چگونه فالوور فیک جمع کنیم؟

چگونه فالوور فیک جمع کنیم

فالوور همیشه حرف اول را در اینستاگرام می‌زند، حال می‌خواهد فیک باشد یا واقعی، بهرحال شما برای رشد در اینستاگرام و رسیدن به درآمد و مشهور شدن در این شبکه‌ی اجتماعی باید فالوورهای زیادی داشته باشید، اما اگر بخواهید از روش‌‌های عادی فالوور بدست بیاورید ممکن است کمی حوصله سر بر باشد، به همین دلیل می‌توان از روش‌های میانبری همانند فالوور فیک برای شروع کار استفاده کرد.

شاید با خود بگویید که فالوور فیک هیچ تاثیری نداشته و در پیشرفت شما در اینستاگرام موثر نیست، اما سخت در اشتباهید، چرا که تقریباً تمام پیج‌هایی که در حال حاضر در اینستاگرام معروف شده‌اند و درآمد‌های آنچنانی از اینستاگرام دارند، فالوور فیک به پیج خود اضافه کرده‌اند، اما چگونه؟ به صورت کلی دو روش برای جمع آوری فالوور فیک وجود دارد، روش ارزان و روش رایگان که در این مقاله به هر دو این روش‌ها میپردازیم.

روش اول که به عنوان روش ارزان قیمت نیز شناخته می‌شود، روشی است که در آن شما با استفاده از سایت‌هایی که خدمات اینستاگرام ارائه می‌دهند، فالوور بخرید، در واقع با خرید فالوور ارزان و فیک شما با سرعتی باورنکردنی می‌توانید فالوورهای فیک به پیج خود اضافه کنید، که یک راه ارزان و موثر برای افزایش فالوور فیک به حساب می‌آید.

اما شاید شما در ابتدای راه باشید و با سرمایه صفر می‌خواهید کار خود را در اینستاگرام شروع کنید، و برای شروع می‌خواهید پیج خود را با استفاده از فالوور فیک بالا کشیده و توجه الگوریتم‌های اینستاگرام را جلب کنید. در این شرایط استفاده جمع آوری فالوور فیک با استفاده از روش‌های رایگان بهترین گزینه برای شما است، در ادامه با ما همراه باشید تا راز جمع آوری فالوور فیک بصورت رایگان و فوری را به شما بگوییم.

چگونه فالوور فیک جمع کنیم؟ (روش رایگان)

افزایش فالوور فیک رایگان

در این روش تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید وقت است، و هیچ پولی قرار نیست برای دریافت فالوور فیک هزینه کنید. ما برای جمع آوری فالوور فیک در این روش از یکسری سایت خارجی برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان استفاده می‌کنیم، که بصورت رایگان فالوورهای پیج شما را بالا میبرد. 

در ادامه ما لیستی از این سایت‌های افزایش افزایش فالوور فیک رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد، برای استفاده حداکثری از این سایت‌ها و دریافت بیشترین میزان فالوور فیک، پیشنهاد می‌کنیم از تمام سایت‌های معرفی شده استفاده کنید. نحوه استفاده از سایت‌های معرفی شده نیز ساده است و شما تنها کافی است روی دکمه مربوطه هر سایت بزنید تا وارد سایت مد نظر شوید و سپس آیدی خود را وارد کنید و دکمه “Get free followers” را بزنید تا فالوورهای فیک به سمت پیج شما روانه شوند.

 

ورود به سایت 1

ورود به سایت 2

ورود به سایت 3

ورود به سایت 4

ورود به سایت 5

ورود به سایت 6

ورود به سایت 7

ورود به سایت 8

ورود به سایت 9

ورود به سایت 10

ورود به سایت 11

ورود به سایت 12

ورود به سایت 13

 

لزوم جمع آوری فالوور فیک اینستاگرام

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که فالوور فیک هیچ سودی برای پیج آن‌ها نداشته و حتی ممکن است به پیج‌ها ضرر نیز برساند، اما آن‌ها سخت در اشتباهند، و حتی خود آن‌ها نیز برای افزایش سرعت رشد خود در اینستاگرام از فالوور فیک استفاده می‌کنند، با اطمینان به شما می‌گویم که بسیاری از بازیگران، خواننده‌ها و فوتبالیست‌‌های معروف در کل دنیا و تقریباً تمام بلاگر‌ها، اینفلوئنسرها و تقریباً تمام کسانی که در اینستاگرام به یک جایگاهی رسیده‌اند، از فالوورهای فیک استفاده کرده‌اند.

در واقع فالوورهای فیک به پیج شما اعتبار و هویت می‌بخشند و پیج شما در نظر کاربری که آن را می‌بیند خوب جلوه می‌دهند، مخصوصاً اگر شما صاحب یک آنلاین شاپ اینستاگرامی باشید، داشتن فالوورهای فیک در تعداد بالا برای شما ضروری است، و می‌تواند میزان فروش شما را چند برابر افزایش داده و مخاطبین شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید