وبلاگ
روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام!
روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام!
نوامبر 18, 2018

روش جذب و افزایش فالوور اینستاگرام!

افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان وهمچنین کشور عزیزمان ایران می باشد.بنابه شرایط موجود و فیلتر شدن تلگرام این محبوبیت افزایش پیدا کرده است.

همانطور که می دانید یکی از مکان های مناسب برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات برای راه اندازی کسب وکار جایی است که مخاطبان فعال زیادی وجود دارد. همه فعالین شبکه های اجتماعی می دانند که بزرگترین دارایی هر شخص یا کسب وکار فعال در این شبکه اجتماعی تعداد فالوور اینستاگرام  می باشد.

بیشتر بخوانید:

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

راهکار های افزایش فالوور اینستاگرام

هدف خود را مشخص کنید.

قبل از شروع زمینه فعالیت خودرا انتخاب کنید وبرای آن برنامه ریزی کنید. جایگاه و تعداد فالوور مورد انتظار خود را در یک بازه زمانی مشخص تعیین کنید. تعدادپست مطلوب و مدنظر خود را مشخص کنید.تعداد لایک وکامنت مورد نظر شما چه میزان است. قبل از شروع این اهداف راتعیین وبرای دستیابی به آنها برنامه ریزی کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

شناسایی رقبا و ارقای برند به مخاطبین

رفتار های رقبارا زیرنظر بگیرید وآنهارا تحلیل کنید واز تجربه آنها درس بگیرید.به طور مثال به این که بیشترین لایک وکمترین لایک مربوط به کدام پست است به این مسائل توجه کنید واز آن استفاده کنید.

از پست های مبتکرانه وخلاقانه استفاده کنید .حتما لوگو  وشعار مخصوص خود را داشته باشید. از تم مشخصی پیروی کنیدزیرا به کار شما نظم وجذابیت می بخشد.مجموعه این فعالیت ها باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود.

 

پروفایل و پست های جذاب جهت

پروفایل و پست های شما در صفحه  اینستاگرام همچون ویترین مغازه است و هرچه این ویترین جذاب تر باشد مشتری شما بیشتر می شود. در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکس وتصویر است که محوریت اصلی آن است پس برای افزایش فالوور اینستاگرام بایداز تصاویر خلاقانه ،مبتکرانه وجذاب استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید:

صفر تا صد همه ی مشکلاتی که می تواند در اینستاگرام برایتان به وجود بیاید !

همین جذابیت وخلاقیت است که باعث بازدید بیشتر صحفه شما و همچنان افزایش فالوورهای شما می شود.البته بیو وعکس پروفایل نیز تاثیر گذار هستند از آنها غافل نشوید.

استراتژی محتوا داشته باشید.

اگر بدون در نظر گرفتن ابعاد مختلف، صرفا شروع به تولید محتوا کنید، حتی در صورت افزایش فالوور اینستاگرام، مخاطبانی که ارتباطی عمیق با شما داشته باشند را نخواهید داشت. مخاطب‌ هایی که با دریافت ارزش محتوای شما، حاضر به انجام کاری باشند یا پس از مدتی صفحه شما را رها نکنند.

محتوای شما باید برای هدفی خاص و برای یک جامعه مخاطب یا پرسونای مشخص تولید شود. در غیر این صورت از همه قشر های مختلف فالوورهایی خواهید داشت که مدتی سردرگم شما را دنبال می‌ کنند و در نهایت هم تاثیرپذیری زیادی ندارند.

برای تدوین استراتژی محتوا باید سوالاتی مانند مثال‌های زیر را در نظر داشته باشید:

در نهایت چه چیزی می‌خواهم بگویم؟
به چه کسانی می‌خواهم پیامم را منتقل کنم؟
چرا می‌خواهم چنین پیامی را به مخاطبانم برسانم؟
با چه لحنی می‌خواهم محتوای خود را ارائه کنم؟

از هشتگ ها وکپشن های جذاب استفاده کنید.

برای رونق کسب وکار خود از هشتگ های مرتبط استفاده کنید بهتر است لیستی از هشتگ هایی که با کار شما مرتبط است را پیداکرده و از آن استفاده کنید همچنین به تازگی قابلیتی به اینستاگرام اضافه شده است که می توانید هشتگ های مورد علاقه را فالو کرده ودنبال نمایید.

استفاده از کپشن ها نیز خیلی مهم است سعی کنید کپشن ها را به صورت مختصر و جذاب باشد و با عکس مر بوط به پست  در ارتباط باشد واطلاعات کافی را به خواننده بدهد.

زیاده‌روی در استفاده از هشتگ‌ها نتیجه‌‌ی عکس خواهد داشت! مخاطبان شما احتمالا حواسشان پرت سیل عظیم هشتگ‌ ها در کپشن می‌شود و پیام شما به درستی منتقل نخواهد شد. علاوه بر آن ممکن است اینستاگرام چنین عملی را یک فعالیت ربات‌ گونه تشخیص دهد و در نهایت گرفتار جریمه‌ شوید. بین پنج تا ده هشتگ برای هر پست مقدار معقول استفاده از هشتگ‌ ها است. بعضی از کاربران برای دیده شدن محتوای خود، هشتگ‌های محبوب اما نامرتبط با پست و صفحه خود را انتخاب می‌کنند. این کار باعث می‌شود کاربرانی که این هشتگ‌ ها را دنبال می‌کنند، با دیدن پست‌های نامرتبط شما آزرده‌خاطر شده و موضوع را به ایسنتاگرام گزارش کنند. در نتیجه باز هم عواقب سختی در انتظار اکانت شما خواهد بود.

امکانی که بسیاری از کاربران از آن استفاده کافی نمی‌کنند. شما می‌توانید در استوری‌ها نیز از هشتگ استفاده کنید. این کار به دیده شدن بیشتر محتوای شما کمک می‌کند. بنابراین حتما از این روش استفاده کنید. استوری‌ بخشی است که محتوا به سرعت و با فاصله کم در آن منتشر می‌شود و خیلی وقت‌ها استفاده از هشتگ یا استیکرهایی که به دیده شدن محتوا کمک می‌کنند را فراموش می‌ کنیم.

 

برگزاری مسابقات وگذاشتن پست های چالش برانگیز

یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام برگزاری مسابقات است .شما می توانید با گذاشتن جوایز جذاب و با ابتکار عمل در طراحی مسابقه فالوورهای خودرا افزایش دهید.

در هر زمینه وفعالیتی مسائل جذاب وچالش بر انگیز وجود دارد شما می توانید با استفاده از این مسائل به صورت خلاقانه ای فالوور های خودرا افزایش دهید.

جمع بندی

بازاریابی اینستاگرام شیوه‌ای است که تنها در بلند مدت نتیجه‌های خود را بروز می‌دهد. افزایش فالوور ایسنتاگرام نیز با همین روش بازاریابی ممکن است.  یکی از سریع ترین و ساده ترین راه های افزایش فالوور خرید فالوور اینستاگرام است که شما می توانید از وبسایت followerpro.ir این کار را انجام دهید وخریدی مطمئن و مقرون به صرفه است.

 

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید