‌توانید متصل شوید.

 

5. سپس اینستاگرام از شما می‌خواهد یکی از اطلاعات تماسی که در صفحه فیسبوکتان قرار دارد را انتخاب کنید؛ شماره تماس خدمات مشتری، ایمیل و یا آدرس پستی تا در صفحه اینستاگرام شما دکمه کانتکت یا همان تماس نمایش داده شود.

جمع بندی

اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها چیزی است که اینستاگرام به آن نیاز دارد. شما می توانید داستان های گرافیکی غنی و الهام بخش در مورد کسب و کار و برند خود را از طریق تصاویر بصری بگویید. از آنجایی که سایر شبکه‌های اجتماعی به پست‌های عکس و ویدیو اهمیت بیشتری می‌دهند، اینستاگرام شبکه مکمل مناسبی است که می‌توانید در ترکیب بازاریابی خود برای سهولت ارسال محتوای متقابل بگنجانید. پس از ساخت اکانت تجاری میتوانید برای خرید فالوور  یا خرید لایک اینستاگرام به ما مراجعه کنید

 

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید