راز اینستاگرام مارکتینگ موفق 

یکی از مشکلاتی که این روزها کسب و کارهای مختلف با آن روبرو هستند، کاهش سطح فروش محصولات و خدمات به واسطه مشکلات اقتصادی فراوانی است که در جامعه با آن‌ها ربرو هستیم! این مشکل به خصوص برای بیزینس‌هایی اتفاق می‌افتد که دارای یک کسب و کار سنتی  با شیوه‌های تبلیغات به شکل قدیمی هستند. در نقطه مقابل اینگونه کسب و کارها، بیزینس‌هایی وجود دارند که با داشتن یک پیج اینستاگرامی و یا یک وبسایت شرکتی یا فروشگاهی، بیشترین میزان درآمد را در این زمینه دارا هستند. این کسب و کارها به واسطه رازهایی که از تبلیغات آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ بلد هستند، این حجم از فروش و مشتری را از آن خود کرده‌اند.

امروز در این مقاله قصد داریم با بررسی کامل اینستاگرام مارکتینگ و تاثیر خرید لایک و فالوور بر روی آن به شما کمک کنیم که یک استراتژی هدفمند در این زمینه برای کسب و کار خود ترسیم کنید. با ما همراه باشید.

اینستاگرام-مارکتینگ

اینستاگرام-مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

Instagram Marketing یا همان بازاریابی اینستاگرام در واقع به معنای برقراری تعامل و ارتباط با مشتریان در اینستاگرام برای فروش محصولات و خدمات، آگاهی از برند و یا افزایش شهرت برند است. شما می‌توانید با کمک اینستاگرام مارکتینگ به اهداف بازاریابی کسب و کار خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دست پیدا کنید، تنها در صورتی که رازهای آن را بلد باشید.

مسئله مهمی که وجود دارد، این است که روز به روز استفاده از ترفندها و رازهای اینگونه بازاریابی سخت تر می‌شود چرا که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی رو به افزایش است. در واقع کسب و کارهایی که نتوانند به صورت اصولی، قواعد بازی در اینستاگرام را یاد بگیرند، دچار مشکلات عمده ای در این حوزه می‌شوند. حالا اگر ترغیب شده‌اید که بیشتر در رابطه با اینستاگرام مارکتینگ اطلاعات کسب کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اطلاعاتتان را تا جایی که می‌توانید، بالا ببرید!

همه ما می‌دانیم که داشتن اطلاعات زیاد در مورد دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین، می‌تواند راهگشای اصلی ما برای کسب موفقیت باشد. در این زمینه، شما هم به عنوان شخصی که می‌خواهید اینستاگرام مارکتینگ انجام دهید، بهتر است قبل از خرید لایک و فالوور از یک سایت و پایگاه معتبر اینترنتی، حتما اطلاعات خود را در حوزه‌های زیر به اندازه کافی افزایش دهید:

کسب و کار یا بیزینس من چیست و قرار است چه کاری انجام دهم؟

اینستاگرام-مارکتینگ-چیست

اینستاگرام-مارکتینگ-چیست

چه محصول یا خدماتی قرار است به مشتریان هدف خود، ارائه دهم؟ شما باید دقیقا بدانید که چه محصول یا خدماتی را برای چه دسته ازمشتریان هدفی دارید. در واقع شما باید همه مشخصات از جمله نام برند، حوزه کاری، نوع محصول و خدمت را مشخص کنید. کسب و کار‌شناسی و مشخص کردن اینگونه اطلاعات برای شروع فعالیت در اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگری ضروری است.

مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟ یک پرسونای مخاطب داشته باشید!

در نهایت این شما هستید که باید محصول یا خدمت خود را به مشتریان خاصی بفروشید. این مشتریان هدف شما هستند که تعیین می‌کنند، شما در کجای مسیر قرار دارید. هرچقدر که در این حوزه بتوانید بیشتر پیش بروید، بدون شک، می‌توانید استراتژی بهتری ترسیم کنید. استراتژی که فعالیت‌های کسب و کار شما بر روی آن استوار باشد. در این زمینه پرسیدن سوالاتی مثل اینکه مشتری ایده آل چه تفریحاتی دارد، در کجا زندگی می‌کند، جزو کدام قشر جامعه است و … می‌تواند به شما در ترسیم پرسونای مخاطب کمک کند.

رقبای خود را در اینستاگرام شناسایی و تحیلیل کنید

قدم بعدی که باید در این زمینه بردارید، رقیب‌شناسی است. شما باید بدانید که چه نوع رقبایی دارید. آن‌ها چه کارهایی انجام می‌دهند که شما نمی‌دهید. چه نوع مشتریانی دارند؟ چه نوع محتوایی تولید می‌کنند؟ آیا آن‌ها هم از تاثیر خرید لایک و فالوور باکیفیت برای بهبود صفحه اینستاگرام خود استفاده می‌کنند؟ چه برنامه ای برای آینده پیج یا بیزینس خود دارند؟

این دست از اطلاعات به شما کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشتریان بهتری برای کسب و کار خود پیدا کنید و از آن‌ها برای بهبود وضعیتی که دارید، استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که در این زمینه حتما نظر یک کارشناس خبره و حرفه ای را هم جویا شوید.

تدوین استراتژی، گامی سرنوشت ساز در اینستاگرام مارکتینگ که باید بلد باشید

اگر می‌خواهید در اینستاگرام مارکتینگ موفق باشید، بهتر است که در مورد حجم زیاد اطلاعات در این زمینه غافل گیر نشوید! این روش بازاریابی، نیاز به مهارت‌هایی دارد که اگر آن‌ها را به خوبی فرا بگیرید، می‌توانید با استفاده از آن‌ها، کسب و کاری در هر جا که خواستید بنا کنید و از آن پول دربیاورید.

یکی از مهارت‌های مهم در بازاریابی اینستاگرام، استفاده از یک استراتژی دقیق و منظم در این حوزه است. شما می‌توانید با کمک تدوین استراتژی در این زمینه، کسب و کار خود را به شکل اصولی و صحیح بهبود ببخشید. ما در اینجا در رابطه با این موضوع صحبت می‌کنیم که استراتژی کاملا کاربردی و به جا به چه معناست و چگونه باید آن را ترسیم کرد.

استراتژی خود را به شکل زیر برای ورود به اینستاگرام ترسیم کنید!

برای ترسیم استراتژی بازاریابی اینستاگرام، بهتر است که از گام‌های زیر تبعیت کنید:

هدف خود را از ورود به اینستاگرام مشخص کنید

تا حالا شده با دوستان خود بخواهید آخر هفته به مسافرت بروید، اما ندانید کجا؟ مسلما چنین چیزی امکان پذیر نیست. شما بدون داشتن هدف، نمی‌توانید در رابطه با کاری که قرار است انجام دهید به صورت صحیح تصمیم‌گیری کنید و یا حتی قدمی برادارید. شما باید یاد بگیرید که اینستاگرام مارکتینگ در ابتدا نیاز به هدف دارد. اهداف زیادی در این زمینه ممکن است برای یک کسب و کار قابل ترسیم باشد که در ادامه بعضی از آن‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم:

برندینگ و ساختن یک برند محبوب در نگاه مشتریان

شما بعد از این که مشخص کردید نام برند شما چیست و دقیقا قرار است چه نوع محصول یا خدماتی را ارائه دهید، باید کاری کنید که برند شما در میان فرد یا افراد خاصی شناخته شود. به این موضوع برندینگ می‌گویند. برندینگ اصولی وصحیح می‌تواند به شما کمک کند که در مدت زمان کوتاهی مشتریان وفاداری برای محصولات و خدمات خود دست و پا کنید. توصیه می‌کنیم که در این زمینه با خودتان صادق باشید. برخی از کسب و کارهایی که در زمینه‌هایی مثل پوشاک فعالیت می‌کنند، شاید نیازی به برندینگ نداشته باشد.

شما با تعیین این موضوع که آیا هدف شما از ورود به اینستاگرام برندینگ است یا خیر، می‌توانید در رابطه با مسائل مهمی مثل بیو پیج، شیوه تبلیغات و تولید محتوا تصمیم‌گیری‌هایی اساسی داشته باشید.

افزایش فروش محصولات و خدمات

افراد دیگری وجود دارند که می‌خواهند با ورود به اینستاگرام، کسب و کار خود را بهبود ببخشند. این دسته از افراد به دنبال این هستند که محصول یا خدمت خود را در کنار سایت یا مغازه سنتی خود با کمک اینستاگرام به مشتریان بیشتری بفروشند. این دسته از کسب و کارها هرچقدر که بیشتر در این حوزه تلاش می‌کنند، می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

مدنظر داشته باشید که اینستاگرام به شما کمک می‌کند که به تعداد مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشید، اما همچنان نیاز به اعتمادسازی وجود دارد.

اعتمادسازی و جلب نظر مشتریان

یکی دیگر از اهدافی که ممکن است برخی از افراد و یا کسب و کارها دنبال کنند، اعتماد سازی است! شاید می‌پرسید چرا؟ حقیقت این است که افراد زیادی وجود دارند قبل از خرید محصولات یا خدمات شما با جستجوی نام شما در اینستاگرام به دنبال این هستند ببنند که آیا مشتریان قبلی از خرید محصولات یا خدمات شما رضایت داشته‌اند؟ آیا مشتریان جدیدی داشته‌اید که از شما تعریف و تمجید کرده باشد.

انجام این دسته از کارها، این روزها یکی از روال‌های عادی خرید محصولات و خدمات است و جای تعجب ندارد. پس اگر به دنبال بهبود وضعیت هستید، حتما این موضوع را در نظر بگیرید که باید در استراتژی خود جایی برای جلب اعتماد مخاطبان در نظر بگیرید.

سعی کنید که آگاهی از برند را افزایش دهید

هر کسب و کاری در اینستاگرام قرار است که محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کند، پس چه چیزی مهم تر از آگاهی از برند؟ شما نیاز دارید که برنامه دقیقی برای آگاهی از برند داشته باشید. شما باید بدانید که در چه پیج‌ها و مکان‌هایی تبلیغات صفحه اینستاگرام خود را انجام دهید تا بیشترین میزان تاثیر را در این حوزه مشاهده کنید.

بیو پیج خود را به صورت حرفه ای بهینه سازی کنید

در استراتژی خود باید این موضوع را جای دهید که چگونه می‌خواهید بیو پیج خود را بهبود ببخشید؟ شما می‌توانید با کمک بیو پیج اینستاگرام خود، مشخص کنید که چه شخص یا برندی هستید؟ هدف شما از این پیج اینستاگرام چیست؟ سایت شما چیست؟ راه‌های ارتباطی با شما کدام است؟ و …! شما در واقع با بیو پیج خود در اینستاگرام، این موضوع را مشخص کنید که می‌خواهید در کجای مسیر موفقیت کسب و کارها قرار داشته باشید. در این زمینه توصیه می‌کنیم که حتما در رابطه با بیو پیج خود نظرات مشتریان و برخی از دوستانتان را بپرسید تا یک بیو تاثیرگذار و جذاب بنویسید!

یک هشتگ گذاری اصولی و درست برای بهبود کسب و کار خود داشته باشید!

در میان موهبت‌های اینستاگرام، شاید هشتگ یکی از بهترین‌های آن‌ها باشد چرا که می‌توانید با استفاده از آن‌ها برای محتوای خود، بازدید بیشتری بدست آورید. در رابطه با هشتگ این موضوع ضروری است که بدانید، اگر به دنبال استفاده از هشتگ‌های معجزه آسا باشد، بدون شک باید در رابطه با هششتگ‌ها اطلاعات کافی بدست آورید. استفاده از هشتگ‌هایی که متناسب با موضوع محتوای شما باشند به صورت معقول در هر پست اینستاگرام، شانس شما را برای بیشتر دیده شدن، افزایش می‌دهد!

برنامه تدوین شده برای خرید فالوور و لایک باکیفیت داشته باشید

می‌خواهید در اینستاگرام مارکتینگ موفق باشید؟ شما نیاز به خرید فالوور و لایک دارید. شما باید یک برنامه معقول و حرفه ای داشته باشید که در آن مشخص شده باشد که در چه زمان و مکانی می‌خواهید با کمک خرید فالوور کسب و کار خود را بهبود ببخشید. در این زمینه مدنظر بگیرید که به خصوص در ابتدای کار و مسیر که تعداد فالوور‌های شما کم است، می‌توانید با این ترفند و راز هم بر تعداد دنبال کننده‌های خود بیفزایید، هم اعتمادسازی انجام دهید.

کسب و کارهای بزرگی در دنیا وجود دارند که با استفاده از همین ترفند و راز توانسته‌اند در ابتدای حضور خود در اینستاگرام، مشتریان بیشتری پیدا کنند و نتیجه شگفت انگیزی را در این حوزه بدست آورند. مدنظر داشته باشید که اینستاگرام مارکتینگ بدون داشتن دنبال کننده و مشتریان بالقوه زیاد، بدون معناست.

یک نکته مهم در رابطه با خرید فالوور و لایک که بدانید

برای بهبود وضعیت پیج خود در اینستاگرام، شما نیاز دارید که اقدام به خرید لایک و فالوور کنید، اما نه از هر جایی! خرید فالوور و لایک باکیفیت با قیمت مناسب به شما کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه‌ها را بدست آورید. در این زمینه، فالوور پرو به عنوان یکی از مشهورترین و بهترین سایت‌های خرید لایک و فالوور باکیفیت شناخته می‌شود که به شما کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین نتایج را در این حوزه بدست آورید.

توصیه می‌کنیم که با خرید فالوور از سایت ما از بهترین خدمات در این حوزه استفاده کرده و آماده رشد پیج اینستاگرام خود باشید.

تولید محتوای جذاب را فراموش نکنید!

برای موفقیت در اینستاگرام کنار استفاده از راهکارهای بالا، در استراتژی خود باید برنامه تدوین شده‌ای برای تولید محتوای جذاب داشته باشید. تولید محتوای جذاب به شما کمک می‌کند در مدت زمان کوتاهی به مشتریان ایده آل خود دست پیدا کنید. مدنظر بگیرید که اگر در این حوزه عملکرد بی نظیری داشته باشید، بدون شک، دستیابی به اهداف بلند مدت، کار سختی نیست!

نتیجه‌گیری: اینستاگرام مارکتینگ و رازهای آن، تضمینی برای موفقیت

برای موفقیت در اینستاگرام شما نیاز دارید تا در مورد این موضوع یاد بگیرید که چگونه با کمترین میزان بودجه، می‌توانید بیشترین درآمد را کسب کنید. هرچقدر که در این زمینه رازها و نکات بیشتری را فرا بگیرید در آینده، می‌توانید در رابطه با تولید محتوای جذاب، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در نهایت به عنوان جمع بندی برخی از نکاتی که در این مقاله بیان کرده‌ایم را به صورت تیتر وار بیان می‌کنیم:

برای شروع بازاریابی اینستاگرام، حتما کسب و کارتان، مشتریان هدف و رقبا را به خوبی بشناسید و راجع به آن‌ها اطلاعات کسب کنید!

یک استراتژی اینستاگرام ترسیم کنید که در آن هدفتان که می‌تواند افزایش فروش، اعتماد سازی یا برندسازی باشد را مشخص کرده باشید!

با خرید فالوور و لایک باکیفیت در ابتدای کار، سرعت رشد خود را در اینستاگرام افزایش دهید و مشتریان بیشتری بدست آورید!

نظر شما در مورد اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ آیا تابحال با کمک خرید لایک و فالوور اقدام به بازاریابی در اینستاگرام کرده‌اید؟ نظرات، تجربیات و سوالات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.