اگر میخواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با فالوور پرو همراه باشید، تا پایان این مقاله شما تبدیل به یک متخصص افزایش فالوور با استفاده درست از الگوریتمهای اینستاگرام میشوید.
همچنین اگر به دنبال راهی فوری، ارزان و کاربردی برای افزایش فالوورهای خود هستید، پیشنهاد میکنم از صفحه خرید فالوور فوری ما دیدن نمایید، ما فالوورهایی فوقالعاده باکیفیت را با قیمتی باورنکردنی به شما عرضه میکنیم.
آموزش الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور
نکاتی که در ادامه به شما میگوییم برای اولین بار است که به اشتراک گذاشته میشوند، ما با دقت تمام الگوریتمهای اینستاگرام را آنلالیز کرده و در نهایت به راز افزایش فالوور با استفاده از الگوریتمهای اینستاگرام پی بردیم و در ادامه تمام آنها را با شما به اشتراک میگذاریم.
شماره 1: به طور مداوم ریلزهای اینستاگرام را به اشتراک بگذارید.
با اینکه ریلزهای اینستاگرام ممکن است در حال حاضر بیش از 12 ماه از عمرشان نگذشته باشد، اما این ترند های جدید بسیار جذاب هستند و مخاطبان بسیاری را تشویق به تعامل می کند. بنابرین اگر تا کنون در استفاده از این قابلیت کوتاهی کرده اید؛ توصیه می کنیم همین امروز از آن ها استفاده کنید. ریلزها خلاقیت چندان خاطی نمیخواهد و با یک دابسمش ساده یا موسیقی میتوانید محتوای بصری جذاب خلق کنید.
بعلاوه، Reels در صفحه کاوش اینستاگرام دوبرابر املاک و مستغلات دریافت می کند – که آنها را به یک تاکتیک اصلی برای کشف و رشد تبدیل می کند.
شماره 2: تعامل بیشتر با قابلیت ها یا استیکر های استوری اینستاگرام را تشویق کنید.
استیکرهای استوری اینستاگرام روشی عالی برای تشویق مخاطبان هستند – و هر چه پستهای شما تعامل بیشتری داشته باشند، توسط الگوریتم اینستاگرام افزایش خواهند یافت. استیکرهای اینستاگرام زیادی وجود دارد، اما بهترین آنها برای ایجاد تعامل، نظرسنجی، اسلایدر ایموجی و استیکرهای سوال هستند.
استیکرهای اسلایدر نظرسنجی و ایموجی یک برنده تعامل سریع و آسان هستند و تقریباً برای هر کسب و کار یا برندی کار می کنند. استیکرهای سوال ممکن است به سرعت در آن شرکت نکنند، اما می توانند به همان اندازه در ایجاد تعامل واقعی با مخاطبان شما خوب باشند، که برای الگوریتم اینستاگرام بسیار ارزشمند است.
شماره 3: مکالمات را با کپشن ها و نظرات جذاب هدایت کنید.
اینستاگرام تأیید کرده است که نظرات و لایکها در مورد رتبهبندی فید مهم هستند – بنابراین تشویق هر چه بیشتر پستهای خود ایده خوبی است.
یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که کپشن ها زیرنویس های خوبی بنویسید که باعث ایجاد تعامل می شود. این کار میتواند بدین صورت باشد که از فالوورهای خود بخواهید نظرات خود را به اشتراک بگذارند، در صورت موافقت دوبار ضربه بزنند و لایک کنند، دوستی را در نظرات تگ کنید یا روی پیوند موجود در بیو خود کلیک کنید.
شماره 4: استراتژی هشتگ خود را بهینه کنید.
افزودن هشتگ به پستهای شما یک راه موثر برای دستیابی به افراد بیشتری در اینستاگرام است، به این معنی که الگوریتم اینستاگرام تعداد بازدیدهای بیشتری را در نظر میگیرد. و با یک استراتژی هشتگ خوب، نه تنها به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت، بلکه به افرادی دسترسی خواهید داشت که به کسب و کار شما مرتبط هستند و به احتمال زیاد با محتوای شما درگیر خواهند شد.
نمودار میلهای که تعداد هشتگهای اینستاگرام در مقابل نرخ تعامل در هر پست فید را نشان میدهد:در یک مطالعه اخیر، ما متوجه شدیم که پست های فید با 30 هشتگ به طور متوسط بالاترین سطح تعامل را دارند. 30 هشتگ ممکن است زیاد به نظر برسد، اما یکی از راههای کشف هشتگهای جدید برای برندتان استفاده از ویژگی Later’s Hashtag Suggestions است. پیشنهادات هشتگ با یافتن خودکار هشتگ های مرتبط برای پست های شما بر اساس سایر هشتگ هایی که استفاده می کنید کار می کند.
شماره 5: محتوای اینستاگرام خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید.
اگر به دنبال یک برنده تعاملی سریع و آسان برای کمک به افزایش رتبه الگوریتم خود هستید، تبلیغ متقابل محتوای اینستاگرام خود مکانی عالی برای شروع است. همانطور که اینستاگرام رشد کرده است، تعداد کانال هایی که می توانید محتوا را به اشتراک بگذارید نیز افزایش یافته است: فید، داستان، راهنما، و ریلیزهای اینستاگرام. به لطف این کانالهای انتشار مختلف، میتوانید به صورت استراتژیک از آنها برای هدایت مخاطبان مختلف به جدیدترین محتوای خود استفاده کنید.
شماره 6: از آنالیتیکس اینستاگرام برای دیدن آنچه که کار می کند استفاده کنید.
ردیابی و نظارت بر عملکرد محتوای شما در اینستاگرام یکی از مطمئن ترین راه ها برای استفاده از الگوریتم اینستاگرام است. داشتن درک بهتر از آنچه کار می کند (و چه چیزی نیست) به شما کمک می کند تا یک برنامه بازاریابی دقیق تنظیم کنید و در طولانی مدت در زمان و تلاش شما صرفه جویی کنید. اما غواصی در تجزیه و تحلیل اینستاگرام به معنای چیزی بیشتر از این است که بفهمید کدام عکس، ویدیو یا استوری بهترین عملکرد را دارد.
نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام
الگوریتم اینستاگرام مجموعهای از قوانین است که تعیین میکند کدام محتوا دیده شود و چه محتوایی حذف شود. آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام در سال 2021 در یک پست وبلاگی با عنوان «نشان دادن بیشتر به نحوه عملکرد اینستاگرام» نوشت: «ما از الگوریتمها، طبقهبندیکنندهها و فرآیندهای مختلفی استفاده میکنیم که هر کدام هدف خاص خود را دارند. ما میخواهیم از زمان شما بهترین استفاده را ببریم و معتقدیم استفاده از فناوری برای شخصیسازی تجربهتان بهترین راه برای انجام این کار است.»
هر بار که کاربر برنامه را باز می کند، الگوریتم های اینستاگرام فوراً تمام محتوای موجود را بررسی می کند و از این دستور العمل های خاص برای تصمیم گیری استفاده می کند:
- کدام پست ها و به چه ترتیبی به بالای فید خبری می روند.
- کدام پست ها در اکسپلورر داده می شوند.
- داستانها، ویدیوهای زنده و ریلیز ها به چه ترتیبی در فید و برگههای مربوطه آنها و غیره نشان داده میشوند.
- اگرچه هر بخش از برنامه جزئیات مربوط به رابطه شما با فالوورها، مرتبط بودن محتوا و به موقع بودن پست شما را در نظر می گیرد، عوامل خاصی که فید و داستان شما را تنظیم می کنند، برگه کاوش و حلقه ها همه کمی متفاوت هستند.
همچنین مهم است بدانید که هر بخش از اینستاگرام همچنین موارد زیر را در نظر می گیرد:
-رابطه شما با فالوورهایتان: آیا همدیگر را دنبال می کنید؟ آیا آنها شما را با نام جستجو کردند؟ آیا به یکدیگر پیام می دهید یا نظر می گذارید؟ آیا شما یکدیگر را در پست های خود تگ می کنید؟
-ارتباط محتوا: اینستاگرام وابستگی کاربران را ردیابی می کند و آنچه را در یک عکس یا ویدیوی مشخص وجود دارد استنباط می کند تا محتوای مورد نظر مردم را ارائه دهد (مم های طالع بینی، دیه).
– به موقع بودن پست شما؛ پست های جدیدتر نسبت به پست های قدیمی اولویت دارند.
جمع بندی
تمامی شبکه های اجتماعی امروزه بااستفاده از هوش مصنوعی؛ سعی می کنند تا الگوریتم هایی برای مشارکت بیشتر مخاطبان فراهم کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هنگامی که متوجه شدید که الگوریتم های اینستاگرام چگونه عمل می کنند، می توانید استراتژی محتوای خود را طوری تنظیم کنید که به رشد شما کمک کند. ما در این مطلب به بررسی 6 نکته از مهم ترین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022 پرداختیم که مهم ترین آن استفاده ریلیز یا حلقه های اینستاگرام است. اگر به دنبال افزایش فالوورهای خود در کوتاه مدت هستید و فرصتی ندارید که روی این تکنیک ها سرمایه گذاری کنید؛ می توانید از فالوور پرو فالوور خریداری کنید.