وبلاگ
مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ + وضایف ادمین
مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ + وضایف ادمین
فوریه 1, 2022

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ + وضایف ادمین

اگر پای دردودل کسب و کار های بزرگ بنشینید، به شما می گویند که چه قدر مدیریت یک پیج سخت و طاقت فرسا است! اکانت‌های حرفه‌ای اینستاگرام برای کسب‌وکارها طراحی شده‌اند تا بیزینس خود را با حضور آنلاین در فضای اینستاگرام با آسودگی خاطر رشد دهند. اما یک علتی که باعث می شود مدیریت صفحه تجاری سخت باشد، گزینه های متعددی است که اینستاگرام برای حساب شما پیشنهاد می دهد. ما در ادامه این مطلب درباره این ویژگی ها و ضرورت مدیریت پیج اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ + وضایف ادمین

اکانت اینستاگرام حرفه ای چیست؟

اگر می‌خواهید یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید: تنظیمات > حساب > تغییر به حساب حرفه‌ای

مدیریت پیج اینستاگرام چه وضایفی دارد؟

ادمین شخصی است که یک صفحه را مدیریت می کند. این شخص می تواند محتوا تولید کند، به نظرات و تبلیغات کاربران پاسخ دهد.ادمین باید اطلاعات خوبی در مورد این شبکه اجتماعی داشته باشدو یعنی به خوبی با این برنامه آشنایی داشته باشید و امکانات مختلف آن را بشناسید. علاوه بر این ادمین موظف است که در حوزه های زیرخودش را اپدیت نگه دارد:

  • شناسایی رقبا:

یکی از مهمترین وظایف یک ادمین این است که رقبا را به خوبی بشناسد و بتواند به خوبی با مدیر صفحه مشورت کند.

  • آشنایی با روش های تبلیغات:

یک ادمین باید تمامی روش های تبلیغات در اینستاگرام را بداند و مناسب ترین نوع را با توجه به حرفه خود انتخاب کند. تبلیغات با کمک اینفلوئنسرهای اینستاگرام، وبلاگ نویسان اینستاگرام یا تبلیغات در صفحاتی با تعداد فالوور بالا رایج ترین روش تبلیغات در اینستاگرام است.

  • جذب و افزایش شمار فالورها

کسب درآمد در اینستاگرام بدون افزایش فالوور امکان پذیر نیست. ادمین باید از روش های مختلفی برای جذب فالوور استفاده کند.

  • شناسایی رقبای بزرگ در حوزه فعالیتی بیزینس

یکی از مهمترین وظایف یک ادمین این است که بزرگ ترین و حرفه ای ترین رقبای خود را بشناسد و از نقاط قوت آنها ایده بگیرد و سعی کند نقاط ضعف آنها را برطرف کند.

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ + وضایف ادمین

  • نحوه استفاده از هشتگ ها و کپشن های اینستاگرام:

مهمترین ابزار تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام این است که ادمین با نحوه نوشتن کپشن و هشتگ آشنا باشد.

  • استفاده از امکانات اینستاگرام:

ویژگی هایی مانند Story، Live و IGTV از مهمترین ابزارهای گسترش کسب و کار در اینستاگرام هستند.

  • پاسخ به نظرات و پیام های کاربران:

مهمترین وظیفه ادمین این است که بتواند با کاربران تعامل داشته باشد و حس اعتماد را در آنها ایجاد کند. بنابراین او باید به خوبی بداند که چگونه به نظرات پاسخ دهد.

ضرورت استفاده از خدمات ادمین اینستاگرام چیست؟

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چه ضرورتی دارد که یک ادمین استخدام کنم؟ مگر خودم به تنهایی نمی توانم از پس یک پیج اینترنتی بربیایم؟

باید توجه داشته باشید که اغلب افراد دچار این اشتباه می شوند. بدیهی است که عظمت و بزرگی یک پیج از پشت صفحه گوشی قابل مشاهده نیست اما یکبار یک کمپین علیه بیزینس شما راه بیفتد؛ آن گاه متوجه سطح دشوار این کار خواهید شد!

دلایل مختلفی برای اضافه کردن ادمین به صفحه وجود دارد. ممکن است یک صفحه آنقدر فالوور داشته باشد که نتواند به تنهایی آن را مدیریت کند.

همچنین ممکن است صاحب کسب و کاری به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده باشد و آشنایی چندانی با فعالیت های تجاری در اینستاگرام نداشته باشد و برای مدیریت صفحه به فردی به نام ادمین اینستاگرام نیاز داشته باشد.

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ + وضایف ادمین

در اینستاگرام، شما این امکان را دارید که از بین یک حساب شخصی یا یک حساب حرفه ای یکی را انتخاب کنید.

دو نوع حساب حرفه ای برای انتخاب وجود دارد:

  1. حساب تجاری – بهترین برای مشاغل، مترجمان آزاد و طراحان
  2. حساب سازنده – بهترین برای تأثیرگذاران، هنرمندان و افراد مشهور

با داشتن یک حساب کاربری حرفه‌ای، می‌توانید به ویژگی‌های بیشتری برای مدیریت کسب‌وکارتان مانند بخش اینسایت اینستاگرام دسترسی داشته باشید. این ابزارها می توانند به شما در درک بهتر مخاطبان و عملکرد محتوای خود کمک کنند.

از ویژگی هایی که با یک حساب کاربری حرفه ای اینستاگرام به آنها دسترسی خواهید داشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. 1. پیوند دادن به یک صفحه تجاری فیس بوک

با یک صفحه پیوندی، می‌توانید نقش‌هایی مانند ادمین‌ها و ویرایشگرانی را که می‌توانند به مدیریت حساب اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند اختصاص دهید.

همچنین بخوانید: بهترین وب سایت برای خرید فالوور 

  1. 2. اینسایت اینستاگرام

همچنین با یک حساب کاربری حرفه ای به اطلاعات اینسایت اینستاگرام دسترسی پیدا می کنید.  این ویژگی اطلاعات اضافی از جمله اینسایت در مورد دنبال کنندگان و پست های شما را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید پست‌ها را بر اساس تعامل رتبه‌بندی کنید و شناسایی کنید که کدام پست‌ها به رشد شما کمک می‌کنند.

  1. 3. اطلاعات تماس اضافی

حساب های حرفه ای می توانند راه ارتباطی گوناگون را به صفحه خود اضافه کنند. این روش های ارتباطی می تواند شامل مسیرها، شماره تلفن یا آدرس ایمیل باشد. اگر آدرس فیزیکی دارید که می‌خواهید نمایش دهید، در زیر توضیحات اکانت شما نشان داده می‌شود.

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟ + وضایف ادمین

  1. 4. امکان اضافه کردن یک برچسب جدید

یک حساب کاربری حرفه ای دارای یک برچسب دسته است که مستقیماً در زیر عکس پروفایل قرار دارد. این دسته از دسته صفحه پیوند شده فیس بوک شما پیروی می کند. شما می‌توانید پس از راه‌اندازی، برچسب دسته خود را در نمایه خود نمایش یا پنهان کنید.

شما با اضافه کردن یک برچسب جدید در صفحه تان؛ به مخاطبان خود اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار تان نشان میدهید.

  1. 5. یک صندوق ورودی ثانویه راه اندازی کنید

با یک حساب حرفه ای به صندوق ورودی با دو تب دسترسی خواهید داشت: اصلی و عمومی. این می تواند به شما کمک کند پیام ها و اعلان هایی را که دریافت می کنید بر اساس اولویت مرتب کنید. با این کار دیگر درگیر پاسخ دهی به دایرکت ها یا گم کردن محتواهای اصلی نخواهید بود.

یک صندوق ورودی ثانویه راه‌اندازی کنید و دو برگه عمومی و اصلی داشته باشید تا به شما در مرتب‌سازی دایرکت ها کمک کند.

  1. 6. درخواست های رتبه بندی شده

می‌توانید درخواست‌های پیام جدید را از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید بر اساس تاریخ دریافت یا حساب‌های برتر مرتب کنید.

هر اکاتای می تواند به یک حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام تبدیل شود. و با وجود ابزارها و ویژگی‌های اضافی موجود، جای تعجب نیست که بسیاری از افراد حساب‌های تجاری و سازندگان را در اینستاگرام انتخاب می‌کنند.

اکنون که با کلیت ویژگی ها و دشواری های مدیریت یک پیج اینستاگرامی آشنا شدید، بیایید دوباره وضایف یک مدیریت پیج اینستاگرام را با یکدیگر مرور کنیم:

  • حتماً باید با قوانین اینستاگرام آشنا باشید.
  • باید بلد باشید که چطور با بخش‌های مختلف این برنامه کار کنید.
  • انواع محتواهایی که می‌شود در اینستاگرام تولید کرد را بشناسید و توانایی تولید آن‌ها را هم داشته باشید. (مثل: پست، استوری، IGTV و …)
  • باید روش‌های افزایش فالوور را بلد باشید.
  • سعی کنید خرید فالوور اینستاگرام انجام دهید
  • ضروری است که اصول هشتگ‌گذاری را بدانید.
  • حتماً باید نحوه تعامل با مخاطب را بشناسید.
  • حتی لازم است تبلیغات در اینستاگرام را بلد باشید.

 

نتیجه گیری

مدیریت صفحات اینستاگرام حرفه ای کار سختی است و یک نفر به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد همچنین کسب و کارها برای داشتن زمان کافی برای تولید محتوای مفید و تعامل با کاربران به کمک یک ادمین اینستاگرام نیاز دارند. در این مطلب به صورت خلاصه به دشوارهای مدیریت پیج اینستاگرام و وضایف یک ادمین در این راستا پرداختیم. شما با استخدام یک مدیر پیج اینستاگرام می توانید به راحتی بیزینس خود را گسترش دهید.

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید