ارزشمندترین نوع فالوور در اینستاگرام فالوور هدفمند است، فالوو هدفمند دقیقاً همان چیزی است که هر پیج اینستاگرام برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارد، پس اگر میخواهید طعم موفقیت در اینستاگرام را بچشید، تمام تمرکز خود را بر روی افزایش فالوور هدفمند بگذارید. اگر میخواهید راهای مخفی و سریع جذف فالوور هدفمند را یاد بگیرید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.
روشهای تضمینی جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام
در ادامه لیسیتی از روشهای تضمینی برای افزایش سریع فالوور هدفمند در اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم که اگر از آنها استفاده کنید میتوانید هزاران فالوور هدفمند و ارزشمند جذب کنید.
پیجتان را بزرگ جلوه دهید.
اولین کاری که باید بکنید این است که با استفاده از خدماتی همانند فالوور، لایک و غیره پیج خود را در نگاه اول بزرگ جلوه دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با استفاده از خرید فالوور ارزان، عدد فالوورهای خود را افزایش دهید، با اینکار شما اعتبار پیج خود را افزایش داده و پیجتان را معتبر جلوه میدهید، و اگر شخصی قصد فالوو کردن شما را داشته باشد با دیدن عدد فالوورهای شما قطعاً شما را فالوور میکند.
شما در کنار خرید فالوور ارزان میتوانید با استفاده از خرید لایک ارزان، لایک پستهای خود را افزایش دهید، و از این طریق یک پیج بینقص بسازید و خودتان را بزرگ و معتبر جلوه دهید. پس اولین قدم برای جذب فالوور هدفمند این است که عدد فالوورهای پیج خود و تعداد لایک پستهایتان را افزایش دهید.
محتوای کاربردی و تخصصی تولید کنید.
کلید رشد در اینستاگرام و جذب فالوور هدفمند، تولید محتوای باکیفیت است. اگر محتوای خوب تولید کنید به شما قول میدهیم که تنها در زمان کوتاهی میتوانید صدها فالوور اینستاگرام هدفمند جذب کنید. نکتهای که باید در نظر داشته باشید این است که محتواهایی هدفمند و مختص حوزه خود تولید کنید تا بتوانید فالوورهای هدفمند را به سمت پیج خود جذب کنید.
پس به یاد داشته باشید که تولید محتوا را در اولویت قرار داده و بیشتر وقت و هزینه خود را بر روی تولید محتوا قرار دهید. به یاد داشته باشید که محتوا پادشاه است، اگر محتوای خوب و تخصصی تولید کنید الگوریتمهای اینستاگرام، محتواهای شما و پیج اینستاگرام شما را به سایر افراد علاقهمند به حوزه شما پیشنهاد داده و به این صورت شما به افراد علاقهمند به حوزه خود معرفی میشوید و همین باعث افزایش فالوورهای هدفمند شما در اینستاگرام میشود.
پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید.
نمایه اینستاگرام شما جایی است که اطلاعات مربوط به برند خود از جمله نام، بیو و وب سایت خود را به اشتراک می گذارید. نمایهها در جستجو ظاهر میشوند و ممکن است به عنوان اولین برداشتی که دنبالکنندگان درباره برند شما میگیرند عمل کنند. با بهینه سازی نمایه خود مطمئن شوید که از این فضا بهترین استفاده را می کنید.
نکاتی برای بهینه سازی پروفایل اینستاگرام:
- نام کاربری و نام شما میتواند متفاوت باشد، بنابراین از آن برای برجسته کردن نامها یا عباراتی که افراد ممکن است جستجو کنند، استفاده کنید.
- در صورت امکان، هشتگ ها و عبارات کلیدی را که ممکن است مخاطبان هدف شما جستجو کنند، اضافه کنید.
- حتماً دستاوردها را برجسته کنید.
- یک عکس نمایه واضح و آسان برای تشخیص آپلود کنید.
- از لینک اینستاگرام برای پیوند به محصولات یا خدمتتان بهترین بهره را ببرید.
از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید.
هشتگها به کاربران اجازه میدهند محتوای مرتبط با موضوعات مورد علاقه خود را جستجو کنند. استفاده از هشتگهای مرتبط با صنعت شما منجر به نمایش محتوای شما برای جستجوهایی میشود که مخاطبان هدف شما انجام میدهند.
با جستجو در اینستاگرام برای عبارات مربوط به صنعت خود شروع کنید، برای مثال، یک رستوران پیتزا ممکن است #پیتزا را جستجو کند. لیستی از هشتگ های مرتبط را مشاهده خواهید کرد.
فهرستی از هشتگها با تعداد پستهای زیاد ایجاد کنید، سپس به دنبال عبارات مرتبط بگردید. با چسبیدن به رستوران پیتزا، ممکن است نام محله ای که در آن قرار دارید و سایر اقلامی که می فروشید، مانند #بال یا #نان را جستجو کنید.
در نهایت، ببینید رقبای شما از چه هشتگ هایی در محبوب ترین پست های خود استفاده می کنند. آنها را در پست های خود آزمایش کنید، و ببینید که آیا آنها تعامل شما را افزایش می دهند یا خیر! شما می توانید تا 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید، اگرچه موثرترین تعداد هشتگ ها 10 یا کمتر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت یک استراتژی هشتگ قوی، این راهنما را از Later بخوانید. برخی از پیشنهادات مربوط به ابزار آنها است، اما اطلاعات خوبی برای کاربران غیر بعدی نیز وجود دارد.
مسابقه عکس برگزار کنید.
مسابقات، به طور کلی، یک راه عالی برای ایجاد سر و صدا در اطراف برند شما هستند. آنها مردم را هیجان زده می کنند و آنها را تشویق می کنند تا درباره برند شما پست بگذارند. به علاوه همه چیزهای رایگان را دوست دارند، درست است؟
در اینستاگرام، مسابقات عکس بسیار موثر هستند زیرا کل پلتفرم مبتنی بر عکس است! هنگام ساخت یک مسابقه عکس، این قوانین را برای جذب کاربران هدفمند دنبال کنید، نه فقط کاربرانی که چیزهای رایگان می خواهند!
برای شرکت در مسابقه مربوط به برند خود بخواهید. به عنوان مثال، یک شرکت نظافت سگ ممکن است میزبان مسابقه ای برای زیباترین سگ باشد.
مطمئن شوید که جایزه مربوط به برند یا صنعت شما باشد. از فالوورها بخواهید که به مورد علاقه خود رای دهند تا دامنه مسابقه شما افزایش یابد و فالوورها را تشویق کنید تا مسابقه را به اشتراک بگذارند.
حساب های مرتبط را در صنعت خود دنبال کنید.
سعی کنید حساب های مرتبط با صنعت خود را دنبال کرده و با آنها درگیر شوید. این به ایجاد حس جامعه و ایجاد احساسات مثبت در مورد برندهای شما کمک می کند. دنبال کنندگان سایر حساب ها شما را خواهند دید و ممکن است حساب شما را نیز دنبال کنند.
با مخاطبان خود درگیر شوید.
اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی موفق باشید، باید اجتماعی باشید! در اینستاگرام، این به معنای درگیر شدن با مخاطبان خود به روشی معتبر است. برای تعامل واقعی با جامعه خود و ارائه ارزش وقت بگذارید. همچنین از پاسخ هایی که دریافت می کنید می توانید برای الهام بخشیدن به وبلاگ ها یا سایر پست های اینستاگرام استفاده کنید.
چرا جذب مخاطب هدف مهم است؟
بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان موفقیت خود را در اینستاگرام با تعداد فالوورهایی که دارند اندازه گیری می کنند. این بازگشتی به ابتدای تبدیل شدن برندها به پروفایل فیس بوک است، زمانی که فالوورهای بیشتر برابر با دسترسی بیشتر بود.
زمان مواجهه با واقعیت ها فرا رسیده است: تعداد فالوورها به تنهایی یک معیار بیهوده است که ما را بیشتر سردرگم می کند. اما تأثیر کمی بر عملکرد واقعی حساب اینستاگرام ما دارد. اگر آن فالوورها به ایدهها، محصولات یا خدماتی که ارائه میدهید علاقهمند نباشند، داشتن تعداد زیادی فالوور هیچ هدفی ندارد.
به این موضوع فکر کنید: اگر میخواهید بیزینس خود را در حوزه نگه داری از درخت و چمن خود را بازاریابی کنید، آیا آگهیهایی را در یک ساختمان آپارتمانی بزرگ پخش میکنید؟ نه، زیرا آن افراد چمن ندارند و بعید است که به خدمات شما نیاز داشته باشند. درعوض، میخواهید یک زیرمجموعه محلی نزدیک یک مدرسه ابتدایی را هدف قرار دهید که در آن خانهها چمنزار دارند و صاحبان آنها احتمالاً آنقدر مشغول هستند که نمیتوانند به طور منظم چمنهایشان را بچینند.
یک مخاطب کوچکتر متشکل از افراد در بازار هدف شما بسیار مؤثرتر از یک مخاطب بزرگ و تصادفی خواهد بود. با صحبت کردن با مخاطبانی که به آنچه برند شما ارائه می دهد اهمیت می دهند، نرخ تعامل بالاتری را تجربه خواهید کرد، فروش بیشتری را مشاهده خواهید کرد، ترافیک بیشتری را افزایش می دهید و آگاهی از برند را آسان تر افزایش می دهید.
جمع بندی
وقت آن رسیده است که به تعداد فالوورهایی که به عنوان نشانه ای از سلامت اکانت اینستاگرام خود دارید نگاه نکنید. همانطور که اینستاگرام به به روز رسانی الگوریتم خود ادامه می دهد، برندها باید بر کیفیت فالوورهایی که به دست می آورند تمرکز کنند، نه فقط بر کمیت. این نکات اولین قدم برای انجام این کار است.