وبلاگ
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟
مارس 1, 2022

فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی وجود دارند که شهرت و مزیت‌های یک اینفلوئنسر بهره میبرند؛ بدون اینکه فرایند رسیدن به آن را انجام دهند و ترجیح می دهند با فالوورهای فیک و غیرواقعی؛ کسب درآمد کنند.  بنابرین برندها باید قبل از شروع همکاری، تأثیرگذاران خود را به دقت بررسی کنند. یکی از موارد مهمی که برندها باید به آن توجه داشته باشند فالوورهای جعلی است.

روش های تشخیص فالوورهای فیک

دنبال کنندگان آنها را بررسی کنید.

قبل از تماس با یک تأثیرگذار برند بالقوه، حساب کاربری آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها فالوورهای جعلی دارند یا خیر. تشخیص اینکه چه زمانی اینفلوئنسر شما توسط پروفایل های جعلی دنبال می شود، آسان تر از آنچه فکر می کنید است. رای یافتن این موضوع به دنبال موارد زیر باشید:

  • دنبال کنندگان بدون عکس یا پست: اگر یک اینفلوئنسر توسط کاربرانی که پست نکرده اند و/یا عکس پروفایل ندارند دنبال شود، معمولاً می توانید فرض کنید که این فالوورها جعلی هستند. برندها همچنین باید به دنبال اینفلوئنسرها با تعداد زیادی حساب خصوصی و نام‌های کاربری «هرزنامه» باشند.
  • نظرات نامربوط و/یا اسپم: اگر یک اینفلوئنسر نظرات زیادی داشته باشد، به راحتی می توان حدس زد که فالوورهای او فعال هستند. چند عکس را نگاه کنید و نظرات را اسکن کنید. اگر نظرات به وضوح نامربوط یا جعلی هستند، آنها از طرفداران جعلی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

  • دنبال کردن/دنبال شدن توسط سرویس‌های «خرید طرفداران»: اگر دنبال‌کنندگان آن‌ها و افرادی را که دنبال می‌کنند نگاه کنید، ممکن است یک یا دو اکانت خرید فالوور را ببینید. این‌ها علامت های مهمی هستند که اینفلوئنسر در حال جذب فالوورهای جعلی اینستاگرام است.

تعامل فالوور را بررسی کنید.

اگر یک حساب کاربری هزاران فالوور داشته باشد، می توان انتظار داشت که نرخ تعامل آنها متناسب باشد. برندها می توانند با مقایسه تعداد فالوورها و تعداد لایک ها و تعداد نظرات به این موضوع پی ببرند. حساب‌های اینستاگرام با فالوورهای زیاد و نرخ تعامل بسیار پایین احتمالاً تعداد زیادی فالوور جعلی دارند. با تقسیم تعداد کل لایک ها و کامنت ها بر تعداد کل فالوورها، نرخ تعامل یک حساب را محاسبه کنید.

از این اعداد به عنوان معیاری برای بررسی تعامل فالوور استفاده کنید. 10 عکس آخر کاربر را بگیرید و تعداد کل نظرات و لایک ها را به طور میانگین بگیرید، سپس بر تعداد فالوورها تقسیم کنید و در 10 ضرب کنید تا میانگین نرخ تعامل را بدست آورید. حتی اگر تعامل بررسی شود، مطمئن شوید که دنبال کنندگان و نظرات آنها را بررسی می کنید تا تأیید کنید که حساب این لایک ها و نظرات را از دنبال کنندگان جعلی خریداری نکرده است.

از یک ابزار خودکار یا نرم افزار ها استفاده کنید.

اگر جستجو از طریق فالوورها و مقایسه نرخ تعامل به صورت دستی مناسب نیست، ابزارهایی وجود دارد که به تشخیص جعلی بودن فالوورهای اینفلوئنسر کمک می کند.

FakeCheck یک پروفایل را اسکن می کند و تعداد فالوورهای جعلی را در مقابل فالوورهای واقعی تعیین می کند. این ابزار همچنین مشکوک ترین فالوورها را نام می برد. FollowerCheck یک ابزار رایگان است که یک عکس فوری از دنبال کنندگان یک حساب ارائه می دهد. حتی می تواند برای حساب های قانونی مفید باشد. اگر یک حساب قانونی متوجه شود که چندین فالوور جعلی به حساب آنها متصل شده اند، می توانند وارد حساب کاربری خود شده و آن کاربران را مسدود/حذف کنند. FollowerCheck روی حساب هایی با تعداد فالوورهای بیشتری بهترین کار را دارد و 100٪ دقیق نیست، اما می تواند تصویر بزرگی از شکست فالوور یک حساب ارائه دهد.

Social Audit Pro یک سرویس پولی است که تجزیه و تحلیل فالوورها را برای حساب های اینستاگرام ارائه می دهد. این پلتفرم حسابرسی کاملی از فالوورهای پروفایل انجام می دهد که شامل تجزیه و تحلیل مفید است. بسته به بزرگی یک حساب، سطوح پرداختی متفاوتی وجود دارد – از 5 دلار برای حساب های با 5000 فالوور تا 20 دلار برای حساب های با 20000 فالوور. پرداخت ها یک بار هزینه است و حتی برای برندهایی که بودجه کمی دارند نیز معقول است.

بررسی کامنت پست های پیج

یک راه ساده دیگر بررسی کامنت های پیج مورد نظر است. دقت کنید ببینید چه اکانت هایی کامنت گذاشته اند و مانند روش دوم به آی دی، تصویر پروفایل و تفاوت فالور و فالویینگشان دقت کنید. همچنین دقت کنید ببینید متن کامنت ها به چه صورت است. اگر دیدید اغلب کامنت ها جملات تکراری از قبیل “خیلی خوب، لایک ، عالیه ، پست های خوبی داری و غیره” بود شک نکنید کامنت ها فیک هستند!

نتیجه گیری

بسیاری از کاربران اینستاگرام دریافته‌اند که اضافه کردن فالوورهای خود با حساب‌های پولی می‌تواند به آنها کمک کند تا به عنوان یک اکانت تأثیرگذار؛ درآمد کسب کنند. با این حال، این به وضوح اصالت و نفوذ آنها را تضعیف می کند. بررسی دستی فالوورها برای اکانت ها و نظرات هرزنامه راهی سریع برای فهمیدن اینکه نظرات و لایک ها از طرف فالوورهای واقعی هستند یا جعلی هستند. برخی از حساب‌های قانونی ممکن است توسط حساب‌های اسپم یا خدمات خرید طرفداران دنبال شوند، اما اگر یک اینفلوئنسر بالقوه تعداد زیادی فالوور جعلی داشته باشد، برندها باید این مشارکت را منتقل کنند.

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید