وبلاگ
چه محتوایی باعث افزایش لایک در اینستاگرام می شود؟
چه محتوایی باعث افزایش لایک در اینستاگرام می شود؟
فوریه 21, 2022

چه محتوایی باعث افزایش لایک در اینستاگرام می شود؟

تعامل  در اینستاگرام تقریباً جام مقدس برای بازاریابان رسانه های اجتماعی است. این پلتفرم هر لحظه محبوب تر می شود و کاربران آن توجه زیادی به محتوای برندهای برتر دارند.

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک؛  از آرایشگاه‌ها، بوتیک‌های مد، تا کافه‌ها و رستوران‌ها،  بیشتر موفقیت خود را مدیون اینستاگرام هستند. آن‌ها کاربرانی را پیدا کرده‌اند که پست‌های خود را لایک کرده، نظر می‌دهند و به اشتراک می‌گذارند، که به جذب مشتریان جدیدی کمک می‌کند که در غیر این صورت هرگز آنها را پیدا نمی‌کردند. ما در ادامه این مطلب به بررسی نکاتی می پردازیم که به شما کمک می کند تا لایک های خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. تمرکز این مطلب بر روی تولید محتوا می باشد.

چه محتوایی باعث افزایش لایک در اینستاگرام می شود؟

چه محتوایی باعث افزایش لایک می شود؟

  1. از تمامی امکانات اینستاگرام استفاده کنید.

الگوریتم اینستاگرام در واقع اکانت هایی را اولویت بندی می کند که از همه ابزارها استفاده می کنند و واقعیت این است که این ربات ها روز به روز باهوش تر می شوند! و منطقی است. اینستاگرام می خواهد محتوای متنوع و جالب تر را تشویق کند. اگر شرکت نمی خواست شما از آن استفاده کنید، آن همه زمان و هزینه را صرف توسعه فناوری جدید نمی کرد! بنابرین توصیه می کنیم که از تمامی امکانات اینستاگرام برای جلب توجه ربات ها و الگوریتم ها بهره بگیرید.

  1. روزانه از استوری اینستاگرام استفاده کنید.

الگوی نمایش پست ها و استوری ها در اینستاگرام تا حد زیادی به سلیقه مخاطب بستگی دارد و بدیهی است که اگر شما سالی یکبار استوری یا پست بگذاید، چندان جذابیتی برای مخاطب نخواهید داشت. بنابرین حتما سعی کنیدد محتوای جذاب روزمره خود را با مخاطبان شیر کنید.

  1. از فرمت های ویدیویی مختلف استفاده کنید.

ویدئو به طور متوسط ​​نسبت به سایر انواع پست تعامل بیشتری ایجاد می کند. بنابرین سعی کنید از تمامی امکانات ویدئویی اینستاگرام بهره بگیرید. به عنوان مثال ریلز ها، لایو و IGTV از گزینه هایی است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، استوری ها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. بنابراین توصیه می کنیم از پست کردن استوری های ویدئویی خودداری کنید زیرا کوتاه مدت هستند.

احتمالاً می خواهید از هر دو فرمت به طور نیمه منظم استفاده کنید. و اینکه کدام پست را برای یک پست مشخص انتخاب می‌کنید به آنچه که امیدوارید به دست آورید بستگی دارد: واقعاً به بهترین راه برای بیان داستان خود فکر کنید. آیا این ویدیو در یک بومرنگ جالب خواهد بود یا یک ریلز. قبل از اینکه ویدیوی خود را بسازید یک قدم به عقب بردارید و به هدف پشت آن فکر کنید.

 

  1. پست های اینستاگرام را برای زمان هایی که بیشترین کاربر در اینستاگرام فعال هستند برنامه ریزی کنید.

این نکته قدیمی، اما خوب است. «بهترین زمان برای پست گذاشتن در…» را در گوگل جستجو کنید و نتایج آن را برای اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، لینکدین به کار ببندید.  اساساً هر شبکه اجتماعی ارزش توجه کردن را دارد.

همچنین توصیه هایی برای بهترین زمان برای ارسال در این شبکه ها خواهید یافت. و از آنجایی که مردم برای یافتن این زمان‌های ایده‌آل – بر اساس انواع مطالعات – به زحمت افتاده‌اند، چرا از این فرصت استفاده نکنیم؟

تفاوت بزرگ اینستاگرام این است که تا همین اواخر، نمی‌توانستید آن پست‌ها را زمان‌بندی کنید. بنابراین اگر می‌خواهید محتوا را در لحظه‌ای عالی به اشتراک بگذارید، اساساً باید در دسترس می‌بودید تا هر زمان که لازم بود، «ارسال» را بزنید.

به لطف تغییر API از اینستاگرام، ابزارهایی مانند Later، Buffer و HubSpot اکنون به شما امکان می دهند پست ها را زودتر از موعد برنامه ریزی کنید. این بدان معناست که می توانید مطمئن باشید که همیشه محتوا را در بهترین لحظه ممکن به اشتراک می گذارید!

داشتن زمان مناسب مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. به گفته تیلور، الگوریتم اینستاگرام به پست هایی که تعامل سریعی دارند پاسخ مثبت می دهد. اگر مخاطبان شما زودتر با محتوای شما درگیر شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که آن پست در فیدهای افراد بیشتری ظاهر شود و این به معنای مشارکت بیشتر است.

بنابراین بهترین زمان برای ارسال چه زمانی است؟ پاسخ این سوال برای هر اکانت متفاوت است، اما خوشبختانه امکانات اینستایت اینستاگرام به شما امکان می دهد تا به صورت حدودی بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را بیابید. پست در زمان مناسب به نوعی الگوریتم اینستاگرام را برای شما هک می کند و به تعامل بیشتر منجر می شود.

5. در پست و استوری گذاشتن زیاده روی نکنید.

رسانه های اجتماعی می توانند بسیار وسوسه انگیز باشند. به عنوان مثال اگر می‌دانستید که یک پست اینستاگرام برابر با 10 لایک یا پنج بازدید از صفحه اصلی شما است؛ ممکن بود تمام روز را در اینستاگرام تنها پست بگذارید.

در واقع، این دقیقاً همان رفتاری است که برخی افراد با رسانه های اجتماعی دارند. اما واقعیت این است که شبکه های اجتماعی غیر قابل پیش بینی هستند. بازاریابی اجتماعی با بازدهی کاهشی همراه است. شما نمی توانید چندین بار پست کنید و امیدوار باشید که نتایج ثابتی را ببینید. شما همچنین نمی توانید فقط یک بار در هفته پست بگذارید و از کسی انتظار داشته باشید که کوچکترین توجهی به شما داشته باشد. بنابراین تعادل وجود دارد.

و تنها راه برای یافتن تعادل مناسب برای برند خود، آزمایش آن است. اگر فقط یک بار در روز پست می گذارید، سعی کنید دو بار در روز به مدت یک هفته پست بگذارید. و سپس سعی کنید یک روز در میان پست کنید. در نهایت؛ اگر این موضوع برای اینستاین شما تفاوت ایجاد می‌کند راه حل مناسبی است. . به اینستایت کلی خود در هفته نگاه کنید و بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است.

چه محتوایی باعث افزایش لایک در اینستاگرام می شود؟

  1. راه های جدیدی برای تعامل با جامعه خود بیابید.

نکته بعدی همه چیز درباره اینفلوئنسر مارکتینگ است – یک استراتژی بسیار محبوب در اینستاگرام. این نکته برای برندهایی است که یا پول ندارند یا تمایل به ایجاد این کمپین های پولی ندارند.

چهار نمونه عالی از انواع محتوا برای تعامل بیشتر به شرح زیر می باشد:

  • پشت صحنه: دنبال کنندگان را پشت پرده بگیرید و به آنها لحظاتی را از آخرین محصولات یا کمپین بازاریابی خود نشان دهید. آنها را به مشارکت و پاسخ دادن تشویق کنید و از این طریق تعامل ایجاد کنید.
  • تصاحب: اجازه دهید یک شریک، یک کارمند یا حتی یک مشتری کنترل پیج را در دست بگیرد و طعم خود را به حساب شما ببخشد.

اگر واقعاً سپردت اکانت به افراد غریبه کمی دلهره‌آور است، می‌توانید با افراد شبکه خود مصاحبه یا ویدیوهای نزدیک انجام دهید.

  • مسابقات: اگر ایجاد حجم زیادی از محتوای اینستاگرام به تنهایی کار دشواری است، مسابقات می تواند راهی عالی برای تشویق فالوورها برای مشارکت باشد. به‌علاوه، رقابت‌ها طبیعتاً جذاب هستند، زیرا معمولاً از کاربران می‌خواهید کاری انجام دهند تا شرکت کنند. بنابراین، اگر مسابقه خود را به خوبی برنامه ریزی کنید، می توانید انتظار نرخ مشارکت عالی را داشته باشید.
  • آموزش: شما می خواهید دنبال کنندگان به تخصص و مهارت برند شما اعتماد کنند و به آن ایمان داشته باشند. و شما می توانید استعدادهای خود را با آموزش به دیگران ثابت کنید. آموزش شما می‌تواند شامل نکات و ترفندهای ساده یا حتی دموهای عمیق محصول باشد تا به دنبال‌کنندگان نشان دهد که چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید.

جمع بندی

این نوع محتوای ساده به شما امکان می دهد تا راحت تر با فالوورها ارتباط برقرار کنید، که امیدواریم آنها را تشویق کند تا با شما تعامل بیشتری داشته باشند و برند شما را در چشم مخاطبین ارتقا دهد.

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید