9 برنامه خارجی افزایش فالوور

برنامه خارجی افزایش فالوور

اگر به تازگی کسب و کار اینستاگرامی خود را استارت زده‌اید و حتی توانایی خرید فالوور ارزان را نیز ندارید، نگران نباشید، چرا که شما می‌توانید با استفاده از یکسری برنامه‌های خارجی تعداد قابل توجهی فالوور اینستاگرام به پیج خود اضافه کنید و خیلی سریع در اینستاگرام رشد کنید، اما هر کسی لیست این برنامه‌های با ارزش را به شما نمی‌دهد به همین دلیل ما امرو در این مقاله تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین برنامه‌های خارجی افزایش فالوور را به شما معرفی کنیم تا شما نیز بتوانید بصورت رایگان و سریع فالوورهای پیج‌تان را منفجر کنید!!

9 برنامه خارجی افزایش فالوور رایگان و فوری!

در ادامه لیستی شامل 9 مورد بهترین برنامه خارجی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد، برنامه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌شوند می‌توانند هزاران فالوور رایگان به پیج شما اضافه کنند.

نحوه استفاده: نحوه استفاده از برنامه‌های معرفی شده شبیه هم بوده و شما برای استفاده از آن‌ها ابتدا نام آن‌ها را در گوگل سرچ کنید و سپس بر روی اولین گزینه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود بزنید و برنامه مد نظر را دانلود کرده و نصب کنید و از افزایش فالوور رایگان و نامحدود لذت ببرید.

1. Followers+

بهترین برنامه افزایش فالوور

Followers+ یکی از پربارگیری ترین برنامه ها برای جذب فالوور در اینستاگرام است. شما می توانید با کمک این برنامه پرطرفدارترین هشتگ های جامعه را برای افزودن به پست های خود بیابید. جدای از آن، می‌توانید محتوایی را که دوست دارید مجدداً ارسال کنید و همچنین داده‌هایی را که می‌خواهید روزی دیگر استفاده کنید دانلود کنید. این به شما این امکان را می دهد که با مخاطبان خود در عین حال مرتبط با پلتفرم ارتباط برقرار کنید. بنابراین، به شما کمک می کند پروفایل خود را جذاب بسازید و به شما کمک می کند فالوورهای رایگان اینستاگرام خود را چند برابر کنید. Followers+ یکی از بهترین برنامه های فالوور اینستاگرام است که باید دانلود کنید.

2. Get Followers

دریافت فالوور اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند تا با کسب سکه از طریق کارهای ساده فالوور اینستاگرام بیشتری داشته باشید. این برنامه به محض دانلود، مقداری سکه در حساب شما قرار می دهد. پس از آن، از شما می خواهد اکانت های خاصی را در اینستاگرام دنبال کنید. این برنامه برای هر نمایه ای که دنبال می کنید، سکه ها را به حساب شما واریز می کند. سپس می توانید از این سکه ها برای جذب فالوور در اینستاگرام استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و دارای یک رابط کاربر پسند است که هر نیاز شما را برآورده می کند.

3. Fame Boom

برنامه خارجی افزایش فالوور اینستاگرام برنامه خارجی افزایش فالوور اینستاگرام

Fame Boom یک برنامه رایگان فالوور اینستاگرام برای اندروید است که با ارائه نکاتی در مورد نحوه ترند شدن در برنامه به شما کمک می کند فالوورهای خود را جذب کنید. Fame Boom محبوب‌ترین هشتگ‌های یک دوره زمانی معین را فیلتر می‌کند و از کاربرانش می‌خواهد محتوای خود را در اطراف آن تولید کنند. بنابراین، پست‌ها می‌توانند حول کلیدواژه‌های ارائه‌شده ساخته شوند و محتوای شما را برای مخاطب جذاب‌تر کنند. این امر منجر به افزایش تعداد فالوورها و لایک ها می شود.

4. Turbo Followers

بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام خارجی

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای دریافت فالوور رایگان در اینستاگرام، Turbo Followers لایک‌های شما را با فالوور معاوضه می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از برنامه برای لایک کردن تعداد و انواع خاصی از پست های اینستاگرام هر روز استفاده کنید. سپس این برنامه به حساب شما امتیاز می دهد که می تواند برای جذب فالوور برای پروفایل اینستاگرام شما استفاده شود. بنابراین، می توانید فالوورهای واقعی برای حساب خود داشته باشید. این برنامه بسیار شهودی است و بر روی گوشی های اندروید و iOS به راحتی کار می کند.

5. HashtagsMix

برنامه خارجی افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین راه برای دستیابی به یک مخاطب خوب در اینستاگرام، استفاده از هشتگ های مناسب برای هر عکسی است که آپلود می کنید. برنامه HashtagsMix این است که مطمئن شود شما هم همین کار را انجام می دهید. این اپلیکیشن پرهیاهوترین هشتگ‌ها را در اطراف شما به نمایش می‌گذارد تا محتوای شما بتواند آن‌ها را به نمایش بگذارد و برای مخاطب ارتباط بیشتری پیدا کند. جدای از آن، این برنامه همچنین نکاتی را در مورد نحوه جذاب تر کردن پروفایل اینستاگرام خود برای فالوورهای خود ارائه می دهد. به این ترتیب، فالوورهای معتبرتری به دست می آورید که برای مدت طولانی با شما می مانند.

6. Followers Pumper

برنامه های خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

Followers Pumper یک برنامه فالوور اینستاگرام اندروید است که از هشتگ های پرطرفدار روزمره برای بهبود محتوای فعلی شما استفاده می کند. هرچه هشتگ های شما بهتر باشد، محتوای شما در پلتفرم بیشتر قابل مشاهده است. بنابراین، به راحتی می تواند برای هر پستی که قرار می دهید، لایک و فالوور ایجاد کند. این برنامه همچنین به شما بینشی در مورد نحوه استفاده از هشتگ های پرطرفدار به موثرترین روش ممکن می دهد تا نه تنها محتوای شما قابل مشاهده باشد بلکه برای مخاطبان شما نیز مرتبط باشد.

7. Followers for Instagram

بهترین برنامه افزایش فالوور

Followers for Instagram همچنین دارای یک سیستم مبتنی بر سکه برای کسب فالوور برای پروفایل اینستاگرام شما هستند. می‌توانید با لایک کردن پست‌ها یا دنبال کردن مجموعه‌ای از حساب‌ها در اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی، تعداد مشخصی فالوور به دست آورید. اما بزرگترین مزیت استفاده از فالوور برای اینستاگرام این است که هر پستی را که می گذارید ردیابی می کند. این برنامه به شما کمک می کند تا تجزیه و تحلیل حساب کاربری خود را با پیگیری نوع پست هایی که بیشترین لایک را دارند و افرادی که شما را دنبال می کنند، مدیریت کنید. به این ترتیب، می توانید محتوای خود را با کارایی بیشتری برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری تولید کنید.

8. Get Followers & Get Likes

برنامه‌های خارجی افزایش فالوور اینستاگرام

دریافت فالوور و دریافت لایک یک برنامه رایگان فالوور اینستاگرام است که به شما کمک می کند با نظارت بر حساب خود فالوور جذب کنید. این برنامه یک گزارش تحلیلی از نمایه شما برای ردیابی لایک ها و نظراتی که روی هر عکس دریافت می کنید نگه می دارد. به این ترتیب، می توانید ببینید چه چیزی بیشتر کار می کند و پست های خود را حول آن برنامه ریزی کنید. استفاده از رابط کاربری نیز بسیار آسان است و این برنامه را به یک برنامه محبوب برای جذب فالوور در اینستاگرام تبدیل کرده است.

9. Followers Insight

پروفایل های غیرفعال و شبح زیادی در اینستاگرام وجود دارد که به طور اتفاقی دسته شما را دنبال می کنند. اگرچه تعداد آنها را افزایش می دهند، اما هیچ ارزشی به نمایه شما اضافه نمی کنند زیرا این دنبال کنندگان به اندازه کافی لایک و نظر در مورد پست های شما نمی دهند. دنبال کنندگان در

بنابراین، sight تمام این پروفایل ها را ردیابی می کند تا بتوانید آنها را فیلتر کنید. این به شما بینشی در مورد نوع مخاطبی که جذب می‌کنید و محتوایی که به آن علاقه دارد می‌دهد. از این رو، می‌توانید محتوا را برای افراد مناسب بسازید و دنبال‌کنندگان بیشتری به دست آورید.

1000+ followers for Instagram می تواند به شما کمک کند فوراً فالوورهای زیادی را برای مدیریت اینستاگرام خود به دست آورید. تگ های مختلفی را برای کاربران خود طبقه بندی می کند تا از آنها استفاده کنند و باعث می شود پست های اینستاگرام آنها به مخاطبان بیشتری برسد. جدای از آن، شما همچنین می توانید فالوور اینستاگرام را در این برنامه خریداری کنید و تقریباً بلافاصله بیش از 1000 نفر از آنها را به دست آورید. استفاده از رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و به شما کمک می کند تا یک پست عالی برای حساب خود نیز ایجاد کنید.

جمع بندی

اگرچه محتوای خوب و جذاب کلید جذب فالوور در اینستاگرام است، اما مدتی طول می کشد. فرقی نمی کند که آیفون دارید یا اندروید. همیشه می توانید از برنامه هایی برای کمک به افزایش سریع فالوورهای اینستاگرام و قرار دادن شما در نقشه استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که افزایش فالوور از طریق ربات ها ایده خوبی نیست، فقط به این دلیل که برای دیدن و قدردانی از کاری که انجام می دهید به چشمان واقعی انسان نیاز دارید. در این مطلب به معرفی ده مورد از بهترین اپلیکیشن های افزایش فالوور پرداختیم که به شما کمک می کند تا در راستای بهبود و ارتقای پیج خود از آن بهره بگیرید. همچنین فالوور پرو به عنوان یک وب سایت ایرانی برای انجام این هدف به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید