چه تعداد فالوور اینستاگرام برای کسب درآمد در 2022 لازم است؟

اینستاگرام به عنوان یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در حال رشد محسوب می شود که در مدت زمان اندکی؛ بیش از یک میلیارد کاربر فعال به دست آورده است. این تعداد کاربران بالا می تواند یک فرصت استثنایی برای رشد و پیشرفت و همچنین کسب درآمد محسوب شود. اما ممکن است از خود بپرسید که آیا با تعداد فالوورهای اندک می توان در اینستاگرام به کسب درآمد رسید؟ در ادامه این مطلب به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

کسب درآمد از اینستاگرام را از کجا شروع کنیم؟

در چند سال گذشته، اینستاگرام از یک برنامه اشتراک گذاری عکس ساده به یک ابزار بازاریابی دیجیتال قدرتمند تبدیل شده است که تأثیرگذاران و مشاغل در هر اندازه از آن برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده می کنند.
طبق آمار کسب و کار اینستاگرام، 60 درصد از مردم از این پلتفرم برای کشف محصولات جدید استفاده می کنند، 80 درصد از آنها حداقل یک برند را دنبال می کنند، 200 میلیون حساب کاربری هر روز یک نمایه تجاری را بررسی می کنند و 66 درصد از بازدیدکنندگان پروفایل از افراد غیر فالوور است. بازاریابی رسانه های اجتماعی در اینستاگرام مانند Tiktok و Facebook، در بالاترین سطح خود قرار دارد.
اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنید، نه تنها باید فالوورهای خود را افزایش دهید، بلکه مدل کسب و کار ویژه خود را طراحی کنید.

اصول کسب درآمد از اینستاگرام

در این بخش، بهترین استراتژی‌ها برای شروع کسب درآمد در اینستاگرام در سال جاری را پوشش می‌دهیم.

مردم می توانند در اینستاگرام پول زیادی به دست آورند. گزارش اخیر هاپر HQ ادعا می کند که کایلی جنر برای یک پست در اینستاگرام حدود 1.2 میلیون دلار دستمزد می گیرد. بدیهی است که اگر شما یکی از مشهورترین افراد مشهور جهان نیستید، درآمد تخمینی شما ممکن است بسته به تعداد، مشارکت، شهرت و سایر موارد متفاوت باشد. اما واقعیت این است که شما حتی با هزار فالوور نیز می توانید تبلیغات کوچک دریافت کنید و به درآمد برسید. بدیهی است که قیمت تبلیغات به پای کایلی جنر نمیرسد اما با گذشت زمان و کسب فالوورهای بیشتر، می توانید به اهداف خود دست یابید. اگر دوست دارید فالوور های بیشتری داشته باشید میتوانید از خدمات خرید فالوور ارزان فالوور پرو استفاده کنید

شاید روش های زیر، از بهترین روش ها برای کسب درآمد از اینستاگرام با تعداد فالوور اندک محسوب شود:
• پیوندهای وابسته را تبلیغ کنید.
برای کسب درآمد با بازاریابی وابسته، باید به برنامه های وابسته پردرآمد بپیوندید تا بتوانید لینک های وابسته را به اینستاگرام خود اضافه کنید و از فروش هایی که ایجاد می کنید کمیسیون بگیرید. به عنوان مثال در ایران، دیجی کالا یکی از بهترین مجموعه ها برای کسب درآمد و افیلیت مارکتینگ محسوب می شود.
از آنجایی که اینستاگرام دارای یک پایگاه کاربری قوی از افراد درگیر است، مکان مناسبی برای تبلیغ لینک های وابسته است.
مهم نیست که چقدر دنبال کننده دارید، می توانید یک لینک قابل کلیک در بیو اینستاگرام خود قرار دهید. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس مد، سوفی شیهه از این ویژگی برای تبلیغ پیوندهای وابسته استفاده می کند:

بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام در 2022
اینستاگرام سوفی شوهه

از آنجایی که سوفی بیش از 10 هزار دنبال کننده دارد، می تواند استوری های اینستاگرام دارای لینک ایجاد کند. بنابرین او از این طریق نیز میتواند تبلیغات انجام دهد.

فالوورهای اینستاگرام توجه زیادی به پست‌های اینستاگرام دارند، بنابراین استفاده از کپشن برای اطلاع از لینک‌های بازاریابی وابسته راهی عالی برای جلب توجه است.
با این حال، همه لینک‌ها در پست‌های اینستاگرام قابل کلیک نیستند، بنابراین افزودن URL بهترین ایده نیست زیرا خوانندگان باید پیوند را به صورت دستی از متن شما کپی کنند.
بنابراین، بهتر است یک فراخوان بنویسید و از خوانندگان خود دعوت کنید تا روی پیوند موجود در بیو شما کلیک کنند. یک نکته این است که از آنجایی که در هر فروش کمیسیون دریافت می کنید، به روزرسانی پیوندهای وابسته مهم است.

همچنین بخوانید : از صفر تا صد مفهوم فالوور و فالویینگ در اینستاگرام

2. فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی
در چند سال گذشته، اینستاگرام به یک تولید کننده فروش قوی برای فروشگاه مناسب تجارت الکترونیک تبدیل شده است.
از آنجایی که مردم واقعاً از اینستاگرام برای کشف و خرید محصولات استفاده می‌کنند، ویژگی‌های حساب تجاری بیشتری مانند پرداخت درون برنامه‌ای، دکمه فروشگاه، برچسب‌های محصول و برچسب‌های قابل خرید را برای آسان‌تر کردن فرآیند خرید ارائه کردند.
یکی از ابزارهای کاملاً جدید که می توانید برای فروش محصولات اینستاگرام استفاده کنید Square Online است.
این ابزار پست های اینستاگرام را از فید شما می گیرد و در 3 مرحله ساده آنها را به یک وب سایت کاملاً قابل خرید تبدیل می کند. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • حساب تجاری اینستاگرام خود را به Square متصل کنید.
  • مواردی را در پست های اینستاگرام خود که می خواهید بفروشید تگ کنید.
  • روی “انتشار” کلیک کنید و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

 

اینستاگرام مربع آنلاین

از آنجایی که فروش آنلاین محصولات به تنهایی از طریق اینستاگرام دشوار است، داشتن یک وب سایت نیز ایده خوبی است. و این ابزار جدید Square Online این کار را بسیار آسان می کند.
می توانید با Square Online به صورت رایگان شروع به کار کنید و فقط هزینه تراکنش را بپردازید. سپس زمانی که آماده ساختن یک وب سایت با دامنه سفارشی خود هستید، می توانید به یک برنامه پولی ارتقا دهید. البته توجه داشته باشید که این گزینه ممکن است برای ایرانیان مقیم ایران تحریم باشد.
برای گزینه های دیگر، می توانید به انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیک یا سازنده وب سایت برای راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک نگاه کنید، سپس از اینستاگرام به عنوان کانال بازاریابی دیگر استفاده کنید.
اگر مبتدی هستید، می‌توانید یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ نیز راه‌اندازی کنید تا مجبور نباشید محصولات خود را ارسال کنید یا از پس برگشت برآیید.
گزینه دیگر این است که یاد بگیرید چگونه در آمازون بفروشید و محصولات خود را در اینستاگرام از این طریق تبلیغ کنید.

فقط توجه داشته باشید که اطلاعات تماس و لینک وبسایت را قرار دهید تا دنبال کنندگان علاقه مند بتوانند درباره پیشنهاد شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام در 2022
در این خصوص می توانیم اینستاگرام کیتی استورینو را مثال بزنیم که از لوازم آرایشی ارزان قیمت و لباس های دست دوم گرفته تا آپارتمان های مجلل و خودروهای گران قیمت، مردم انواع و اقسام محصولات را در اینستاگرام تبلیغ می کند.

3. پست های حمایت شده را منتشر کنید.
به گفته Social Toaster، بازاریابی اینفلوئنسر در حال افزایش است: 92٪ از افراد به توصیه های دهان به دهان اعتماد دارند، 76٪ از مردم می گویند که احتمال بیشتری دارد به محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط افراد عادی نسبت به برندها اعتماد کنند و 82٪ از مشتریان می گویند. قبل از تصمیم گیری برای خرید، می خواهید از دوستان خود راهنمایی دریافت کنید.
به عبارت ساده، مردم به دنبال توصیه‌های همتایان خود هستند، بنابراین جای تعجب نیست که برندهای بیشتر و بیشتری به افراد تأثیرگذار مراجعه می‌کنند تا برای برندهای خود فریاد دریافت کنند.
از آنجایی که کاربران خواهان شفافیت در اینستاگرام هستند، طبق دستورالعمل کمیسیون تجارت فدرال (FTC) برای تبلیغات آنلاین، همه اینفلوئنسرها باید پست ها یا استوری های تبلیغی را بیان کنند. و در اینجا نحوه ظاهر یک پست حمایت شده در اینستاگرام آمده است:

بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام در 2022
اینستاگرام دافنه اوز

دافنه نور اوز یک مجری تلویزیونی محبوب با بیش از 387 هزار فالوور است، بنابراین جای تعجب نیست که برندهای بزرگی مانند J.Crew با او تماس بگیرند تا فرصتی برای ورود به یک جامعه از قبل تاسیس شده از اینستاگرامرهای فعال داشته باشند.

همچنین بخوانید : آیا باید برای اکانتم فالوور اینستاگرام بخرم؟ + مزایا و معایب

از آنجایی که این اینفلوئنسرها با اکثر مشترکین خود تعامل حضوری دارند، نتایج بهتری ارائه می دهند، به این معنی که حتی اگر کمتر از 1000 دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشید، می توانید پیشنهاد دریافت کنید.

4. سفیر برند شوید.
پست‌های حمایت‌شده در اینستاگرام به خوبی کار می‌کنند، اما اکثر شرکت‌ها می‌خواهند روابط طولانی‌مدت با اینفلوئنسرها برقرار کنند، بنابراین به دنبال سفیران برندی می‌گردند که بتوانند به طور منظم یک شرکت را با دید مثبت تبلیغ کنند.
از آنجایی که اینستاگرام ترجیح داده شده ترین کانال برای اینفلوئنسر مارکتینگ است، مکان مناسبی برای کاربران برای یافتن برنامه های سفیر برند و همکاری با شرکت ها برای تبلیغ محصولاتشان است. برندهای بزرگ نیز اغلب محصولات رایگان را برای اینفلوئنسرها ارسال می کنند تا بتوانند آنها را بررسی و تبلیغ کنند.
به عنوان مثال، جی آلوارز یک وبلاگ نویس سبک زندگی است که عکس ها و ویدیوهایی را در کانال های اینستاگرام و یوتیوب خود منتشر می کند. با یک جامعه بسیار درگیر با بیش از 6 میلیون فالوور وفادار، برندها مشتاق هستند تا یک همکاری طولانی مدت با او ایجاد کنند.
برندها نه تنها جی را دعوت می‌کنند تا سفیر برند شود، بلکه به او پیشنهاد می‌کنند تا مجموعه‌های کپسولی و محصولاتی با نام تجاری مشترک ایجاد کند. او در سال ۲۰۱۸ خط تولید کیف مسافرتی و چمدان را برای شرکت نروژی Douchebags طراحی کرد.

بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام در 2022
اکثر سفیران برند برای تبلیغ محصولات خود با برندها قرارداد امضا می کنند. و برای به دست آوردن نتایج بهتر، برندها باید یک تأثیرگذار را پیدا کنند که دنبال کننده ای داشته باشد که نماینده مخاطب هدف باشد. برای سفیران، این به معنای فرصتی عالی برای کسب درآمد است زیرا حقوق استاندارد یک سفیر برند چیزی در محدوده 40 تا 50000 دلار است.

میکرو اینفلوئنسرها در یک جایگاه خاص معمولاً برای برندها از افراد مشهور بزرگ ارزشمندتر هستند زیرا مخاطبان درگیرتری دارند.

5. محتوای بصری برای فروش ایجاد کنید.
بر کسی پوشیده نیست که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است: مردم روزانه بیش از 100 میلیون عکس و ویدیو آپلود می کنند. با این حال، برای برندها کافی نیست که عکس‌های حرفه‌ای بیش از حد صیقلی را از محصول خود آپلود کنند تا از بین مردم متمایز شوند.
مشتریان مدرن خواهان اصالت هستند، بنابراین به محتوای تولید شده توسط کاربر توجه زیادی می کنند.
در واقع، اکثر مصرف کنندگان بر این باورند که UGC 35٪ بیشتر از رسانه های دیگر به یاد ماندنی است، بنابراین کسب و کارها در هر اندازه می خواهند محتوای ایجاد شده توسط مشتریان خود را منتشر کنند. به عبارت ساده، این فرصت شماست تا عکس‌ها و ویدیوهایی را که ایجاد می‌کنید بفروشید.
وقتی نوبت به صنعت مسافرت می‌رسد، شرکت‌ها در هر اندازه از مسافران واقعی دعوت می‌کنند تا در ازای اقامت و پرداخت رایگان، از مسافران واقعی عکس بگیرند تا تجربیات خود را به نمایش بگذارند.

انتشار محتوای تولید شده توسط کاربر در صنعت سفر نتایج بسیار خوبی به همراه دارد.
به عنوان مثال، شهر کوچکی در نیوزیلند، Wanaka، پس از همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام که تصاویر شهر را در پروفایل خود به اشتراک گذاشتند، به افزایش 14 درصدی گردشگری دست یافت.

 

جمع بندی

روش های متنوعی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد که با چاشنی خلاقیت، می توانید به راحتی فروش داشته باشید. تبلیغات، سفیر برند و استفاده از قابلیت های فروش اینستاگرام از بهترین روش ها برای رسیدن به این هدف محسوب می شود. مهم نیست که چه تعداد فالوور دارید، چه زیاد چه اندک، می توانید به راحتی از اینستاگرام به درآمد برسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید