حذف فالوور های فیک در اینستاگرام

حذف فالوور های فیک در اینستاگرام

به جرئت می توان ادعا کرد که همه افراد در صفحه اینستاگرام خود فالوور فیک یا اکانت های از دسترس خارج شده دارند. وجود این فالوور ها شاید به ظاهر مفید باشد و تعداد اینگیجمنت های شما را خیلی خوب نمایش دهد، اما مشکل اینجا است که آنها می توانند به شانس شما برای کسب درآمد به عنوان یک تأثیرگذار آسیب جدی وارد کنند. چگونه می توانیم این فالوورهای فیک را حذف کنیم؟

حذف فالوور های فیک در اینستاگرام

فالوور فیک در اینستاگرام چیست؟

در اینستاگرام، فالوورهای فالوورهای فیک، کاربران جعلی یا غیر فعالی هستند که با هیچ یک از محتوایی که شما ایجاد می کنید درگیر نمی شوند. به طور کلی، این حساب‌ها توسط  ربات ها ایجاد شده‌اند. ربات ها نرم‌افزاری که به‌طور خودکار مراحل ثبت‌نام اینستاگرام را طی می‌کند تا پیام‌های اسپم و نظرات را برای سایر کاربران ارسال کند.

بیشتر اکانت های جعلی به راحتی قابل تشخیص هستند. آن‌ها معمولاً نام‌هایی دارند که بی‌معنی هستند ( اغلب با اعدادی که بدون دلیل درج می‌شوند. وقتی به نمایه نگاه می‌کنید، معمولاً تعداد فالوورهای بسیار کمی را می‌بینید ) اما آنها معمولاً تعداد زیادی حساب را دنبال می‌کنند.

البته، این فقط اعداد نیستند که صحبت می کنند. محتوای آنها معمولاً بی کیفیت است یا به وضوح از سایر حساب های قانونی دزدیده شده است – و همه محتوای آنها معمولاً لایک یا نظر بسیار کمی دارد.

هر حسابی که صرفاً برای افزایش تعداد یا توزیع هرزنامه ایجاد شده باشد، خبر بدی است، و اگر می‌خواهید از حساب خود برای کار با مارک‌های معتبر استفاده کنید، بدون آنها بهتر است.

اهمیت تشخیص اکانت جعلی اینستاگرام

چرا باید فالوورهای فیک را حذف کنیم؟

طبق گزارش یک شرکت بین المللی امنیت سایبری، در سال 2019 حدود 6.9 میلیارد پوند (8.5 میلیارد دلار) برای اینفلوئنسر مارکتینگ در سراسر جهان هزینه شده است. نویسندگان گزارش محاسبه کردند که 15 درصد از مخاطبانی که پست‌هایی را که برندها برای آنها پول پرداخت کرده‌اند، در واقع اکانت های فیک بودند – به این معنی که بیش از 1 میلیارد پوند (1.2 میلیارد دلار) از این بودجه برای فالوورهای جعلی از دست رفته است.

برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ برای یک برند معنا پیدا کند، باید نشان دهنده بازگشت سرمایه (ROI) قوی باشد – اساساً باید از فروش انجام شده از طریق تأثیرگذاران پول بیشتری نسبت به هزینه تبلیغات در وهله اول ایجاد کند.

این برای اینفلوئنسرها به معنای دو چیز است. اولاً، اگر به نظر می رسد که شما فالوورهای جعلی دارید (یا تا به حال داشته اید)، برندها در مورد کار با شما بسیار محتاط خواهند بود. ثانیاً، اگر فالوورهای تقلبی مشکلی باشند که اینفلوئنسرها در حساب های خود به آن رسیدگی نمی کنند، پس از آن اینفلوئنسر مارکتینگ به سرعت از محبوبیت خود کاسته می شود و در را به روی فرصت شما برای کسب درآمد آنلاین می بندد.

چند فالوور فیک در اینستاگرام وجود دارد؟

یافتن پاسخ قطعی سخت است – اما شرکت های برتر امنیت سایبری می گویند که احتمالاً حدود 100 میلیون حساب جعلی وجود دارد که برای پخش هرزنامه در این پلت فرم استفاده می شود. وقتی در نظر بگیرید که اینستا هر ماه حدود 1 میلیارد کاربر فعال دارد – این تقریباً 10٪ از حساب های فعال برای توزیع هرزنامه استفاده می شود.

خبر خوب این است که حساب‌های قانونی روی پلتفرم هنوز یکی از بهترین راه‌ها را برای برندها برای ارتباط با مشتریان بالقوه نشان می‌دهند. 10.7 درصد از تمام ارجاع‌ها به سایت‌های تجارت الکترونیک از اینستاگرام می‌آیند – و برندها نیز حدود 69 درصد از بودجه تأثیرگذار خود را روی این پلتفرم خرج می‌کنند.

حذف فالوور های فیک در اینستاگرام

در حال حاضر، اینستاگرام یکی از موارد مورد علاقه بازاریابی است. بنابراین زمان بهتری برای تثبیت خود به عنوان یک تأثیرگذار با یک مخاطب با کیفیت بالا و درگیر وجود ندارد.

5 روش برتر برای شناسایی اینفلوئنسرهای جعلی در اینستاگرام

نظرات کلی مانند «چه عکس زیبایی!» و «بسیار عالی بود!» می‌ توانند زنگ خطر خوبی باشند. نگاهی به نظرات حساب مورد نظرتان زیر پست‌ های دیگران بیندازید. اگر به طور مکرر از این نوع نظرها استفاده کرده باشد می‌تواند نشانه‌ای از حضور یک ربات در پشت پرده باشد.

آیا حساب مورد نظرتان محتوای کیفیت پایین دارد اما فالوورها یا لایک های زیادی دارد؟ در این شرایط بهتر است کمی شک کنید. چطور می‌ توان با محتوای افتضاح فالوورهای خود را افزایش داد؟ اگر می‌ توانستیم بدون تولید محتوای منحصر به فرد و جذاب فالوورهای خود را افزایش دهیم چه نیازی به این زحمت داشتیم؟ پس با دیدن چنین حسابی در اینستاگرام بهتر است با خود بگویید: یک جای کار می‌لنگد!

حذف فالوور های فیک در اینستاگرام
اگر پس از دنبال کردن حسابی او شما را آنفالو کرد بهتر است کمی حساس شوید. اگر پس از اینکه اینفلوئنسری را دنبال کردید و او شما را آنفالو کرد به احتمال زیاد او از یک ربات استفاده می‌کند. در حقیقت ربات برای واقعی نشان دادن نسبت فالوور به فالووینگ این کا ر را انجام می‌دهد.

اگر پس از فالو کردن شما توجهی به آن‌ ها نکردید و پس از چند روز مجدد شما را فالو کرد بدانید که پای یک ربات در میان است. ربات به شکلی برنامه‌ریزی می‌شود که به طور مکرر سایر حساب‌های کاربری را فالو کند و تا هنگامیکه شما او را فالو نکنید دست از تلاش برنمی‌دارد.

اگر آن‌ها هزاران حساب مختلف را دنبال می‌کنند اما در عوض تنها چند فالوور دارند بهتر است آن‌ها را ربات در نظر بگیرید. در حقیقت اگر نسبت بین فالوورها و فالووینگ‌ها کم است به احتمال خیلی زیاد با یک ربات طرف هستید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید فالوور جعلی نمی‌تواند به مشتری واقعی تبدیل شود. از این رو پیدا کردن اینفلوئنسر هایی که بتوانند شما را با افراد مناسب آشنا کنند بسیار اهمیت دارد. برای تحقیق و بررسی کامل حساب‌های اینفلوئنسرهای لیست خود قبل از انتخاب گزینه‌ نهایی وقت بگذارید تا مطمئن شوید از روش‌های نامتعارف برای بالا بردن تعداد فالوورهای خود استفاده نکرده است. در این صورت می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما بازدهی مناسبی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید