وبلاگ
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام
مارس 5, 2022

ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و دنبال‌کنندگان جدید را جذب کنید.

 بهترین زمان خود را برای پست گذاشتن در اینستاگرام پیدا کنید.

بدیهی است که ما نمی توانیم به شما بگوییم چه زمانی بهترین تایم پست گذاشتن در اینستاگرام است زیرا با توجه به نوع مخاطب و محتوای پیج این موضوع فرق می کند. بگذارید یک مثال ساده بزنم. حتما تاکنون جدول پخش تلویزیون ها را دیده اید. برای تنظیم این جدول پخش، باید توجه کرد که مثلا کسی در ساعت هفت صبح فیلم سینمایی تماشا نمیکند! یا اینکه در ساعاتی که بچه ها مدرسه هستند؛ نباید زیاد بر روی کارتون مانور داد. برنامه پست های اینستاگرام نیست باید به همین منوال باشد.

بیشتر بخوانید:

روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام!

ابتدا از Instagram Insights استفاده کنید تا بفهمید چه زمانی مخاطبان شما آنلاین هستند. روی دکمه «Insights» از اکانت تجاری اینستاگرام خود ضربه بزنید، به «مخاطب شما» بروید، سپس روی «See All» ضربه بزنید. از آنجا، به پایین بروید تا بیشترین زمان فعالیت مخاطبان خود را بیابید. Instagram Insights به شما کمک می کند بهترین زمان خود را برای ارسال پست پیدا کنید.
همچنین باید در نظر داشته باشید که محتوای شما چه زمانی بیشترین ارتباط را دارد. به عنوان مثال، یک ویدیوی دستور پخت گام به گام ممکن است در خارج از ساعات کاری بهتر عمل کند، زیرا افراد تمایل بیشتری به آشپزی دارند. از طرف دیگر، یک پست کافی شاپ ممکن است حوالی ساعت 2 بعد از ظهر به خوبی انجام شود. وقتی مردم دچار رکود بعد از ظهر می شوند. زمان های مختلف پست را آزمایش کنید و تعامل را دنبال کنید. این موضوع درست مانند آزمون و خطایی است که برنامه های تلوزیونی به آن دست یافته اند!

به طور مداوم پست کنید.

مطالعه‌ای در سال ۲۰۲۱ روی ۱۴ صنعت نشان می‌دهد که کسب‌وکارها به‌طور میانگین در هفته چهار پست اینستاگرامی را به اشتراک می‌گذارند. اما توصیه می کنیم حداقل یک بار در روز پست کنید. برندهایی که با پست های اینستاگرام وارد جریانی منظم می شوند، بهترین نتایج را می بینند. طبق یک مطالعه Tailwind، پروفایل هایی که روزانه پست می کنند سریعتر از آنهایی که کمتر پست می گذارند، فالوورهای اینستاگرام را جذب می کنند.با جدول زمانی الگوریتمی اینستاگرام، ثبات یک عنصر کلیدی برای دیده شدن پست‌های شما است. اگر پست‌های شما به طور منظم به اشتراک گذاشته می‌شوند و تعامل خوبی دارند، الگوریتم اینستاگرام احتمالاً پست‌های شما را نزدیک به بالای فید دنبال‌کنندگان شما نشان می‌دهد.

البته همیشه کیفیت مهمتر از کمیت است. ارسال پست بیشتر لزوماً به معنی نرخ تعامل بالاتر نیست. بر ایجاد محتوایی تمرکز کنید که با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود.

ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام به شما این امکان را می دهند که بدون نگرانی در مورد پست کردن مستقیم از برنامه هر روز به طور مداوم پست کنید. نگاهی به نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام برای صرفه جویی در زمان و افزایش تعامل بیندازید تا ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام مورد علاقه ما (رایگان و پولی) را همراه با نکات زمان بندی کشف کنید.

 نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام را بیاموزید.

بسیاری از کاربران اینستاگرام در ابتدا از تغییر از فید زمانی به جدول زمانی رتبه بندی شده وحشت داشتند. با این حال، از زمان تغییر، میانگین پست توسط 50٪ بیشتر از قبل دنبال کننده دیده می شود. بنابراین، یاد بگیرید که چگونه الگوریتم اینستاگرام را شکست دهید. در عوض، بر یادگیری نحوه استفاده از سیستم به نفع خود تمرکز کنید.

شش عامل وجود دارد که تعیین می کند چه چیزی در جدول زمانی هر فرد نشان داده می شود:

علاقه: اینستاگرام فکر می کند که یک شخص چقدر پست را بر اساس فعالیت قبلی لایک می کند.
به موقع بودن: پست چقدر جدید است.
رابطه: حساب هایی که فرد به طور منظم با آنها در ارتباط است.
فرکانس: هر چند وقت یک بار یک فرد از برنامه اینستاگرام استفاده می کند.
موارد زیر: پست‌هایی از حساب‌هایی که شخص دنبال می‌کند.
استفاده: یک فرد چقدر در اینستاگرام وقت می گذراند.
هدف الگوریتم اینستاگرام ارائه بهترین محتوا برای هر کاربر است. بنابراین، در حالی که شش عامل جداگانه ممکن است نگران کننده به نظر برسد، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که محتوای با کیفیت بالا را به طور مداوم ایجاد کنید.

انواع محتوا را آزمایش کنید.

اینستاگرام خیلی بیشتر از عکس است. در طول سال‌ها، این اپلیکیشن راه‌های زیادی را برای اشتراک‌گذاری محتوا در پلتفرم معرفی کرده است. ترکیب آن با انواع محتوا یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است، زیرا این فرصت را به شما می‌دهد که با طیف وسیع‌تری از افراد ارتباط برقرار کنید.

به یاد داشته باشید: الگوریتم به علاقه نگاه می کند و تلاش می کند تا انواع محتوایی را که اغلب با آنها در تعامل هستند را به مردم نشان دهد. بنابراین، اگر یک نفر بیشتر از سایر انواع پست‌ها، ریلیز های اینستاگرام را لایک و کامنت بگذارد، احتمالاً ریلیز های بیشتری را در فید اینستاگرام خود می‌بیند. با این حال، اگر شخص دیگری بیشتر با استوری ها تعامل داشته باشد، نوع محتوای بیشتری را در جدول زمانی خود مشاهده خواهد کرد.

صدای برند خود را پیدا کنید و محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید.

مردم کسب و کار شما را در رسانه های اجتماعی دنبال نمی کنند تا بتوانند موارد فروش را ببینند. آنها از برند شما پیروی می کنند زیرا از شخصیت شما و محتوایی که ایجاد می کنید لذت می برند.

چیزی که برای یک کسب و کار مناسب است ممکن است با برند شما مناسب نباشد – حتی زمانی که در صنایع مشابه هستید. بنابرین سعی کنید با آزمون و خطا و تفکر خلاقانه بتوانید بهترین محتوای متناسب با پیج خود را پیدا کنید.از خود بپرسید که می خواهید لحن شما چگونه باشد. خنده دار؟ آموزنده؟ بازیگوش؟ بدبینانه؟ شخصیت شما باید منعکس کننده چیزی باشد که به آن علاقه دارید.  با محتوای اینستاگرام خود به چه موضوعاتی می پردازید؟ هر چیزی که در حساب تجاری خود به اشتراک می گذارید باید شخصیت و اعتقادات برند شما را نشان دهد.حساب تجاری خود را به عنوان یک شخص در نظر بگیرید. یک شخصیت برای حساب طراحی کنید و دستورالعمل های برندسازی ایجاد کنید تا بتوانید ثابت قدم بمانید. دستورالعمل های برندسازی باید شامل یادداشت هایی در مورد لحن، سبک و ارزش ها به همراه رنگ ها و فونت های برند شما باشد.

جمع بندی

اگر می خواهید رشد ثابت اینستاگرام داشته باشید، باید به طور منظم محتوای با کیفیت به مخاطبان هدف خود ارائه دهید. در حالی که رسانه های اجتماعی تکه تکه برای حساب های شخصی خوب است، کسب و کارها باید استراتژیک تر باشند. تمام تاکتیک‌هایی که توضیح دادیم به شما کمک می‌کنند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید