وبلاگ
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام
فوریه 27, 2022

5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و ریلز، ایجاد پست‌های قابل خرید، استفاده از برچسب‌ها و موارد دیگر را ارسال کنند.

اگر فکر می‌کنید اینستاگرام تنها یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر است، باید توجه کنید که اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، 500 میلیون کاربر فعال روزانه، و بالاترین نرخ تعامل با برند در بین پلتفرم های رسانه های اجتماعی، فرصتی قدرتمند برای ایجاد و رشد کسب و کار خود به برندها ارائه می دهد.

5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

چرا جذب مخاطب هدف مهم است؟

بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان موفقیت خود را در اینستاگرام با تعداد فالوورهایی که دارند اندازه گیری می کنند. این بازگشتی به ابتدای تبدیل شدن برندها به پروفایل فیس بوک است، زمانی که فالوورهای بیشتر برابر با دسترسی بیشتر بود.

زمان مواجهه با واقعیت ها فرا رسیده است: تعداد فالوورها به تنهایی یک معیار بیهوده است که ما را بیشتر سردرگم می کند. اما تأثیر کمی بر عملکرد واقعی حساب اینستاگرام ما دارد. اگر آن فالوورها به ایده‌ها، محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید علاقه‌مند نباشند، داشتن تعداد زیادی فالوور هیچ هدفی ندارد.

به این موضوع فکر کنید: اگر می‌خواهید بیزینس خود را در حوزه نگه داری از درخت و چمن خود را بازاریابی کنید، آیا آگهی‌هایی را در یک ساختمان آپارتمانی بزرگ پخش می‌کنید؟ نه، زیرا آن افراد چمن ندارند و بعید است که به خدمات شما نیاز داشته باشند. درعوض، می‌خواهید یک زیرمجموعه محلی نزدیک یک مدرسه ابتدایی را هدف قرار دهید که در آن خانه‌ها چمن‌زار دارند و صاحبان آن‌ها احتمالاً آنقدر مشغول هستند که نمی‌توانند به طور منظم چمن‌هایشان را بچینند.

یک مخاطب کوچکتر متشکل از افراد در بازار هدف شما بسیار مؤثرتر از یک مخاطب بزرگ و تصادفی خواهد بود. با صحبت کردن با مخاطبانی که به آنچه برند شما ارائه می دهد اهمیت می دهند، نرخ تعامل بالاتری را تجربه خواهید کرد، فروش بیشتری را مشاهده خواهید کرد، ترافیک بیشتری را افزایش می دهید و آگاهی از برند را آسان تر افزایش می دهید.

5 نکته برای جذب مخاطب هدف در اینستاگرام

پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید.

نمایه اینستاگرام شما جایی است که اطلاعات مربوط به برند خود از جمله نام، بیو و وب سایت خود را به اشتراک می گذارید. نمایه‌ها در جستجو ظاهر می‌شوند و ممکن است به عنوان اولین برداشتی که دنبال‌کنندگان درباره برند شما می‌گیرند عمل کنند. با بهینه سازی نمایه خود مطمئن شوید که از این فضا بهترین استفاده را می کنید.

نکاتی برای بهینه سازی پروفایل اینستاگرام:

  • نام کاربری و نام شما می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین از آن برای برجسته کردن نام‌ها یا عباراتی که افراد ممکن است جستجو کنند، استفاده کنید.
  • در صورت امکان، هشتگ ها و عبارات کلیدی را که ممکن است مخاطبان هدف شما جستجو کنند، اضافه کنید.
  • حتماً دستاوردها را برجسته کنید.
  • یک عکس نمایه واضح و آسان برای تشخیص آپلود کنید.
  • از لینک اینستاگرام برای پیوند به محصولات یا خدمتتان بهترین بهره را ببرید.

5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام
از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید.

هشتگ‌ها به کاربران اجازه می‌دهند محتوای مرتبط با موضوعات مورد علاقه خود را جستجو کنند. استفاده از هشتگ‌های مرتبط با صنعت شما منجر به نمایش محتوای شما برای جستجوهایی می‌شود که مخاطبان هدف شما انجام می‌دهند.

با جستجو در اینستاگرام برای عبارات مربوط به صنعت خود شروع کنید، برای مثال، یک رستوران پیتزا ممکن است #پیتزا را جستجو کند. لیستی از هشتگ های مرتبط را مشاهده خواهید کرد.

فهرستی از هشتگ‌ها با تعداد پست‌های زیاد ایجاد کنید، سپس به دنبال عبارات مرتبط بگردید. با چسبیدن به رستوران پیتزا، ممکن است نام محله ای که در آن قرار دارید و سایر اقلامی که می فروشید، مانند #بال یا #نان را جستجو کنید.

در نهایت، ببینید رقبای شما از چه هشتگ هایی در محبوب ترین پست های خود استفاده می کنند. آنها را در پست های خود آزمایش کنید، و ببینید که آیا آنها تعامل شما را افزایش می دهند یا خیر! شما می توانید تا 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید، اگرچه موثرترین تعداد هشتگ ها 10 یا کمتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت یک استراتژی هشتگ قوی، این راهنما را از Later بخوانید. برخی از پیشنهادات مربوط به ابزار آنها است، اما اطلاعات خوبی برای کاربران غیر بعدی نیز وجود دارد.

5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

مسابقه عکس برگزار کنید.

مسابقات، به طور کلی، یک راه عالی برای ایجاد سر و صدا در اطراف برند شما هستند. آنها مردم را هیجان زده می کنند و آنها را تشویق می کنند تا درباره برند شما پست بگذارند. به علاوه همه چیزهای رایگان را دوست دارند، درست است؟

در اینستاگرام، مسابقات عکس بسیار موثر هستند زیرا کل پلتفرم مبتنی بر عکس است! هنگام ساخت یک مسابقه عکس، این قوانین را برای جذب کاربران هدفمند دنبال کنید، نه فقط کاربرانی که چیزهای رایگان می خواهند!

برای شرکت در مسابقه مربوط به برند خود بخواهید. به عنوان مثال، یک شرکت نظافت سگ ممکن است میزبان مسابقه ای برای زیباترین سگ باشد.
مطمئن شوید که جایزه مربوط به برند یا صنعت شما باشد.  از فالوورها بخواهید که به مورد علاقه خود رای دهند تا دامنه مسابقه شما افزایش یابد و فالوورها را تشویق کنید تا مسابقه را به اشتراک بگذارند.

حساب های مرتبط را در صنعت خود دنبال کنید.

سعی کنید حساب های مرتبط با صنعت خود را دنبال کرده و با آنها درگیر شوید. این به ایجاد حس جامعه و ایجاد احساسات مثبت در مورد برندهای شما کمک می کند. دنبال کنندگان سایر حساب ها شما را خواهند دید و ممکن است حساب شما را نیز دنبال کنند.

با مخاطبان خود درگیر شوید.

اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی موفق باشید، باید اجتماعی باشید! در اینستاگرام، این به معنای درگیر شدن با مخاطبان خود به روشی معتبر است. برای تعامل واقعی با جامعه خود و ارائه ارزش وقت بگذارید.  همچنین از پاسخ هایی که دریافت می کنید می توانید برای الهام بخشیدن به وبلاگ ها یا سایر پست های اینستاگرام استفاده کنید.

جمع بندی

وقت آن رسیده است که به تعداد فالوورهایی که به عنوان نشانه ای از سلامت اکانت اینستاگرام خود دارید نگاه نکنید. همانطور که اینستاگرام به به روز رسانی الگوریتم خود ادامه می دهد، برندها باید بر کیفیت فالوورهایی که به دست می آورند تمرکز کنند، نه فقط بر کمیت. این نکات اولین قدم برای انجام این کار است.

مقالات مرتبط

مارس 9, 2022
الگوریتم لایک اینستاگرام چیست؟

“اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی برای من اول نمایش داده شود؟” “چرا برخی از پست های من بیشتر از بقیه بازدید می کنند؟” “Instagram چگونه تصمیم می گیرد که چه چیزی را در Explore به من نشان دهد؟” این ها سوالاتی که است ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد. ما […]

بیشتر بخوانید
مارس 7, 2022
از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟ معرفی بهترین سایت ها برای خرید فالوور واقعی

هرچه بیشتر لایک کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، فالوورهای بیشتری خواهید داشت. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، برندها و شرکت های بیشتری علاقه مند به حمایت از شما خواهند بود و حاضرند مبلغ زیادی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شما بپردازند. ارزش اکانت اینستاگرام هم برای صاحبان برند و […]

بیشتر بخوانید
دلایل کاهش تعداد لایک در اینستاگرام

عملکرد درونی اینستاگرام همیشه در حال تغییر است. همگام شدن با همه چیز ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات این تغییرات باعث می شود که این سوال را از خود بپرسید “چرا من ناگهان لایک کمتری در اینستاگرام دریافت می کنم؟” با توجه به اینکه لایک یکی از راه هایی است که به شما کمک […]

بیشتر بخوانید
مارس 5, 2022
ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

ساعت ها صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای لحظه‌ای کوتاه و پس از فشردن دکمه انتشار؛ باید نتایج زحمات خود را ببینید.  چگونه با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید؟ هیچ راهنمای گام به گامی برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما تکینک ها و ترفند هایی […]

بیشتر بخوانید
الگوریتم های اینستاگرام برای افزایش فالوور

اگر می‌خواهید رتبه خود را با الگوریتم اینستاگرام بهبود بخشید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تا حد امکان تعامل (لایک، کامنت، ذخیره و کلیک) را افزایش دهید. اگر کنجکاو هستید که چگونه می توان این کار را در سال 2022 انجام داد؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. نحوه […]

بیشتر بخوانید
مارس 3, 2022
آموزش کسب فالوور در اینستا

چگونه می توانیم به صورت طبیعی در اینستاگرام فالورر جذب کنیم؟ در ادامه این مطلب چندین راهکار کاربردی برای این هدف به شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار های کسب فالوور اینستاگرام 1. به افراد دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند. به جای اینکه (یا علاوه بر) فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود […]

بیشتر بخوانید
معرفی بهترین برنامه های افزایش فالوور

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است. افراد و برندها به طور مداوم از این برنامه استفاده می کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محبوبیت کسب کنند. به عبارت ساده، هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت بیشتری خواهید داشت.   معرفی […]

بیشتر بخوانید
مارس 1, 2022
چطور خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ + معرفی سایت های داخلی و خارجی خرید فالوور

راه اندازی یک کسب و کار در اقتصاد مدرن به این معنی است که باید از رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده کنید و صرف نظر از صنعت خود، می خواهید فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید. برای ایجاد فالوور، همیشه این گزینه وجود دارد که هر روز ساعت‌ها با حساب اینستاگرام خود کار […]

بیشتر بخوانید
فالورهای واقعی چه ویژگی هایی دارند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند نتایج باورنکردنی را برای برندهایی که به خوبی از آن استفاده می کنند؛ ایجاد کند. اما انتخاب اینفلوئنسر با فالوورهای واقعی برای بازدهی بالای کمپین بسیار اهمیت دارد. بنابرین پیش نیاز اصلی برای کار یک کمپین این است که از اینفلوئنسرهای واقعی برای انتشار پیام برند استفاده کند. افراد بی‌وجدان آنلاینی […]

بیشتر بخوانید
فوریه 27, 2022
بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه، اینستاگرام دیگر یک شبکه اجتماعی عادی نیست؛ زیرا، بسیاری از افراد با استفاده از این شبکه به توسعه کسب‌وکار خود پرداخته‌اند و خدمات و محصولاتشان را از این طریق به دیگران معرفی می‌کنند. خوشبختانه ابزارهای جدید اینستاگرام، مدیریت این شبکه را آسان‌تر کرده است. در این مقاله سعی کرده‌‌ایم تا تعدادی از بهترین ابزارهای […]

بیشتر بخوانید
5 نکته برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 با این ایده تأسیس شد که “هر فردی یک صدای بصری در درون دارد.” اینستاگرام در اصل یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس برای عکس‌های توله‌سگ‌ها و #foodporn بود، امروزه این شرکت به یک غول رسانه‌ای تبدیل شده است و به برندها و دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ویدیوهای زنده، استوری و […]

بیشتر بخوانید
فوریه 25, 2022
بهترین روش های افزایش کامنت اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که تعداد لایک ها یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد؛ اما در واقع کامنت ها در اینستاگرام هنوز به عنوان یک شاخص پیشرو برای بسیاری از برندها شناخته می شوند. کامنت های معنا دار از سوی مخاطبان واقعی، به افزایش اینگیجمنت پیج […]

بیشتر بخوانید