بازگردانی اکانت اینستاگرام پیج شخصی

بازگردانی اکانت اینستاگرام پیج شخصی

بازگردانی اکانت اینستاگرام پیج شخصی

متاسفانه در اینستاگرام بسیاری از افرادی که پیج اینستاگرام شخصی دارند دچار مشکلاتی مثل پاک شدن حساب کاربری و یا هک شدن اکانت اینستاگرام می شوند که موجب ناراحتی و عصبانیت آن ها می شوند برای مثال فردی دارای 2 هزار فالوور است و پیج او توسط اینستاگرام غیر فعال می شود و فرد در صدد بازگردانی اکانت اینستاگرام به صورت فردی بر می آید اما در این کار به جایی نمیرسد و اینستاگرام درخواست های او را قبول نمیکند .

فعالسازی مجدد در اکانت اینستاگرام

برنامه اینستاگرام خود را باز کنید. برای فعال سازی مجدد حسابی که به طور موقت غیرفعال شده است، کافی است دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. این عمل بسیار ساده به نظر می رسد، اما می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. اینستاگرام در مورد فعال سازی مجدد حساب ها بسیار سخت گیر است. همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر اکانت خود را به طور موقت غیرفعال کنید، اینستاگرام آن را فقط برای یک هفته غیرفعال می کند.
نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. اگر این اعتبارنامه ها با موفقیت حساب غیرفعال شده شما را بازیابی کنند، به این معنی است که حساب شما دوباره فعال است!
از طرف دیگر، اگر این مرحله جواب نداد و نتوانستید وارد شوید، باید رمز عبور خود را بازنشانی کنید.

بازگردانی اکانت اینستاگرام پیج شخصی

رمز عبور اینستاگرام خود را بازنشانی کنید.

اگر نتوانستید با ورود به سیستم حساب خود را دوباره فعال کنید، می‌توانید گزینه دوم را امتحان کنید: رمز عبور خود را بازنشانی کنید.
در واقع، اگر رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید، به این ترتیب می توانید آن را بازیابی یا برای آینده تغییر دهید.

نام کاربری یا آدرس ایمیلی که برای ایجاد اکانت اینستاگرام خود استفاده شده است را وارد کنید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، یک ایمیل حاوی مراحل تنظیم مجدد رمز عبور دریافت خواهید کرد.
اگر قبلاً وارد حساب کاربری خود شده اید و می خواهید رمز عبور خود را تغییر دهید، باید از پروفایل کاربری خود به تنظیمات دسترسی داشته باشید. روی سه نقطه واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. بلافاصله گزینه Change Password را پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

شرایط استفاده از اینستاگرام

اگر نمی‌توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید، حساب خود را غیرفعال نکرده‌اید و دلیل آن را نمی‌دانید، باید شرایط استفاده اینستاگرام را بررسی کنید تا مشخص کنید آیا حساب شما بسته شده است یا خیر. بسته به شدت نقض، ممکن است نتوانید حساب خود را دوباره فعال کنید.

از نقض دستورالعمل های انجمن اینستاگرام خودداری کنید.

می‌توانید با انتشار ویدیوها یا عکس‌هایی که مطابق با دستورالعمل‌های انجمن تعیین‌شده توسط این پلتفرم هستند، از غیرفعال شدن حساب خود جلوگیری کنید. اینها بخشی از آنها هستند:
✅ عکس ها و ویدیوهایی را که متعلق به شماست، یعنی محتوایی که می توانید ادعا کنید متعلق به شماست، منتشر کنید.
✅ هر عکس یا ویدیویی که آپلود می کنید باید برای تمام سنین مناسب باشد. محتوای جنسی یا خشونت آمیز یا تصاویر برهنه را به اشتراک نگذارید. علاوه بر این، از محتوایی که می‌تواند خودآزاری را تشویق کند، خودداری کنید.
✅ با سایر اعضا محترم باشید.
✅ از ارسال اسپم ها خودداری کنید: نظرات تکراری ممنوع است، همچنین دستکاری سرویس برای مقاصد تجاری، کدهای تخفیف یا صفحات وب ممنوع است.

بازگردانی اکانت اینستاگرام پیج شخصی

از نقض شرایط استفاده از اینستاگرام خودداری کنید.

اگر قوانین زیر را رعایت نکنید، اینستاگرام می تواند بدون اطلاع قبلی حساب کاربری شما را قطع کند:
➡️ شما باید حداقل 13 سال سن داشته باشید.
باید نباید حساب خود را به شخص دیگری بفروشید یا منتقل کنید.
باید برای دسترسی به حساب های دیگر نباید اطلاعاتی را درخواست کنید.
➡️ شما نمی توانید محتوای خشونت آمیز، تبعیض آمیز یا جنسی ارسال کنید.
باید نباید برای سایر کاربران هرزنامه ارسال کنید.
➡️ با ابزارهای غیرمجاز مانند ربات ها یا دستگاه های خودکار حساب ایجاد نکنید.
باید نباید کاربر دیگری را از استفاده از اینستاگرام محدود کنید.
باید نباید به API خصوصی اینستاگرام دسترسی داشته باشید.
➡️ هرگز از اینستاگرام برای مقاصد غیرقانونی استفاده نکنید.
➡️ مسئولیت هر اقدامی که از طریق حساب کاربری شما انجام می شود به عهده شماست.
➡️ هرگز رمز عبور خود را با کسی به اشتراک نگذارید، از جمله ابزارها: برخی از برنامه ها به شما در برنامه نویسی محتوای خود کمک می کنند، اما

نسخه پشتیبان

اینستاگرام به شما امکان می دهد تمام فایل های به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم خود را در دستگاه خود ذخیره کنید بنابراین، تمام عکس ها و ویدیوهای آپلود شده در اینستاگرام نیز در تلفن همراه شما ذخیره می شوند.
اگر پس از انجام این مراحل، حساب خود را بازیابی نکنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

بازگردانی اکانت اینستاگرام پیج شخصی
اگر پس از انجام تمام این مراحل نتوانستید به آن دسترسی پیدا کنید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مستقیماً با اینستاگرام تماس بگیرید تا بدانید چه خبر است. از طریق راه های زیر می توانید با آنها در ارتباط باشید:

⚪️ از اینترنت وارد مرکز راهنمایی اینستاگرام شوید: می‌توانید ویژگی‌های خراب را در اینجا گزارش دهید، دستورالعمل‌ها را بیابید یا حساب‌هایی را گزارش کنید که قوانین اینستاگرام را نقض می‌کنند.
⚪️ از حساب کاربری خود می توانید روی گزینه “چیزی کار نمی کند” ضربه بزنید. اگر نمی‌توانید وارد حساب خود شوید، روی «نمی‌توانم وارد شوم» کلیک کنید تا دستورالعمل‌های بازیابی حساب خود را پیدا کنید.
⚪️ با دسترسی به مرکز حریم خصوصی و ایمنی و کلیک بر روی گزینه “گزارش چیزی” می توانید مشکل را با سایر کاربران یا حساب کاربری خود گزارش دهید.
⚪️ صفحه اینستاگرام فیسبوک را باز کنید. می توانید به www.facebook.com/instagramEnglish بروید. این بهترین راه برای ارسال پیام مستقیم است، زیرا هیچ ایمیل پشتیبانی وجود ندارد.
برای اطمینان از دریافت پاسخ از اینستاگرام، نکاتی وجود دارد که هنگام نوشتن آن باید در نظر بگیرید.

جمع بندی

فردی دارای پیجی بزرگ است که توسط هکری سودجو پیج او هک می شود و ایمیل و شماره تلفن او از پبجش پاک می شود و حتی آیدی پیج نیز عوض می شود او هم درصدد بازگردانی اکانت اینستاگرام بر می آید اما باز هم موفق نمیشود تیم فالوور پرو در اینجا راه حل مشکل شماست و ب دو سال سابقه کار در ضمینه امنیت پیج های اینستاگرام و بازگردانی اکانت اینستاگرام بیش از 90 پیج به بزرگترین تیم امنیتی اینستاگرام در ایران تبدیل شده است . شما عزیزان میتوانید برای درخواست بازگردانی اکانت اینستاگرام به این آدرس مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید