امکان جدید نظر سنجی با شکلک در آپدیت جدید اینستاگرام

امکان جدید نظر سنجی با شکلک در آپدیت جدید اینستاگرام

اپلیکیشن پر طرفدار اینستاگرام در بروزرسانی جدید خود ، از قابلیت

نظرسنجی اینستاگرام  تحت عنوان شکلک‌ های لغزنده یا Emoji Sliderاستفاده کرده است.

با رونمایی از این ویژگی شما می ‌توانید در پست ‌های نظرسنجی و پرسش و پاسخ‌ ها علاوه بر استفاده از ویژگی های قبلی ، از این ویژگی نیز از دوستان و فالوور‌های خود بهره بگیرید.

برای استفاده از این ویژگی جدید شما ابتدا باید اینستاگرام خود را آپدیت و بروز رسانی  کنید سپس می توانید عکس یا ویدئوی مورد نظر خود را در استوری صفحه تان برای انتشار آماده کنید و مطابق عکس گزینه زیر را انتخاب کنید و به استوری خود اضافه کنید

نظر-سنجی-اینستاگرام
نظر-سنجی-اینستاگرام

میتوانید از هر نوع استیکری که دوست دارید استفاده کنید  ، همچنین می ‌توانید سوال مورد نظر خود را در کنار آن بپرسید و آن را در هر کجای صفحه نمایش که مایلید قرار دهید.

زمانی  که یکی از دوستان یا فالوورهای شما بخواهد به سوال پاسخ دهد یا در نظرسنجی شرکت کند می ‌تواند با کشیدن شکلک بر روی مسیر مشخص شده به سمت چپ یا راست ، آن را حرکت دهد و هر زمان به اندازه دلخواه خود برای جواب مورد نظر خود رسید ، آن را رها کند.

بخوانید : ترفند های جالب از اینستاگرام که باید بدانید 

علاوه بر این بعد از کشیدن شکلک آمار و درصد میزان شکلک کشیده شده توسط دیگران برای شما به نمایش در خواهد آمد

بنابر عقیده اینستاگرام ، استفاده از این شکلک ‌های لغزنده موجب می شود صمیمت و رفتار دوستانه در بین کاربران افزایش یابد  ، همچنین دوستان و فالوو‌رها با یکدیگرمهربان تر و صمیمی تر خواهند شد.

منتظر آپدیت های جدید و جذاب اینستاگرام باشید .

خیلی ممنون که تا اینجا با فالوور پرو مرجع خرید فالوور ارزان و بازگردانی اکانت اینستاگرام همراه بودید امیدوارم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد 

برای خرید فالوور اینستاگرام با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید