وبلاگ
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور
مارس 5, 2022

الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام مجموعه‌ای از قوانین است که تعیین می‌کند کدام محتوا دیده شود و چه محتوایی حذف شود. آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام در سال 2021 در یک پست وبلاگی با عنوان «نشان دادن بیشتر به نحوه عملکرد اینستاگرام» نوشت: «ما از الگوریتم‌ها، طبقه‌بندی‌کننده‌ها و فرآیندهای مختلفی استفاده می‌کنیم که هر کدام هدف خاص خود را دارند. ما می‌خواهیم از زمان شما بهترین استفاده را ببریم و معتقدیم استفاده از فناوری برای شخصی‌سازی تجربه‌تان بهترین راه برای انجام این کار است.»

بیشتر بخوانید:

آموزش کسب فالوور در اینستا

هر بار که کاربر برنامه را باز می کند، الگوریتم های اینستاگرام فوراً تمام محتوای موجود را بررسی می کند و از این دستور العمل های خاص برای تصمیم گیری استفاده می کند:

  • کدام پست ها و به چه ترتیبی به بالای فید خبری می روند.
  • کدام پست ها در اکسپلورر داده می شوند.
  • داستان‌ها، ویدیوهای زنده و ریلیز ها به چه ترتیبی در فید و برگه‌های مربوطه آنها و غیره نشان داده می‌شوند.
  • اگرچه هر بخش از برنامه جزئیات مربوط به رابطه شما با فالوورها، مرتبط بودن محتوا و به موقع بودن پست شما را در نظر می گیرد، عوامل خاصی که فید و داستان شما را تنظیم می کنند، برگه کاوش و حلقه ها همه کمی متفاوت هستند.

همچنین مهم است بدانید که هر بخش از اینستاگرام همچنین موارد زیر را در نظر می گیرد:

-رابطه شما با فالوورهایتان: آیا همدیگر را دنبال می کنید؟ آیا آنها شما را با نام جستجو کردند؟ آیا به یکدیگر پیام می دهید یا نظر می گذارید؟ آیا شما یکدیگر را در پست های خود تگ می کنید؟

-ارتباط محتوا: اینستاگرام وابستگی کاربران را ردیابی می کند و آنچه را در یک عکس یا ویدیوی مشخص وجود دارد استنباط می کند تا محتوای مورد نظر مردم را ارائه دهد (مم های طالع بینی، دیه).

– به موقع بودن پست شما؛الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور پست های جدیدتر نسبت به پست های قدیمی اولویت دارند.

الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

شماره 1: به طور مداوم ریلزهای اینستاگرام را به اشتراک بگذارید.

با اینکه ریلزهای اینستاگرام ممکن است در حال حاضر بیش از 12 ماه از عمرشان نگذشته باشد، اما این ترند های جدید بسیار جذاب هستند و مخاطبان بسیاری را تشویق به تعامل می کند. بنابرین اگر تا کنون در استفاده از این قابلیت کوتاهی کرده اید؛ توصیه می کنیم همین امروز از آن ها استفاده کنید. ریلزها خلاقیت چندان خاطی نمیخواهد و با یک دابسمش ساده یا موسیقی میتوانید محتوای بصری جذاب خلق کنید.

بعلاوه، Reels در صفحه کاوش اینستاگرام دوبرابر املاک و مستغلات دریافت می کند – که آنها را به یک تاکتیک اصلی برای کشف و رشد تبدیل می کند.

شماره 2: تعامل بیشتر با قابلیت ها یا استیکر های استوری اینستاگرام را تشویق کنید.

استیکرهای استوری اینستاگرام روشی عالی برای تشویق مخاطبان هستند – و هر چه پست‌های شما تعامل بیشتری داشته باشند، توسط الگوریتم اینستاگرام افزایش خواهند یافت. استیکرهای اینستاگرام زیادی وجود دارد، اما بهترین آنها برای ایجاد تعامل، نظرسنجی، اسلایدر ایموجی و استیکرهای سوال هستند.

استیکرهای اسلایدر نظرسنجی و ایموجی یک برنده تعامل سریع و آسان هستند و تقریباً برای هر کسب و کار یا برندی کار می کنند. استیکرهای سوال ممکن است به سرعت در آن شرکت نکنند، اما می توانند به همان اندازه در ایجاد تعامل واقعی با مخاطبان شما خوب باشند، که برای الگوریتم اینستاگرام بسیار ارزشمند است.

الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

شماره 3: مکالمات را با کپشن ها و نظرات جذاب هدایت کنید.

اینستاگرام تأیید کرده است که نظرات و لایک‌ها در مورد رتبه‌بندی فید مهم هستند – بنابراین تشویق هر چه بیشتر پست‌های خود ایده خوبی است.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که کپشن ها زیرنویس های خوبی بنویسید که باعث ایجاد تعامل می شود. این کار می‌تواند بدین صورت باشد که از فالوورهای خود بخواهید نظرات خود را به اشتراک بگذارند، در صورت موافقت دوبار ضربه بزنند و لایک کنند، دوستی را در نظرات تگ کنید یا روی پیوند موجود در بیو خود کلیک کنید.

شماره 4: استراتژی هشتگ خود را بهینه کنید.

افزودن هشتگ به پست‌های شما یک راه موثر برای دستیابی به افراد بیشتری در اینستاگرام است، به این معنی که الگوریتم اینستاگرام تعداد بازدیدهای بیشتری را در نظر می‌گیرد. و با یک استراتژی هشتگ خوب، نه تنها به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت، بلکه به افرادی دسترسی خواهید داشت که به کسب و کار شما مرتبط هستند و به احتمال زیاد با محتوای شما درگیر خواهند شد.

نمودار میله‌ای که تعداد هشتگ‌های اینستاگرام در مقابل نرخ تعامل در هر پست فید را نشان می‌دهد:


در یک مطالعه اخیر، ما متوجه شدیم که پست های فید با 30 هشتگ به طور متوسط ​​بالاترین سطح تعامل را دارند. 30 هشتگ ممکن است زیاد به نظر برسد، اما یکی از راه‌های کشف هشتگ‌های جدید برای برندتان استفاده از ویژگی Later’s Hashtag Suggestions است. پیشنهادات هشتگ با یافتن خودکار هشتگ های مرتبط برای پست های شما بر اساس سایر هشتگ هایی که استفاده می کنید کار می کند.

شماره 5: محتوای اینستاگرام خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید.

اگر به دنبال یک برنده تعاملی سریع و آسان برای کمک به افزایش رتبه الگوریتم خود هستید، تبلیغ متقابل محتوای اینستاگرام خود مکانی عالی برای شروع است. همانطور که اینستاگرام رشد کرده است، تعداد کانال هایی که می توانید محتوا را به اشتراک بگذارید نیز افزایش یافته است: فید، داستان، راهنما، و ریلیزهای اینستاگرام. به لطف این کانال‌های انتشار مختلف، می‌توانید به صورت استراتژیک از آن‌ها برای هدایت مخاطبان مختلف به جدیدترین محتوای خود استفاده کنید.

شماره 6: از آنالیتیکس اینستاگرام برای دیدن آنچه که کار می کند استفاده کنید.

ردیابی و نظارت بر عملکرد محتوای شما در اینستاگرام یکی از مطمئن ترین راه ها برای استفاده از الگوریتم اینستاگرام است. داشتن درک بهتر از آنچه کار می کند (و چه چیزی نیست) به شما کمک می کند تا یک برنامه بازاریابی دقیق تنظیم کنید و در طولانی مدت در زمان و تلاش شما صرفه جویی کنید. اما غواصی در تجزیه و تحلیل اینستاگرام به معنای چیزی بیشتر از این است که بفهمید کدام عکس، ویدیو یا استوری بهترین عملکرد را دارد.

جمع بندی

تمامی شبکه های اجتماعی امروزه بااستفاده از هوش مصنوعی؛ سعی می کنند تا الگوریتم هایی برای مشارکت بیشتر مخاطبان فراهم کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هنگامی که متوجه شدید که الگوریتم های اینستاگرام چگونه عمل می کنند، می توانید استراتژی محتوای خود را طوری تنظیم کنید که به رشد شما کمک کند. ما در این مطلب به بررسی 6 نکته از مهم ترین الگوریتم های اینستاگرام در سال 2022 پرداختیم که مهم ترین آن استفاده ریلیز یا حلقه های اینستاگرام است. اگر به دنبال افزایش فالوورهای خود در کوتاه مدت هستید و فرصتی ندارید که روی این تکنیک ها سرمایه گذاری کنید؛ می توانید از فالوور پرو فالوور خریداری کنید.

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید