وبلاگ
حذف فالوور های فیک در اینستاگرام
حذف فالوور های فیک در اینستاگرام
فوریه 19, 2022

حذف فالوور های فیک در اینستاگرام

به جرئت می توان ادعا کرد که همه افراد در صفحه اینستاگرام خود فالوور فیک یا اکانت های از دسترس خارج شده دارند. وجود این فالوور ها شاید به ظاهر مفید باشد و تعداد اینگیجمنت های شما را خیلی خوب نمایش دهد، اما مشکل اینجا است که آنها می توانند به شانس شما برای کسب درآمد به عنوان یک تأثیرگذار آسیب جدی وارد کنند. چگونه می توانیم این فالوورهای فیک را حذف کنیم؟

حذف فالوور های فیک در اینستاگرام

فالوور فیک در اینستاگرام چیست؟

در اینستاگرام، فالوورهای فالوورهای فیک، کاربران جعلی یا غیر فعالی هستند که با هیچ یک از محتوایی که شما ایجاد می کنید درگیر نمی شوند. به طور کلی، این حساب‌ها توسط  ربات ها ایجاد شده‌اند. ربات ها نرم‌افزاری که به‌طور خودکار مراحل ثبت‌نام اینستاگرام را طی می‌کند تا پیام‌های اسپم و نظرات را برای سایر کاربران ارسال کند.

بیشتر اکانت های جعلی به راحتی قابل تشخیص هستند. آن‌ها معمولاً نام‌هایی دارند که بی‌معنی هستند ( اغلب با اعدادی که بدون دلیل درج می‌شوند. وقتی به نمایه نگاه می‌کنید، معمولاً تعداد فالوورهای بسیار کمی را می‌بینید ) اما آنها معمولاً تعداد زیادی حساب را دنبال می‌کنند.

البته، این فقط اعداد نیستند که صحبت می کنند. محتوای آنها معمولاً بی کیفیت است یا به وضوح از سایر حساب های قانونی دزدیده شده است – و همه محتوای آنها معمولاً لایک یا نظر بسیار کمی دارد.

هر حسابی که صرفاً برای افزایش تعداد یا توزیع هرزنامه ایجاد شده باشد، خبر بدی است، و اگر می‌خواهید از حساب خود برای کار با مارک‌های معتبر استفاده کنید، بدون آنها بهتر است.

اهمیت تشخیص اکانت جعلی اینستاگرام

چرا باید فالوورهای فیک را حذف کنیم؟

طبق گزارش یک شرکت بین المللی امنیت سایبری، در سال 2019 حدود 6.9 میلیارد پوند (8.5 میلیارد دلار) برای اینفلوئنسر مارکتینگ در سراسر جهان هزینه شده است. نویسندگان گزارش محاسبه کردند که 15 درصد از مخاطبانی که پست‌هایی را که برندها برای آنها پول پرداخت کرده‌اند، در واقع اکانت های فیک بودند – به این معنی که بیش از 1 میلیارد پوند (1.2 میلیارد دلار) از این بودجه برای فالوورهای جعلی از دست رفته است.

برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ برای یک برند معنا پیدا کند، باید نشان دهنده بازگشت سرمایه (ROI) قوی باشد – اساساً باید از فروش انجام شده از طریق تأثیرگذاران پول بیشتری نسبت به هزینه تبلیغات در وهله اول ایجاد کند.

این برای اینفلوئنسرها به معنای دو چیز است. اولاً، اگر به نظر می رسد که شما فالوورهای جعلی دارید (یا تا به حال داشته اید)، برندها در مورد کار با شما بسیار محتاط خواهند بود. ثانیاً، اگر فالوورهای تقلبی مشکلی باشند که اینفلوئنسرها در حساب های خود به آن رسیدگی نمی کنند، پس از آن اینفلوئنسر مارکتینگ به سرعت از محبوبیت خود کاسته می شود و در را به روی فرصت شما برای کسب درآمد آنلاین می بندد.

چند فالوور فیک در اینستاگرام وجود دارد؟

یافتن پاسخ قطعی سخت است – اما شرکت های برتر امنیت سایبری می گویند که احتمالاً حدود 100 میلیون حساب جعلی وجود دارد که برای پخش هرزنامه در این پلت فرم استفاده می شود. وقتی در نظر بگیرید که اینستا هر ماه حدود 1 میلیارد کاربر فعال دارد – این تقریباً 10٪ از حساب های فعال برای توزیع هرزنامه استفاده می شود.

خبر خوب این است که حساب‌های قانونی روی پلتفرم هنوز یکی از بهترین راه‌ها را برای برندها برای ارتباط با مشتریان بالقوه نشان می‌دهند. 10.7 درصد از تمام ارجاع‌ها به سایت‌های تجارت الکترونیک از اینستاگرام می‌آیند – و برندها نیز حدود 69 درصد از بودجه تأثیرگذار خود را روی این پلتفرم خرج می‌کنند.

حذف فالوور های فیک در اینستاگرام

در حال حاضر، اینستاگرام یکی از موارد مورد علاقه بازاریابی است. بنابراین زمان بهتری برای تثبیت خود به عنوان یک تأثیرگذار با یک مخاطب با کیفیت بالا و درگیر وجود ندارد.

5 روش برتر برای شناسایی اینفلوئنسرهای جعلی در اینستاگرام

نظرات کلی مانند «چه عکس زیبایی!» و «بسیار عالی بود!» می‌ توانند زنگ خطر خوبی باشند. نگاهی به نظرات حساب مورد نظرتان زیر پست‌ های دیگران بیندازید. اگر به طور مکرر از این نوع نظرها استفاده کرده باشد می‌تواند نشانه‌ای از حضور یک ربات در پشت پرده باشد.

آیا حساب مورد نظرتان محتوای کیفیت پایین دارد اما فالوورها یا لایک های زیادی دارد؟ در این شرایط بهتر است کمی شک کنید. چطور می‌ توان با محتوای افتضاح فالوورهای خود را افزایش داد؟ اگر می‌ توانستیم بدون تولید محتوای منحصر به فرد و جذاب فالوورهای خود را افزایش دهیم چه نیازی به این زحمت داشتیم؟ پس با دیدن چنین حسابی در اینستاگرام بهتر است با خود بگویید: یک جای کار می‌لنگد!

حذف فالوور های فیک در اینستاگرام
اگر پس از دنبال کردن حسابی او شما را آنفالو کرد بهتر است کمی حساس شوید. اگر پس از اینکه اینفلوئنسری را دنبال کردید و او شما را آنفالو کرد به احتمال زیاد او از یک ربات استفاده می‌کند. در حقیقت ربات برای واقعی نشان دادن نسبت فالوور به فالووینگ این کا ر را انجام می‌دهد.

اگر پس از فالو کردن شما توجهی به آن‌ ها نکردید و پس از چند روز مجدد شما را فالو کرد بدانید که پای یک ربات در میان است. ربات به شکلی برنامه‌ریزی می‌شود که به طور مکرر سایر حساب‌های کاربری را فالو کند و تا هنگامیکه شما او را فالو نکنید دست از تلاش برنمی‌دارد.

اگر آن‌ها هزاران حساب مختلف را دنبال می‌کنند اما در عوض تنها چند فالوور دارند بهتر است آن‌ها را ربات در نظر بگیرید. در حقیقت اگر نسبت بین فالوورها و فالووینگ‌ها کم است به احتمال خیلی زیاد با یک ربات طرف هستید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید فالوور جعلی نمی‌تواند به مشتری واقعی تبدیل شود. از این رو پیدا کردن اینفلوئنسر هایی که بتوانند شما را با افراد مناسب آشنا کنند بسیار اهمیت دارد. برای تحقیق و بررسی کامل حساب‌های اینفلوئنسرهای لیست خود قبل از انتخاب گزینه‌ نهایی وقت بگذارید تا مطمئن شوید از روش‌های نامتعارف برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود استفاده نکرده است. در این صورت می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما بازدهی مناسبی خواهد داشت.

 

 

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید