وبلاگ
همه چیز درباره کسب در امد از اینستاگرام
همه چیز درباره کسب در امد از اینستاگرام
فوریه 23, 2018

همه چیز درباره کسب در امد از اینستاگرام

همه چیز درباره کسب در امد از اینستاگرام

با سلام خدمت همه کاربران و همراهان همیشگی فالوور پرو مرجع

خرید فالوور ارزان و خرید لایک همراه هستیم با مقاله

همه چیز درباره کسب در امد از اینستاگرام

کسب-درامد

امروزه اینستاگرام با داشتن بیش از 500 میلیون کاربر در سر تا سر جهان و داشتن بیش از 20 میلیون کاربر در ایران توانسته فرصت های شغلی بسیار زیادی رو به وجود بیاره که معمولا کسب در امد در اینستاگرام بر دو پایه اساسی انجام میشه

بخوانید : پر در امد ترین استارتاپ های ایران

1 – فروش محصول یا خدمات

بعضی از افراد به فروش پوشاک و کفش و زیور الات مشغول هستند که در امدش از چند صد هزار تومن تا ده ها میلیون تومن متغیره و بستگی به بازاریابی اینستاگرامی شما داره و بستگی به افراد که دقیقا میخوان چه محصولی رو به فروش برسونند وکسب در امد از اینستاگرام بکنند

بخوانید : اموزش بازریابی با استوری اینستاگرام 

2- کسب در امد از گرفتن تبلیغ

اما روش دوم میلیونر شدن از طریق اینستاگرام از روش جذب تبلیغاته.

یعنی شما یک پیج عالی با تعداد فالوور بالا و لایک‌های زیاد و کامنت‌های مرتبط و بازدید ویدیوهای پرشمار رو راه میندازید و بعد افراد مختلف برای معرفی خودشون یا خدمات‌شون، محصولات‌شون یا مغازه‌شون از شما می‌خوان که در ازای یک مبلغی که شما تعیین می‌کنید، براشون تو پیج‌تون تبلیغ کنید.

میزان درآمد از این روشی که الان براتون توضیح دادم به شدت بالاست. مهم‌ترین مزیتش اینه که شما زحمت چندانی نمی‌کشید و فقط روی تولید پست‌های جذاب و کاربرپسند تمرکز می‌کنید. پس از اینکه تعداد فالوور، لایک، کامنت و ویوی شما بالا بره، به حدی سفارش تبلیغات می‌گیرید که مجبورید خیلی ها رو رد کنید.

قیمت هر تبلیغ هم بسته به تعداد فالوورها و لایک‌ها و دیگر مشخصات پیج متفاوته. درضمن به تعداد دفعات تبلیغ و زمانی که پست تبلیغ روی پیج شما قرار می‌گیره هم بستگی دارد. به طور کلی هر پست تبلیغاتی می‌تونه برای شما بین 50 هزار تا ۱ میلیون تومن درآمد داشته باشه. با یه حساب سرانگشتی می‌شه فهمید که درآمدی حدود 15 میلیون تومان در ماه برای شما سود خواهد داشت

برای خرید فالوور ایرانی کلیک کنید

برای خرید لایک کلیک کنید

برای بازگردانی پیج هک شده کلیک کنید

 

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید